Panowie stala sie rzecz conajmniej dziwna. Poszedlem do garazu zdjalem fajke ze swiecy zeby kolejny raz sprawdzic czy cos sie zmienilo. Wlozylem stara swiece w fajke. Nadusilem starter, rozrusznik przekrecil trzy razy i motocykl odpalil. Malo sie nie posralem z wrazenia... pewnie nie ma sie co cieszyc bo jutro nie odpali ale to jest znak ze to tylko jakas pierdola
Moze tak byc albo to czujnik stopki bo wczesniej go zdejmowalem i patrzylem przejscie przy otwartej stopce i zamknietej. Mam jeszcze jedno pytanie czy pracujacy silnik powinien zgasnac po rozlozeniu stopki czy nie?
Nie powinien zgasnąć. Tylko jak wbijesz bieg to zgaśnie. Przy podobnych objawach jak Twoje miałem uszkodzony impulsator. Iskra byłą, paliwo dochodziło a nie odpalał . No ale już chodzi to pewno nie to....
Sprawdze jutro czy bedzie odpalac. Wymienie przewody wysokiego napiecia, fajki i kupie pompe paliwa. Wczoraj zatankowalem pelny bak paliwa. Czy to mozliwe ze bylo za malo aby odpalila? Mam nadzieje ze problemy juz sie skonczyly...
Z postów wyżej wywnioskowałem, że próbowałeś odpalać na pełnym zbiorniku.
Jeśli nie ma pompy, a paliwa jest mało to szkoda rozrusznika.
_________________ Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
Próbowałem z tym ze zbiornik byl podwieszony pasami ponad gazniki. A teraz lezal na motocyklu i odpali od strzala. Chce kupic jskas uniwersalna pompe paliwa. Czy ktos na forum próbował montowac uniwersalne pompy do swoich slicznotek?
Pomógł: 15 razy Wiek: 56 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1782 Skąd: Tarnów
Wysłany: Nie Sty 13, 2019 22:59
Jedna uwaga co do przewodów wysokiego napięcia. W mojej szlifierce przy pierwszym serwisie u kolegi-mechanika wyszło, że w trakcie pracy silnika i poruszeniu kablem od którejś świecy, motocykl gasł. Po wymianie problem zniknął. Czyli to był taki diabełek w szczególe. Czasami są jakieś mikro przerwy, które się w pewnych okolicznościach aktywują i wkur….ją kierownika
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
Pomógł: 20 razy Wiek: 34 Dołączył: 08 Cze 2015 Posty: 773 Skąd: Warszawa / Siedlce
Wysłany: Pon Sty 14, 2019 00:03
Kup kable Beru i oryginalne fajki. To raptem jakieś 200 zł w sumie będzie.
Ja tam w podwieszanie zbiornika nie wierzę.
Zbiornik albo jest zamocowany i wszystkie węże na tip top spięte, albo chcesz mieć problem, z pożarem garażu włącznie (pęknięcie, zsunięcie wężyka)
Do takich akcji zrób sobie kroplówkę z syfonem i kranikiem.
Czy ktos na forum próbował montowac uniwersalne pompy do swoich slicznotek?
Uniwersalne, nie, ale zamiennik w dobrej cenie, a i owszem.
http://www.pompa-paliwa.p...o-benzyny/11928
Różnica polega na tym, że jest troszkę głośniejsza od oryginału.
Powodzenia w montażu.
_________________ Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Przerwa w jeździe na moto to dobra sprawa, jest czas by zatęsknić... Oby nie za długo...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum