Jon 45
Wiek: 62 Dołączył: 31 Gru 2014 Posty: 58 Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: Sob Lut 25, 2017 21:25
Witam ,pozwolicie ze podłącze się do tego tematu, dzisiaj chciałem odpalić swoją Dewilkę i kicha jesienią paliła normalnie , rozrusznik krecił i nic , wiem musze sprawdzić swiece i może tą pompę , jakieś inne sugestie?
Witam ,pozwolicie ze podłącze się do tego tematu, dzisiaj chciałem odpalić swoją Dewilkę i kicha jesienią paliła normalnie , rozrusznik krecił i nic , wiem musze sprawdzić swiece i może tą pompę , jakieś inne sugestie?
Tak - napisz konkretnie co się dzieje/jakie reakcje rozrusznika itd... Temat wałkowany co rok, więc coś na forum się znajdzie...
_________________ Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.
Spawam plastiki.
Pokud jsem pomohl, stiskn?te tla?ítko ↑
Jon 45
Wiek: 62 Dołączył: 31 Gru 2014 Posty: 58 Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: Sob Lut 25, 2017 22:39
Nic sie nie dzieje własnie ,rozrusznik kreci mocno .włączony jest prostownik i silnik nie chce zaskoczyc .
Pomógł: 23 razy Wiek: 47 Dołączył: 15 Gru 2010 Posty: 1437 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Lut 26, 2017 15:56
Przy czerwonym guziku na off to w Devi raczej rozrusznik nie zakręci. Obstawiam brak paliwa w gaźnikach. Zanim pompa nabije, to akumulator zdechnie 😉 Tak jak napisał GD, temat poruszany co roku 😜
...Zanim pompa nabije, to akumulator zdechnie 😉 Tak jak napisał GD, temat poruszany co roku 😜
Nie do końca się zgodzę... Mój "Tuptuś" stał od października nie odpalany, aku nie wyjęte, ani razu nie ładowane przez zimę... Odpalił od 4 kręcenia... I wcale akumulator się nie kończył... Fakt ma mniej niż rok(jakoś w marcu 2016 roku kupiłem nowego EXIDA).
Jon 45 tak dla wyjaśnienia - w Naszych maszynach sygnał na pompę paliwa podawany jest w impulsatorów. Skutkuje to tym, że pompa nie pracuje ciągle tylko tak "pyka". Przez zimę część paliwa sie ulotniła i teraz potrzebujesz najpierw "napompować" do gaźników... Fakt jak akumulator nie jest za bogaty to trochę to zajmie...
_________________ Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Pon Lut 27, 2017 08:48
Jak awaryjny wyłącznik jest na run i motocykl ma sprawny przekaźnik pompy to po każdorazowym przekręceniu kluczyka w stacyjce pompa powinna raz "stuknąć" dobijając ciśnienia:)
_________________ Pucuś
Jon 45
Wiek: 62 Dołączył: 31 Gru 2014 Posty: 58 Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: Pon Lut 27, 2017 17:37
Witam, dziś Dewilka odpaliła , co zrobiłem postawiłem na stopki centralne podotykałem przewody na świecach za trzecim razem silnik zapalił i chyba jest wszystko ok ,dzieki za zainteresowanie tematem , lwg wiosna idzie .
Jak awaryjny wyłącznik jest na run i motocykl ma sprawny przekaźnik pompy to po każdorazowym przekręceniu kluczyka w stacyjce pompa powinna raz "stuknąć" dobijając ciśnienia:)
Dziś chcę pokręcić śrubką do synchronizacji więc zdjąłem kilka drobiazgów z motocykla.
Devi pali jak złoto, idzie jak burza ale takiej reakcji jak napisałeś wyżej nie zauważyłem?
Mam zepsuty motocykl :
_________________ Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Pon Lut 27, 2017 21:20
Pewnie wszystko jest OK. Złap pompę ręką i sprawdź. Pojedynczego stuknięcia możesz nie usłyszeć bo jest bardziej ciche niż odgłos przełączania przełącznika. Jeżeli tak nie działa to pewnie do wymiany przekaźnik czteropinowy OMRON coś tam coś tam. Ale możesz go nawet podpiąć i wyrzucić a motocykl dalej będzie chodził. Tak miałem w f3.
Pompka cyka na krótko, styki są ok, ale przekaźnik muszę kupić..
35zł na szrocie.
_________________ Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
Ja bym olał. Nawet jak go odepniesz to nie zauważysz różnicy W stosunku do obecnej sytuacji.
Na pewno jest taka jak mówisz
Zrobiłem tym motorkiem 3500km i jestem wręcz pewien , ze z zepsutym przekaźnikiem
Przy okazji przypomniał mi się żarcik:
Blondynka dzwoni do warsztatu samochodowego:
-Zapaliła mi się taka czerwona lampka z konewką?
Mechanik:
- To olej.
- OK, no to oleję.
_________________ Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
Pomógł: 15 razy Wiek: 56 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1783 Skąd: Tarnów
Wysłany: Sro Mar 01, 2017 10:35
oldmotory, no i masz 35 zł w kieszeni, które musiałbyś wywalić na szrocie. Flaszka plus zagrycha. Sama radość
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum