Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 335 Skąd: Kamieńsk
Wysłany: Pią Kwi 24, 2015 22:45 Re: 120 km/h i 5000 obr/min i dalej się dławi
Herbertt napisał/a:
prędkościomierz dochodzi do 120 km/h i 5000 obr/min i dalej tak jak by odcinało paliwo
Parabiker może mieć rację, miałem kiedyś podobną sytuację po regulacji gaźników. Mianowicie powyżej 120km/h silnik przestawał pracować na jeden gar potem nagle na drugi i STOP. Po chwili gdy pompka popędziła paliwo do gaźników Hondzinka znów zapalała i sytuacja się powtarzała. Przy niższych prędkościach nic się nie działo. Okazało się że mechaniur ustawił zbyt niski poziom paliwa w gaźnikach - po zmianie poziomu objawy ustąpiły.
_________________ Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu
Pomógł: 15 razy Wiek: 34 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 810 Skąd: opole
Wysłany: Sob Kwi 25, 2015 15:59
W ogóle po co wy ruszacie wysokość poziomu paliwa w gaźnikach? Jeszcze nigdy nie spotkałem żeby same z siebie poziomy się zmieniły... To nie komarek gdzie gaźniki były zrobione z plasteliny i zaworki się tak łatwo wybijały.
Synchro dotyczy tylko wkręcania się na niskich obrotach także przy 5000 obrotów już nie ma za dużo znaczenia. Wykręć świecę mistrzu i je nam pokaż. Wygląda jakbyś miał przytkane dysze średnich/wysokich obrotów albo zepsute membrany. To że membrany są całe nie znaczy że są sprawne. Poza tym na pewno je szczelnie założyłeś?
Moja Hondzia miała podobne objawy. Powodem był brak pompy paliwa. Na nizszych biegach tez sie dławiła ale musiałem ją dłuzej potrzymac na wysokich obrotach. Dziś zamontowałem nowa pompe i mam nadzieje ze problem zniknie. Wieczorem sie przejade i jakby co to ede pisał.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum