Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Dewilka w trasie
Autor Wiadomość
piter3105 

Wiek: 33
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 3
Skąd: Ciechanów
Wysłany: Sro Sty 16, 2013 19:05   Dewilka w trasie

Chciałem zapytać jak Dewilka sprawuje się w trasie, załadowana i z pasażerem? Przymierzam się do zakupu, jednak nie wiem czy te 55 Nm i 50 kilka kucyków będzie wystarczające, aby nas(mnie i plecaczek) w miarę sprawnie wozić. Myślę o modelu 650 ccm, najlepiej już ze zintegrowanym układem hamulcowym.
 
 
sladek 
Kaskader.


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1336
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Sty 16, 2013 19:33   

Do 120 daje rade - potem mało mocy.
 
 
tosik 
tosik


Wiek: 36
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 135
Skąd: Wrocław/Łódź
Wysłany: Sro Sty 16, 2013 19:42   

Hm...wszytko zależy od tego co rozumiesz przez "sprawnie", bo to dla każdego oznacza co innego. Tak czy inaczej opiszę swoje subiektywne odczucia z Reverki. Otóż przy w pełni zapakowanym motocyklu (dwie pełne sakwy, brak kufra centralnego), do tego ja 70-75kg i plecaczek ok 53kg dynamika od zera była porównywalna lub odrobinę lepsza od mocnego auta (dajmy na to BMW 530), czyli nieźle. gorzej sytuacja wygląda już w trakcie jazdy, tutaj zaczyna brakować trochę momentu- przy wyprzedzaniu nie obejdzie się bez redukcji i tutaj dynamika już nie powala choć oczywiście wciąż wystarcza do normalnego poruszania się. Niestety dla mnie to było za mało i ideał znalazłem w VFR. Również jeżdżąc po górach odczuwałem niedostatek mocy.
_________________
http://motocyklemtuitam.blogspot.com/
XL 650V Transalp '01
VFR 800 V-tec '02
XTZ660 Tenere '92
VFR 750 RC36II '95
NTV 650 Revere '92
 
 
BartekOpole 


Pomógł: 6 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 829
Skąd: Opole
Wysłany: Sro Sty 16, 2013 20:23   

sladek napisał/a:
Do 120 daje rade - potem mało mocy.
Potem to tragedia :shock:
_________________
jeszcze wcześniej MZ ETZ 150
wcześniej: Honda NT 650 V Deauville 2004r
później: Honda NT 700 V Deauville 2009r
teraz Triumph Tiger Explorer 1200
 
 
stawros74 

Wiek: 50
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 64
Skąd: sosnowiec
Wysłany: Pią Sty 18, 2013 00:33   

Dla mnie Devi to rewelka, plecaczek + bagaż (i to spory)dla niej bez znaczenia
400 km ulewnego deszczu 160 km/h 3godziny. To nie dobry przykład, ale na tym motocyklu można polegać jak na koniu, jak jeździec zaniemoże ONA nie
Jest niezawodna, 25tys./k bez usterki. Maksymalnie załadowana prowadzi się perfekcyjnie, lepiej niż bez bagażu. A co do przyspieszenia to mój szwagier(nie kierowca rajdowy) w nowym mondeo nie dał rady mojej Devi z plecaczkiem:
Tak że polecam gorąco

[ Dodano: Pią Sty 18, 2013 00:36 ]
chyba że trafił mi się taki super model haha:):):
 
 
sladek 
Kaskader.


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1336
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Sty 18, 2013 01:28   

stawros74, musimy inaczej pojmować dynamikę motocykla :)
 
 
stawros74 

Wiek: 50
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 64
Skąd: sosnowiec
Wysłany: Pią Sty 18, 2013 02:01   

Pewnie tak:::)

[ Dodano: Pią Sty 18, 2013 02:11 ]
Może trafił mi się taki super dynamiczny model:)):)::
Taka jest moja Devi. :) :):
 
 
mrok31337 
mrok31337


Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 1864
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią Sty 18, 2013 08:25   

Obok mojej NTVki stoi sobie Hornet 600, on nie ma manetki gazu tylko włącznik katapulty :D Na nim dopiero czuć dynamikę jazdy ;]
 
 
pikonrad 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 410
Skąd: Toruń
Wysłany: Pią Sty 18, 2013 11:10   

Mi dynamika wystarcza. I tak, po jeździe moto, jak wsiadam do samochodu, to gniotę mu gaz, a on ledwo się telepie.
 
 
sladek 
Kaskader.


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1336
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Sty 18, 2013 11:15   

pikonrad, mówimy o 2 osoby + duży bagaż :)
W zasadzie podwajamy masę motocykla.
Prowadzi się słabo a i przyspieszeń od 120 nie zobaczymy :twisted:
Stawiam że dynamika na 5 biegu od 120 do 160 to jakieś ........ trzy tygodnie :twisted:
 
 
piter3105 

Wiek: 33
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 3
Skąd: Ciechanów
Wysłany: Pią Sty 18, 2013 16:18   

Dziękuję za odpowiedzi ;) Po przeczytaniu i przeanalizowaniu, to jednak chyba trzeba się po prostu samemu przejechać i zobaczyć czy odpowiada nam taka charakterystyka czy nie i tak też zamierzam zrobić korzystając z okazji, że mój kolega zakupił Dewilkę.
 
 
radzieckii 
radzieckii


Pomógł: 23 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 1437
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Sty 18, 2013 17:13   

mrok31337 napisał/a:
Obok mojej NTVki stoi sobie Hornet 600, on nie ma manetki gazu tylko włącznik katapulty :D Na nim dopiero czuć dynamikę jazdy ;]
Chyba nie jechałeś nigdy lytrem :wink: Prawda jest taka, że zawsze chce się więcej. Rakieta w postaci Devi po przejażdżce Hornetem staje się osiołkiem, a 600 po przejażdżce litrem wydaje się popsuta :mrgreen:
....Powiedział posiadacz 39 konnego potwora :razz:
 
 
tosik 
tosik


Wiek: 36
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 135
Skąd: Wrocław/Łódź
Wysłany: Pią Sty 18, 2013 18:46   

piter3105 napisał/a:
Dziękuję za odpowiedzi ;) Po przeczytaniu i przeanalizowaniu, to jednak chyba trzeba się po prostu samemu przejechać i zobaczyć czy odpowiada nam taka charakterystyka czy nie i tak też zamierzam zrobić korzystając z okazji, że mój kolega zakupił Dewilkę.


Jeśli masz taką możliwość, to jest to zdecydowanie najlepsze rozwiązanie ;)
_________________
http://motocyklemtuitam.blogspot.com/
XL 650V Transalp '01
VFR 800 V-tec '02
XTZ660 Tenere '92
VFR 750 RC36II '95
NTV 650 Revere '92
 
 
Alan 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 739
Skąd: Białystok
Wysłany: Pią Sty 18, 2013 19:10   

Piszecie tu o jeździe 160km/h, ale nie każdy tak jeździ. Ja NTV i wcześniej GPZ 500 jechałem tyle tylko kilka razy i to na zasadzie dzida i chwila potem zwolnienie do "normalnej" prędkości. Nie wspominając już, że taka prędkość jest nielegalna na publicznych drogach :P
W trasie jeżdżę sobie koło setki i tak jest przyjemnie, bezpieczniej i bardziej ekonomiczniej. I silnik tak nie wyje ;)
Tak więc to zależy co komu potrzebne.
_________________


GPZ500s '03 --> NTV650 Revere '89 --> na razie przerwa
 
 
BartekOpole 


Pomógł: 6 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 829
Skąd: Opole
Wysłany: Pią Sty 18, 2013 21:07   

Dla zainteresowanych tematyką podróżowana we dwoje w nowym ŚM jest art. poświęcony nowemu wcieleniu BMW RT 1200...ach te 70.000 PLN......
_________________
jeszcze wcześniej MZ ETZ 150
wcześniej: Honda NT 650 V Deauville 2004r
później: Honda NT 700 V Deauville 2009r
teraz Triumph Tiger Explorer 1200
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 8