Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Nie działa stacyjkowa blokada kierownicy
Autor Wiadomość
RoNdeL 

Wiek: 27
Dołączył: 07 Sie 2015
Posty: 27
Skąd: Siedlce
Wysłany: Nie Wrz 06, 2015 12:09   Nie działa stacyjkowa blokada kierownicy

Witam.
Jakiś czas temu kupiłem Hondę NTV 650 Revere z 1988 roku.
Zdaję sobie sprawę, że Honda miała kiedyś niezłą glebę, ale rama była prosta, wszystko chodziło więc wziąłem za śmieszne pieniądze. Wczoraj wróciła z warsztatu z "przeglądu po kupnie" - zostały wymienione płyny i moduł zapłonowy (Hania potrafiła walnąć z rury). Działa już wszystko, oprócz blokady kierownicy. Po "pushnięciu" kluczyka i przekręceniu w lewo, ten blokuje się w połowie zakresu. Sprawdzałem to już w każdej pozycji kierownicy. I tutaj pytanie - da radę to jakoś naprawić? Ewentualnie, czy da się dorobić jakąś blokadę na zewnątrz? Szukałem dokumentacji do NTVki, ale nigdzie nie ma słowa o budowie tej blokady. Na zewnątrz też nie widziałem jej śladu - wnioskuję, że działa ona wewnątrz główki ramy. Gdyby ktokolwiek posiadał wiedzę na ten temat, proszę o pomoc. Hondą jeżdżę do szkoły, więc działająca blokada jest mi potrzebna.
Z góry dziękuję
 
 
sgtcop13 
Premium User


Pomógł: 15 razy
Wiek: 56
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1782
Skąd: Tarnów
Wysłany: Pon Wrz 07, 2015 08:46   

W kwestii blokady kierownicy ci nie pomogę, ale możesz wziąć pod uwagę inne rozwiązania.
Najtańsze to naklejka ostrzegawcza w stylu;
:mrgreen:

lub droższą opcję w postaci blokady tarczy hamulcowej np.


A uszkodzona blokada kierownicy w twoim motocyklu może być skutkiem "przeżyć" twojego motocykla.
pozdro
_________________
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
 
 
smorawski_m 


Pomógł: 7 razy
Wiek: 52
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 227
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Pon Wrz 07, 2015 09:25   

Nie wiem jak w NTV ale w Devi ze stacyjki po naciśnięciu i przekręceniu kluczyka wychodzi bolec który w dwóch skrajnych położeniach kierownicy wchodzi w rury (właściwie rurki) przyspawane do główki ramy. Są one widoczne jak się dobrze przyjrzeć. Sprawdź czy bolec wychodzi, jeśli tak to czy trafia w te rurki.
 
 
Scotty_ 
Nawijacz asfaltu


Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 1184
Skąd: Lyski SRB
Wysłany: Pon Wrz 07, 2015 09:58   

Pytanie, czy masz kierownicę skręconą maksymalnie w lewo?
_________________
"Dzieci należy trzymać z dala od Internetu. Od dzieci Internet głupieje..."

-Revelka
-Tenerówka
 
 
RoNdeL 

Wiek: 27
Dołączył: 07 Sie 2015
Posty: 27
Skąd: Siedlce
Wysłany: Pon Wrz 07, 2015 15:32   

Taką nalepkę właśnie muszę sobie sprawić, bo mi się podoba :D

Z tymi bolcami to zobaczę jak będzie troszkę lepsza pogoda, bo od dwóch dni leje tak, że się wyjść z domu nie da.

Nie mam pojęcia, czy jest skręcona na maksa, to znaczy, czy ograniczniki skrętu są w fabrycznym położeniu, bo jeden na sto procent był rzeźbiony.

Jak się nie da tego naprawić to wykombinuję jakąś alternatywę. A jak się da to najlepiej mieć moto w 100% sprawne. Będę pisał w razie czego, dzięki za pomoc :smile:
 
 
MadziaK 
Bierny Czytacz

Wiek: 38
Dołączyła: 16 Mar 2012
Posty: 158
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Wrz 07, 2015 21:46   

Mam podobny problem z Bandytą (też po glebie). Gość w Warsztacie stwierdził, że bolec jest ok tylko mi sie stacyjka zacina. Ponoć jakiś fachowiec od stacyjek jest w warszawie na Grzybowskiej.
 
 
izywec 
Premium User
Nie pradziadek!


Pomógł: 24 razy
Wiek: 84
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 898
Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Sro Wrz 09, 2015 19:38   

Scotty_ napisał/a:
Pytanie, czy masz kierownicę skręconą maksymalnie w lewo?

Blokuje też w pozycji prawo. Na główce ramy są przyspawane dwie tulejki na ten bolec ze stacyjki. W Revere widać te tulejki bez kłopotu a w Devi nie wiem czy łatwo zobaczyć.
_________________
Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
 
 
Alan 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 739
Skąd: Białystok
Wysłany: Sob Wrz 12, 2015 20:32   

Nawet nie wiedziałem, że w NTV miałem taką blokadę :oops:
_________________


GPZ500s '03 --> NTV650 Revere '89 --> na razie przerwa
 
 
Skorpionwr 

Pomógł: 7 razy
Wiek: 64
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1928
Skąd: Przasnysz
Wysłany: Pon Wrz 14, 2015 10:58   

Po glebie Masz prawdopodobnie skręcone półki.
Jeżeli tak jest to bez dobrania się tam nic nie zwojujesz.
_________________
ST 1300 2011
ST 1300 2006
Devcia 2002
 
 
RoNdeL 

Wiek: 27
Dołączył: 07 Sie 2015
Posty: 27
Skąd: Siedlce
Wysłany: Pon Wrz 14, 2015 20:00   

Nic nie jest skręcone, tulejki pasują, wszystko jest równe. Problem jest w samej stacyjce, bo bolec się w ogóle z niej nie wysuwa - coś się blokuje. Na dniach ją rozbiorę, bo są tam te "śruby antykradzieżowe", czyli te z urwanymi łbami i muszę coś na nie wymyślić. Będę pisał co się dalej wydarzy
 
 
radzieckii 
radzieckii


Pomógł: 23 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 1437
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Wrz 14, 2015 20:43   

To najpierw to przesmaruj ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12