Sim zapewne przetestował to na torze i przede wszystkim w życiu. Jak chłopakowi pasuje to kto bogatemu zabroni...
Bogatemu mówisz...
Przede wszystkim jest o wiele bezpieczniej.
Nie ma porównania z książkowymi wartościami, przy których opona w zakręcie styka się z asfaltem paskiem 1x2cm.
Przy upałach ciśnienie powinno być jeszcze niższe.
Ustawialiśmy w okolicach 2.1 przy temperaturach 0-5 stopni.
każde +10 stopni to przynajmniej +0.2bar.
W pełni lata i nasłonecznienia, przy aktywniejszej jeździe opona ma nawet powyżej 60 stopni.
Czyli ile wtedy z katalogu? 2.9+0.8=3.7BAR?
Sim, Miałem na myśli, że Twoje czyny na pewno są poparte wiedzą, co udowodniłeś w powyższym poście. Nie jest to odpowiednie miejsce, ale może wpadniesz w sobotę 7.07.2018 na Łoje. Nie musisz zostawać, miejsce przy ognisku i coś na ognisko na pewno będzie... co to takiego dla tak wytrawnego podróżnika.
_________________ Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Przerwa w jeździe na moto to dobra sprawa, jest czas by zatęsknić... Oby nie za długo...
Skorzystam z Waszej uprzejmosci i nie zakładając nowego postu zapytam jak powinno prawidlowo sie regulować sprzęgło. U mnie na centralnej po wbiciu 1 mimo że trzymam klamke do wcisnieta kolo zaczyna jechać i to dosc szybko. Próbowałem regulować przy klamce ale na niewiele sie zdalo, teraz wiem ze przy silniku jest tez regulacja ale ciemny jestem nie wiem jak to wyregulowac.
Warto wziąć pod uwagę ten punkt na trasie wycieczki
Regulacja i przy klamce i przy wysprzęgliku służy temu samemu.
Koło podniesione do góry zawsze będzie się kręcić do góry, bo tarcie mimo wszystko występuje.
Jeśli jesteś w stanie zatrzymać je ręką to jest dobrze, jeśli nie - nie wysprzęgla i linkę należy podciągnąć, czyli:
- odkręcić dystans i kontrę aby odsunęła się od klamki w stronę osi kierownicy
lub
- poluzować kontrę i naciągnąć tulejkę przy wysprzęgliku w stronę przodu motocykla.
Kolego Sim to nie ma znaczenia gdzie będę regulowal czy przy klamce czy przy silniku efekt taki sam? U mnie nie jestem w stanie zatrzymać koła ręką czyli nie wysprzegala dobrze? Przyjrzałem sie części liniki blizej silnika i nie zostało za wiele by wykręcić to oznacza ze sprzęgło sie powoli kończy?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum