Poszperałem trochę po necie i oto co na ten temat mówi wujek google(tłumaczenie jakiejś niemieckiej strony):
Cytat:
VALVE ASSY AIR INJECTION CONTROL - Podciśnieniowy zawór sterowania powietrzem na biegu jałowym.
Zawór przełączający jest zazwyczaj wyposażony w pojazdach do sterowania gaźnikiem przy zmniejszaniu prędkości rykoszetem. Podczas hamowania na silnikach gaźnikowych, zbyt duża ilość paliwa dostaje się do układu wydechowego.Dodatek powietrza do tego paliwa bogatej atmosfery może spowodować eksplozję, która może doprowadzić do uszkodzenia układu wydechowego.Zawór przełączający włącza przepływ powietrza z wylotu spalin do atmosfery, gdy wykryje hamowania.Zawór przełączający używa rozdzielacza sygnału próżniową do określenia hamowania. Większość systemów wtrysku paliwa nie wymagają zawór przełączający, które są w stanie zamknąć przepływ paliwa podczas hamowania.
Koszt w ASO 455zł. Część nie rozbieralna.
_________________ Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum