Pomógł: 23 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Gru 2010 Posty: 1437 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Gru 15, 2010 15:22 Nowy ze 100licy ;-)
Witam Wszystkich! Mam na imię Radek i pewnie będzie dla Was zaskoczeniem, że mam Hondę NTV z '93 roku Nabyłem ją trochę przypadkowo, ale wcale nie żałuję. Musze ją trochę zmodyfikować (zawieszenia przede wszystkim), ale od tego właśnie jest zima. Pracuję jako instruktor nauki jazdy u Tomka Kulika (kulikowisko.pl) i chętnie pomogę w kwestii techniki jazdy, bądź też zakupu sprzętu.
Pomógł: 23 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Gru 2010 Posty: 1437 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Gru 15, 2010 15:47
Killu. Bardzo mi się podobały Twoje fotki znalezione w necie obalające mit o nieskręcającej NTV Wielki szacun. Mam nadzieję, że pogadamy, pojeździmy i piwka też łykniemy razem. Co do przeciwskrętu, to coś na pewno swoje 3 grosze dorzucę w stosownym wątku.
W modyfikacjach na pierwszy ogień pójdzie za miękkie zawieszenie przednie bez regulacji. Być może wymienię całe na jakieś z F3, jeszcze nie wiem... Na pewno hamulce będą chociaż rozebrane i zregenerowane. Stalowy oplot też obowiązkowo. Jeśli starczy czasu i pieniedzy, to jest plan na modyfikację zadupka, kanapy, etc, bo oryginał "nie do końca trafia w mój gust". Pierwszeństwo mają jednak sprawy mechaniczne.
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Sro Gru 15, 2010 16:25
Dzięki za słowa uznania... Tak na prawdę po kilkunastu/kilkudziesięciu okrążeniach KAŻDY kto by tego chciał może spokojnie schodzić na NTV na kolano Sprawa staje się bardzo intuicyjna. Ale olej w zawieszeniu faktycznie minimum 15W.
A tak z ciekawości, gdzie znalazłeś moje zdjęcia?
Co do zawieszenia, to akurat dzisiaj znalazłem przez przypadek swoje notatki dotyczące tego jakie lagi teoretycznie powinny zagrać w NTV. Żeby nie zmieniać półek i nie pakować się w koszta powinniśmy wyjść od tego, że rura w NTV ma 41mm średnicy. Bez wymiany półek powinny pasować lagi z:
- NT 650 '98-'01
- CB 600 '98-'06
- ZR7 '99-'00
Powinny pasować także od VFR 750, oraz CBR 600 do F3.
Mistrzem takich przeróbek na naszym forum jest Grzegrzol.
PozdRR
_________________ Pucuś
Skorpionwr Pomógł: 7 razy Wiek: 64 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1928 Skąd: Przasnysz
Pomógł: 15 razy Wiek: 56 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1782 Skąd: Tarnów
Wysłany: Sro Gru 15, 2010 21:51
Witamy, witamy
Po przeróbkach zdjęcia obowiązkowo w Galerii
Pozdrawiam
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
Pomógł: 23 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Gru 2010 Posty: 1437 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Gru 16, 2010 09:08
Dzięki za ciepłe przyjęcie. Szkolenia organizujemy w sezonie na warszawskim Bemowie, na płycie lotniska. Możemy się umówić w którąś sobotę i pokręcić trochę w kółko.
Fotki moto wrzucę na pewno jeszcze teraz.
Obejrzałem taką ilość stron, szukając inspiracji do przeróbek, że wybacz Killu, ale nie przypomnę sobie, gdzie znalazłem Twoje foty. Na pewno był to jakiś zagraniczny potral. Hawków znalazłem sporo w takich złożeniach, ale NTV tylko Twoją Moja koleżanka miała Hawka i to naprawdę są dwa różne motocykle.
Witam kolegę; Miło, że grono z Wa-wy i okolic sie powiększa. Łatwiej będzie sie spotkać i ruszyć gdzieś dalej jak sniegi stopnieją. Technika jazdy? oj to chyba Cie polubię:):)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum