Wiek: 29 Dołączył: 01 Paź 2014 Posty: 21 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Paź 15, 2014 09:59 Mocne trzesięsie przy zakrętach.
Witam
Mianowicie przy 130 km/h gdy wchodzę ostrzej w zakręt czuję mocne telepanie na boki, opona do najnowszych się nie kwalifikuje ale też aż tak tragicznie z nią nie jest.
Jak puszczam kierownice, to lekko znosi na prawo, trzeba się pochylać na lewą stronę żeby jechał prosto.
Moto z Anglii, więc pewnie jakiś rozbitek.
Macie jakiś pomysł czego to może być kwestia ?
Ja osobiście chyba jednak stawiam na oponę z tyłu.
Przyjdzie zima, to wszystko co do wymiany wymieniam, ładny jakiś lakier i będzie na wiosne perełka
Pzdr
miałem podobnie,
wymieniłem łożyska w przednim kole bo były luzy - nie pomogło,
wymieniłem opony - nie pomogło ale było dużo lepiej ,
zorientowałem się że mam luz na tylnym wahaczu niewielki ale jednak był po rozkręceniu wysypała się kupka rdzy (wszystko zmielone łącznie z łożyskami) - wymiana łożysk i tulei POMOGŁA !!
_________________ Nie ma dwóch takich samych osób. Jednak ci z nas, którzy jeżdżą na motocyklach, mają jedną cechę wspólną: świadomie akceptują ryzyko.
Podobne objawy miał kolega podczas letniego kulania po Alpach. Ze trzy dni szukał przyczyny, dopiero gdy zaczął jechać przodem zauważyłem bicie tylnej opony. Po prostu była wybulona i stąd jego problemy z jazdą w zakrętach.
_________________ Prędkość wcale nie zabija, robi to nagłe zatrzymanie.
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Czw Paź 16, 2014 15:24
Idź za radą kolegów i szukaj luzów na wszystkich możliwych łożyskach. Winne mogą być także tuleje amortyzatora tylnego, oraz zakończenie jego żywota.
ALE!
Od siebie dodam tylko, żebyś sprawdził jeszcze ciśnienie w oponach. To głupie, ale jest tak oczywiste, że ludzie o tym zapominają i wymienią pół motocykla, zanim okaże się, że wystarczyło dobić chociaż do 2.2, żeby było dobrze. Wrzuć dla pewności 2.5 (gdyby się okazało, że manometr na stacji słabo działa) i sprawdź
Wiek: 29 Dołączył: 01 Paź 2014 Posty: 21 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Paź 17, 2014 08:12
Killu napisał/a:
Idź za radą kolegów i szukaj luzów na wszystkich możliwych łożyskach. Winne mogą być także tuleje amortyzatora tylnego, oraz zakończenie jego żywota.
ALE!
Od siebie dodam tylko, żebyś sprawdził jeszcze ciśnienie w oponach. To głupie, ale jest tak oczywiste, że ludzie o tym zapominają i wymienią pół motocykla, zanim okaże się, że wystarczyło dobić chociaż do 2.2, żeby było dobrze. Wrzuć dla pewności 2.5 (gdyby się okazało, że manometr na stacji słabo działa) i sprawdź
Dzięki za radę, ale właśnie staram się w miare na biężąco to sprawdzać
Wszystko w normie
Będzie zima to całe moto rozbieram i dopiero składam
Jak macie może polecić jakiś sklep dobrze zaopatrzony, to za jego adres na jakimś zlocie postawie browarka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum