Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
paliwo w oleju
Autor Wiadomość
kapitanrzbik 

Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 46
Skąd: Tomaszów
Wysłany: Wto Kwi 23, 2013 17:03   paliwo w oleju

wydaje mi się paliwo dostało się do oleju, ponieważ ojeju mam ponad miarę i jest rzadki

motor nie kopci jeździ się normalnie
Dodam że przez ostani rok jeździłem z niesprawnym kranikiem tzn na zamknietym kraniku lał paliwo ciurkiem jak na otwartym
Pytanie:
czy przez nieszczelny kranik paliwo moglo dostać się do cylindrów ? wydaje mi się że gdzieś czytałem że pompa nie puści paliwa jesli nie ma prądu

[ Dodano: Wto Kwi 23, 2013 18:08 ]
sory zmieniam pytanie bo własnie mi się przypomniało że jesienią paliwo mi ciekło z gaźników przez ten nieszczelny kranik, znaczy że pompa przepuszczała
Moje pytanie brzmi czy z gaźników paliwo mogło się przelać do cylindrów ?
_________________
Deauville 650 '98
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Wto Kwi 23, 2013 18:10   

tak. zaworki iglicowe się kłaniają albo za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej.
 
 
Tomek7120 

Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 16
Skąd: Okolice Torunia
Wysłany: Wto Kwi 23, 2013 19:08   

Mi jak sie zaworki zacieły to paliwo z komory pływakowej wylewało sie przelewem miedzy gary czyli na zewnątrz nie do garów.to raczej nie z tego powodu paliwo jest w oleju .
 
 
sebatorun 
NT650V DEAUVILLE

Wiek: 49
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 70
Skąd: Toruń
Wysłany: Sob Kwi 27, 2013 08:18   

Nie rozbierałem gaźnika od deauvill-ki , ale ogólnie jest taka możliwość aby paliwo dostawało się do skrzyni korbowej , nie tylko przez nieszczelny zaworek w komorze pływakowej lub za wysoki poziom paliwa w komorze. Naprawiałem 4t i okazało się ze paliwo było "zasysane " przez nie szczelną mębrane podciśnieniową i dostawało się do skrzyni korbowej.
 
 
kapitanrzbik 

Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 46
Skąd: Tomaszów
Wysłany: Czw Maj 09, 2013 11:30   

zmienię teraz olej, i będę monitorował co się dzieje
tera kranik mam szczelny - może już będzie dobrze

ale jakby nie pomogło to dam gaźnik do regulacji
_________________
Deauville 650 '98
 
 
Killu 
Tyle go widzieli...


Pomógł: 50 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 5241
Skąd: Opole
Wysłany: Pon Maj 13, 2013 14:15   

Paliwo w oleju nie ma nic wspólnego z kranikiem - tyle mogę Ci podpowiedzieć. Pewnie zaworki, membrany, gniazda zaworków albo jakieś o-ringi czy inna drobnica. Rozpracuj temat, bo wylejesz kolejne litry oleju.
_________________
Pucuś
 
 
RedGuy 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 335
Skąd: Kamieńsk
Wysłany: Sob Cze 01, 2013 11:35   

Mam też dziwne wrażenie że przybyło mi oleju tyle że nie wiem co się do niego dostało. Gdyby to było paliwo to olej z paliwem powinien się palić - a się nie pali. Czyli płyn, ale jeśli płyn to powinien budyń się zrobić, a w oleju śladów płynu nie widzę. Upuściłem trochę by nie było na MAX, olej gdzieś szybko brudny się zrobił, ale ani benzyny nie czuć ani zważonych gródek nie widać. Normalnie głupi już jestem. Pojeżdżę trochę i zobaczę czy przybędzie bo jak na razie to nawet nie wiem za co się łapać.
_________________
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu
 
 
mrok31337 
mrok31337


Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 1864
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob Cze 01, 2013 11:50   

Może ssanie Ci się nie domyka? I paliwo leci do oleju?
 
 
RedGuy 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 335
Skąd: Kamieńsk
Wysłany: Sob Cze 01, 2013 23:34   

Rozumiem ze chodzi ci o to że nie spala paliwa w cylindrach i wywala pod tłoki, ale czy nie powinna przy tym kopcić jeśli pierścienie nieszczelne? Dymu u mnie nie widać, nawet jak jest zimna. Chyba że jest jakaś inna możliwość przelania się paliwa do oleju niż przez cylinder, nie wiem bo mam Deauville zaledwie kilka miesięcy. Obawiam się że to może być płyn bo trochę go ubyło ale ten z kolei lubi trochę odparować (przynajmniej tym się łudzę), poza tym jak pisałem niema śladów budyniu w oleju.
_________________
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu
 
 
mrok31337 
mrok31337


Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 1864
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie Cze 02, 2013 12:02   

A jak spuścisz troszkę oleju to nie czuć go paliwem?
 
 
RedGuy 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 335
Skąd: Kamieńsk
Wysłany: Pon Cze 03, 2013 01:50   

Właśnie nie, czuć trochę przepalonym olejem ale wachy nie czuję. Myślałem że może niewielka ilość płynu ale dzisiaj zauważyłem że mam prawdopodobnie niesprawny czujnik od wentylatora w chłodnicy i ubytek płynu powstał na skutek przegrzania. Część płynu została wywalona z chłodnicy pod motocykl. Coś mi to chłodzenie nie pasowało, miałem moto już kilka miesięcy i ani razu nie widziałem by chodził wentylator Dzisiaj postaram się przebadać czy to na pewno czujnik i go wymienić ( jak go zdobędę). Co do oleju to na wszelki wypadek zakręcam za każdym razem kranik paliwa, zobaczymy czy coś to pomoże.
_________________
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu
 
 
Alan 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 739
Skąd: Białystok
Wysłany: Pon Cze 03, 2013 08:08   

RedGuy napisał/a:
Coś mi to chłodzenie nie pasowało, miałem moto już kilka miesięcy i ani razu nie widziałem by chodził wentylator

Ja u siebie jeszcze chyba nie doszedłem do połowy skali na wskaźniku temperatury, więc wentylatora tym bardziej nie słyszałem. Nie wiem czy to nie jest normalne. W poprzednim moto miałem tak samo.
_________________


GPZ500s '03 --> NTV650 Revere '89 --> na razie przerwa
 
 
wagi 

Wiek: 34
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 255
Skąd: Lubartów/Lublin
Wysłany: Pon Cze 03, 2013 08:58   

Alan
Mi się wentylator właczył ze 2 raz w życiu - jak jechałem polną drogą na 1/2 biegu w upał 25 stopni oraz jak w podobnych warunkach atmosferycznych próbowałem jeździć po lesie(dużo kopnego piasku itd )
Wiec wg mnie wszystko jest ok
 
 
RedGuy 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 335
Skąd: Kamieńsk
Wysłany: Pon Cze 03, 2013 11:14   

Okazuje się że czujnik który mam zamontowany wcale nie jest od Devi, poza tym jest zepsuty. Podgrzewałem go i nie załączył wentylatora. No to kicha, nie wiem w jakiej temperaturze powinien załączać oryginał bo może coś bym dopasował i nie musiałbym przerabiać kabli po jakimś domorosłym elektryku.
_________________
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu
 
 
mrok31337 
mrok31337


Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 1864
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon Cze 03, 2013 11:37   

Nie wiem jak w devi, mi się załącza w połowie skali wentylator.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13