Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Notoryczne kłopoty z cylindrem
Autor Wiadomość
Sąsiad 


Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 54
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Pon Lip 29, 2013 05:17   

Wykręcałem tak ze trzy razy i nic
 
 
romcio 
romcio

Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 56
Skąd: Śląskie
Wysłany: Pon Lip 29, 2013 15:33   

sprawdź czy masz iskrę na świecy.
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Wto Lip 30, 2013 15:43   

Błąd, jakby była za uboga to kolektor byłby strasznie gorący. Ja stawiam że go zalewa. Sprawdzałeś zaworki iglicowe? zmieniałeś świece?
 
 
grzybol 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 306
Skąd: piotrków
Wysłany: Wto Lip 30, 2013 19:24   

Też stawiam na podwieszony pływak.
Wystarczy odkręcić komorę pływakową i wszystko będzie jak na dłoni. Drucik zaworka musi być na pływaku. Poza tym, tam jest blaszka do ustawienia odpowiedniego poziomu paliwa w gaźnikach.
Nie ma co wymyślać cudów.
Gdyby była to uszczelka pod głowicą, to pod korkiem wlewu płynu chłodniczego byłoby masełko.
I bez obrazy, ale spece, które nie rozróżniają stopnia sprężania od ciśnienia sprężania, czy Ci od uszczelki głowicy, lepiej żeby się nie udzielali, bo dają złe wskazówki.
Rozrząd, zawory, gaźniki. Jak to będzie ok, to moto musi chodzić. Tam tłoki i pierścienie nie siadają! Ew. podmiana cewki. Mam taką na zapasie, jak potrzeba.
_________________
Oj życie, życie. Żebyś Ty miało morde, to bym skopał Ci dupe !
 
 
Sąsiad 


Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 54
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Wto Lip 30, 2013 20:34   

Dzisiaj, jak codzień poświęciłem parę godzin przy hondzinie. Wymieniłem zaworek iglicowy, który prawdopodobnie przepuszczał, założyłem oringi na dysze wolnych obrotów (nie posiadały), zmieniłem iglice, sprężyny przy iglicach. Ponieważ kolor świecy był blado-szary, podniosłem poziom paliwa. Wnioski. Moto nie schodzi poniżej 2-ch tyś obrotów. Przy takich i wyższych colortune pięknie świeci, lecz ma białe przebłyski, a co za tym idzie gar przerywa. Regulacja dyszami, i wszystkim innym nie przynosi efektu. Doszedłem do ściany. Zamienię chyba faktycznie jeszcze cewkę tyl-przód i zobaczę efekty.

[ Dodano: Sro Lip 31, 2013 20:46 ]
Ogłaszam zwycięstwo! Powodem wszystkich anomalji drugiego cylindra było:
-Padnięta cewka w.n.
-Przepuszczający zaworek iglicowy
-Brak oringów na dyszach składu mieszanki
-Malutki otworek w membranie
-Zła długość sprężyny przy membranie

Dziękuję wszystkim za porady, wiele z nich było cennych i pomogło mi rozwiązać problem z devi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 11