Wiek: 38 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 225 Skąd: Garwolin
Wysłany: Czw Cze 04, 2009 01:30 Hej witam z mazowsza wszystkich forumowiczów!!!
Mam na imie Piotrek i od marca tego roku jestem szczęśliwym właścicielem czerwonej NTV z 94r. Narazie wypalilem 3 pełne zbiorniki i zrobiłem jakieś niecałe 900km Na spotkanie przyjade a fotki wrzuce w najbliższym czasie:)
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Czw Cze 04, 2009 02:43
Nie wiem, jak miałbym Cię powitać, skoro o fotkach i o spotkaniu już wiesz Może po prostu szerokości i przyczepności I żeby czasu budżetu na śmiganie nigdy nie brakowało
Pozdrawiam!
Skorpionwr Pomógł: 7 razy Wiek: 64 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1928 Skąd: Przasnysz
Wysłany: Czw Cze 04, 2009 10:01
Witam. Przyczepności pełnego baku, pięknych winkli. Do zobaczenia na spotkaniu.
Wiek: 38 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 225 Skąd: Garwolin
Wysłany: Czw Cze 04, 2009 22:32
Dużo pali ponieważ ganiam z kumplami co mają 120 konne szlifierki i musze bardzo się sprężać:wink: (GSXR600 i Ninja750). Moja NTV z 57KM radzi sobie nieźle:D
Niestety wówczas pali powyżej 7,5l ale to i tak mało w porównaniu z ich 11 litrami he he:D
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Pią Cze 05, 2009 00:42
7,5l/100km w NTV O.o To już prędzej 7,5l/200km!
To jakieś kosmiczne spalanie!!! Oddaj motonga do regulacji, bo ten wynik jest kompletnie abstrakcyjny... Gdybyś jeździł używając tylko pierwszego i drugiego biegu, to może by tyle spalił, ale jeżeli używasz wszystkich to... Jakieś czary! Miał ktoś choć raz taki wynik!?
Wiek: 46 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 134 Skąd: Warszawa/Poznań
Wysłany: Pią Cze 05, 2009 01:08
Tak, jak jechałem autostradą jakieś 150-160 km/h a w porywach testując ile pojedzie na maksa. :->
Z tym że wtedy miałem stary filtr powietrza i świece, więc jak jechałem ekonomicznie w trasie to paliła trochę ponad 5, a w mieście około 6 litrów na 100, teraz pali 4/5
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Pią Cze 05, 2009 01:14
Ale na autostradzie, to racze słabe obciążenie ma silnik... "Najlepszy" wynik można osiągnąć ostro pałując od świateł do świateł w mieście... Tak, czy inaczej 7,5 w trasie to kosmiczny wynik i należałoby się zainteresować regulacją.
Pomógł: 4 razy Wiek: 46 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 825 Skąd: Sławków
Wysłany: Pią Cze 05, 2009 11:56
Witaj Pitervx! Wyreguluj sobie moto tak jak Ci Killu radzi, ja też mam przejażdżki z kolegami na ścigach, staram się za bardzo za nimi nie odstawać, ale spalanie 7,5 litra osiągam po ok 150km. Do zobaczenia na zlocie
Wiek: 46 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 134 Skąd: Warszawa/Poznań
Wysłany: Pią Cze 05, 2009 18:26
Killu, przy jeżdzie cały czas z maksymalnym obciążeniem to spalanie będzie wysokie, nie da rady. Na autostradzie ma się niskie spalanie jak się jedzie 150 ale litrem w owiewce, a nie nakedem 650 i to z niezbyt wysilonym silnikiem. Przy ekonomicznej prędkości 100-120 to spalanie jest niskie, ale potem opory powietrza w nakedzie drastycznie rosną.
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Pią Cze 05, 2009 20:26
Ja przez pewien krótki czas męczyłem motocykl z prędkościami przelotowymi około 160. Na niektórych zakrętach było zwalnianie nawet do 80 i zaraz za zakrętem dalej pędzel... Jednak taki styl jazdy nie do końca mi odpowiada. Należy jeszcze dodać, że były wtedy dwie osoby na pokładzie. Efekt -> 5,2/100. Jak będę jechał do Warszawy, to będę mógł się przekonać jakie wyjdzie spalanie na dłuższą metę, bo tam w pewnym momencie jest radar za radarem, czyli co chwilę przyspieszanie i zwalnianie! Chociaż cena paliwa co raz bardziej zniechęca do prób uzyskania jak największego spalania :/
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum