Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
zerwana sruba, wymiana opony, i dzwignia sprzegla
Autor Wiadomość
HansKloss 

Wiek: 42
Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 3
Skąd: Manchester
Wysłany: Wto Sie 11, 2015 11:29   zerwana sruba, wymiana opony, i dzwignia sprzegla

Witam wszystkich
2 tyg temu zapytalem sie was o opinie na temat ntv w tematcie "przed zakupem". los rzucil mnie jednak troche w inna strone... w strone cb400 super four. po przegladnieciu forum wiem ze zdrowo podchodzicie do motoryzacji wiec nawet gdy mam inny model pomozecie mi rozwiazac kilka problemow.
A mam ich kilka raczej dosc prostych. a oto one:
- oryginalna opona z tylu to 140/70 , czy na ta sama felge moge wrzucic 160/60 (tak jak w nowszych modelach)
- sruba do spuszczanie oleju w misce olejowej jest ukrecona badz gwint juz jest wyrobione ( wina moze byc stalowa sruba wkrecona w aluminiowa miske? ) . czy glupoim sposobem jest odssysanie oleju a pozniej odkrecanie calej miski bez ruszania sruby spustowej zeby spuscic olej? troche zachodu ale zawsze bedzie latwiej wybrac caly syf niz przez standardowe souszczanie
- i ostatnie pytanie: na dzwigni sprzegla jest taki wybity punkt ktory pokrywa sie z punktem na srubie. czy one zawsze musza sie pokrywac bo u mnie np jeden punkt jest na godz 12 a drugi na 2
bede wdzieczny jesli ktos mi pomoze
dzieki
 
 
Scotty_ 
Nawijacz asfaltu


Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 1187
Skąd: Lyski SRB
Wysłany: Wto Sie 11, 2015 21:56   

Rozmiar opony musisz porównywać do oryginału jaki występował w motocyklu, w danym konkretnym modelu. Oponę możesz założyć każdą (w przypadku opony o większym obwodzie motocykl będzie słabiej przyspieszał, ale będzie miał większą Vmax, w przypadku opony o mniejszym obwodzie zyskasz na przyspieszeniu, ale Vmax się zmniejszy) Polecam wątek o oponach, tam było wszystko dokładnie opisywane. Jednak szeroki kapeć jaki proponujesz spowoduje bardzo dziwne zachowania motocykla w zakrętach (opona to nie tylko szerokość i wysokość bieżnika - to przede wszystkim promień krzywizny, który poprzez osadzenie opony na węższej feldze zostanie zmniejszony i opona będzie szybciej walić motocykl w zakręt).

Co do miski olejowej nie znam się i nie będę się wypowiadał.

Dźwignię sprzęgła ustawiasz tak aby mieć odpowiedni luz i żadne kropki nie mają znaczenia, chyba że masz jakiś wymyślny układ klamki. Być może ktoś sobie zaznaczył jakieś ustawienie, aby po przesmarowaniu linek wrócić do swojego ulubionego ustawienia... (to tylko gdybanie).
_________________
"Dzieci należy trzymać z dala od Internetu. Od dzieci Internet głupieje..."

-Revelka
-Tenerówka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 12