Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Pływanie
Autor Wiadomość
Sim 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 615
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Cze 14, 2018 16:08   

[quote="rzempi"]
Sim napisał/a:
Sim zapewne przetestował to na torze i przede wszystkim w życiu. Jak chłopakowi pasuje to kto bogatemu zabroni...

Bogatemu mówisz... :D

Przede wszystkim jest o wiele bezpieczniej.
Nie ma porównania z książkowymi wartościami, przy których opona w zakręcie styka się z asfaltem paskiem 1x2cm.
Przy upałach ciśnienie powinno być jeszcze niższe.
Ustawialiśmy w okolicach 2.1 przy temperaturach 0-5 stopni.
każde +10 stopni to przynajmniej +0.2bar.
W pełni lata i nasłonecznienia, przy aktywniejszej jeździe opona ma nawet powyżej 60 stopni.
Czyli ile wtedy z katalogu? 2.9+0.8=3.7BAR?
_________________
Komar Sport 2361 MR '74
 
 
rzempi 


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 1356
Skąd: Kobyłka
Wysłany: Czw Cze 14, 2018 20:30   

Sim, Miałem na myśli, że Twoje czyny na pewno są poparte wiedzą, co udowodniłeś w powyższym poście. Nie jest to odpowiednie miejsce, ale może wpadniesz w sobotę 7.07.2018 na Łoje. Nie musisz zostawać, miejsce przy ognisku i coś na ognisko na pewno będzie... co to takiego dla tak wytrawnego podróżnika.
_________________
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Przerwa w jeździe na moto to dobra sprawa, jest czas by zatęsknić... Oby nie za długo...
 
 
adrianoo88 

Dołączył: 15 Kwi 2018
Posty: 23
Skąd: Kalisz
Wysłany: Czw Cze 14, 2018 21:29   

Skorzystam z Waszej uprzejmosci i nie zakładając nowego postu zapytam jak powinno prawidlowo sie regulować sprzęgło. U mnie na centralnej po wbiciu 1 mimo że trzymam klamke do wcisnieta kolo zaczyna jechać i to dosc szybko. Próbowałem regulować przy klamce ale na niewiele sie zdalo, teraz wiem ze przy silniku jest tez regulacja ale ciemny jestem nie wiem jak to wyregulowac.
 
 
Sim 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 615
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Cze 15, 2018 13:37   

Warto wziąć pod uwagę ten punkt na trasie wycieczki ;)

Regulacja i przy klamce i przy wysprzęgliku służy temu samemu.
Koło podniesione do góry zawsze będzie się kręcić do góry, bo tarcie mimo wszystko występuje.
Jeśli jesteś w stanie zatrzymać je ręką to jest dobrze, jeśli nie - nie wysprzęgla i linkę należy podciągnąć, czyli:
- odkręcić dystans i kontrę aby odsunęła się od klamki w stronę osi kierownicy
lub
- poluzować kontrę i naciągnąć tulejkę przy wysprzęgliku w stronę przodu motocykla.
_________________
Komar Sport 2361 MR '74
 
 
adrianoo88 

Dołączył: 15 Kwi 2018
Posty: 23
Skąd: Kalisz
Wysłany: Pią Cze 15, 2018 14:49   

Kolego Sim to nie ma znaczenia gdzie będę regulowal czy przy klamce czy przy silniku efekt taki sam? U mnie nie jestem w stanie zatrzymać koła ręką czyli nie wysprzegala dobrze? Przyjrzałem sie części liniki blizej silnika i nie zostało za wiele by wykręcić to oznacza ze sprzęgło sie powoli kończy?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11