gta175
Dołączył: 01 Mar 2015 Posty: 4 Skąd: Szczecin
Wysłany: Pon Mar 02, 2015 12:12 ntv 700 nie pali po wymianie oleju
Witam.
Panowie mam problemik.
Wymieniałem olej w motocyklu i po wymianie oleju motor nie pali.
Wczesniej wszystko bez problemu motor rozgrzany, zgaszony spuszczony olej zalany nowy.
Przekręcam kluczyk zegary się ładują kontrolki się świecą. Wciskam magiczny guzik a motor nic tylko przygasają światła . Rozrusznik nie kręć pompa paliwa się nie włącza. Klakson działa światła się świecą.
Jakiś pomysł?
Czyjnik stopki bocznej wyeliminowany
czujnik sprzęgłą również,
czy mogłeś w jakiś sposób rozładować akumulator? (np. podczas zabawy z wymianą włączony zapłon i włączone światła?)
czy podczas próby uruchomienia słychać "klikanie" przekaźnika?
czy odłączałeś akumulator? (sprawdź połączenie na klemach)
gta175
Dołączył: 01 Mar 2015 Posty: 4 Skąd: Szczecin
Wysłany: Pon Mar 02, 2015 14:16
Akumulator jest ok bo światła świecą zegary się łądują, klakson działa. Nie słychać przekażnika. Tak jak by coś go blokowała żeby nie odpalił bo nie słychac pompy i rozrusznika. Rozrusznik na krótko działą. Stycznik jest ok. tak jak by go nie chcił puścic do odpalenia imobilajzer. Akumulator nie rozładowany.
Fakt że światła świecą nie oznacza że aku ma wystarczającą moc by zakręcić rozrusznikiem.
gta175 napisał/a:
Wciskam magiczny guzik a motor nic tylko przygasają światła .
Mi to trochę wygląda na zdechnięty akumulator. Dla pewności spróbuj najpierw obadać wszystkie bezpieczniki, a później na innym akumulatorze spróbuj odpalić sprzęta.
_________________ Były: Mińsk 125, 1989, NT 650V, 2000
Teraz: XL700V, 2008
http://www.dkms.pl/ - Fundacja Dawców Komórek Macierzystych
Pomógł: 15 razy Wiek: 34 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 810 Skąd: opole
Wysłany: Pon Mar 02, 2015 19:54
Jak na krótko kręci to aku jest ok. Sprawdziłeś podstawy jak Crew707 napisał, czerwony przełącznik przy prawej manetce, wbity bieg i rozłożona kosa bezpieczniki, nie ma tam w dewolaju kontrolki od hissa?
gta175
Dołączył: 01 Mar 2015 Posty: 4 Skąd: Szczecin
Wysłany: Pon Mar 02, 2015 22:08
Tak aku jest Ok. Jest kontrolka HISS.
Jutro sprawdze jak ona mruga czy gaśnie po przekrceniu kluczyka. Myslałem czy kluczyk mógł się rozkodować ale wnioskuję że raczej jest tpo nie możliwe w Hondzie. Objawy są jak poczytałem troche na innych forach o HISS ze tak jak bym wkladal nie zakodowany kluczyk bo wszystko działa, oprócz pompy i rpozrusznika. aLe jutro rozbiore jeszcze przycisk On OFF bo ponoc i zdaża się że on nie styka i taki tez bedzie efekt.
[ Dodano: Wto Mar 03, 2015 18:25 ]
Niestety poległem to co mogłem sprawdziłem przekażiki czujniki włącznik On OFF i nic. Pompa i rozrusznik nie dają śladu życia. Poprzedni właściciel wspomniał że miał już raz taki problem ale jak motor postał dwa dni problem ustał. Teraz dopiero się odnowił.:( Chyba beż serwisu Hondy sie nie obejdzie.
[ Dodano: Pon Mar 09, 2015 17:47 ]
Doszedłem ładu z pompą.
Pompa działa, rozrusznik krcie ale wyskakuje blad FI bląd czujnika polozenia walu.
Jak mogę go sprawdzić najszybciej jakie oporności powinny na nim być?
[ Dodano: Nie Mar 22, 2015 16:14 ]
Witam.
Temat juz dawno zarzegnany. Wszystkiemu była winna zasniadziala instalacja elektryczna zwlaszcza gówna kostka pod lewa oslona, przekazniki kolo reg napiecia i kostka impulsatora ktora laczy sie z czujnikiem w glowicy przez co wyskakiwal blad czujnika polozenia walu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum