W dolnej półce mam takie dwie kostki które, jak domniemam powinny przy pełnym skręcie kierownicy zaprzeć się na blaszkach przy ramie. Niestety tak się nie dzieje, natomiast przełączniki przy manetkach wbijają mi się w bak. Dodam że nic nie wskazuje na to żeby części te były porozbijane po wywrotce. Zastanawiam się więc co może być grane. Póki co wkręciłem w otwory obok śrubki fi 6 które zapierają się o ramę ale nie jestem do końca przekonany co do słuszności tego rozwiązania.
Pomógł: 15 razy Wiek: 56 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1781 Skąd: Tarnów
Wysłany: Sro Wrz 10, 2014 20:03
Kropek, zrób może parę fotek z bliska i wrzuć na forum. Wtedy na pewno ktoś zapoda fachową diagnozę
pozdro
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
Pomógł: 12 razy Wiek: 46 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 654 Skąd: Szewna
Wysłany: Czw Wrz 11, 2014 13:37
Wygląda na to, że po glebie (glebach) skrzywiły się połówki kierownicy, co zresztą potwierdzają wgniecenia na baku. Rada, wymienić połówki, ale tutaj nie Masz pewności, że kupisz w dobrym stanie. Kupić półkę od modelu z kierą rurową, opis tej modyfikacji jest na forum.
W kwestii prostowania się nie wypowiadam, nie znam się.
Pozdrawiam
W sumie o wygiętych połówkach nie pomyślałem, ale ma to sens Przerabiać na rurową kierownicę nie będę bo wolałbym zostawić wszystko w oryginale, także albo poszukam prostych połówek kierownicy albo dość długiej rury prostowniczej
Pomógł: 15 razy Wiek: 56 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1781 Skąd: Tarnów
Wysłany: Czw Wrz 11, 2014 16:55
Super by było, aby gdzieś w okolicy ktoś miał także Revere. Wtedy postawiłbyś swoją obok drugiej i metoda porównawcza byłaby najlepsza. Zakładając, że druga Revera będzie git
pozdro
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
Musiałbym mieć dużo szczęścia żeby w okolicy natrafić na 20 paroletni git egzemplarz Revere
Przyjrzałem się wnikliwiej połówkom kierownicy i rzeczywiście widać że są lekko skrzywione. Próbował ktoś prostować taką połówkę z amelinium? Wydaje mi się że trzeba by wymontować, zamocować jakoś bezpiecznie w imadle, podgrzać dość mocno, włożyć długą rurę i...... może nie pęknie
Pomógł: 15 razy Wiek: 56 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1781 Skąd: Tarnów
Wysłany: Czw Wrz 11, 2014 19:53
Oglądając zdjęcia, też mi się zdawało, że połówki są pokrzywione. Nie chciałem tego pisać, bo nie byłem pewien.
Z podgrzewaniem aluminium to musisz jednak uważać, bo zachowuje się ono inaczej niż stal. Po prostu, nie zmieniając koloru, po przekroczeniu temperatury topnienia, nagle zaczyna się topić. Często metal skapuje na buta gościa trzymającego palnik
Ale jakbyś tego nie robił- to życzę sukcesów
pozdr.
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
Będę używał suszarki do włosów o dużej mocy czyt. opalarki, na dwoje babka wróżyła także spróbuje. W razie klęski w okolicy gość ma dwie połówki
http://olx.pl/oferta/hond...html#28a6b3ba66
Jutro zadzwonię zapytam czy są proste i jak bardzo drogie, a jeśli proste nie są a gość jest handlarzem to na pojutrze pewnie się wyprostują
[ Dodano: Czw Wrz 11, 2014 22:10 ]
No to chyba mam szczęście bo kolega respirator ma taką Revere w Lublinie, także pisze PW, może się uda spotkać
http://hondantv.pl/forum/viewtopic.php?t=5857
Pomógł: 10 razy Dołączył: 19 Maj 2012 Posty: 739 Skąd: Białystok
Wysłany: Pią Wrz 12, 2014 17:53
U mnie wyglądają inaczej te ograniczniki na główce ramy. Tu wyglądają jakby ktoś tam wspawał kawałki blaszek. U mnie mam takie małe wypustki wysunięte bardziej do przodu, więc ogranicznik na półce wcześniej się z tą wypustką spotyka i kiera nie dotyka baku.
_________________
GPZ500s '03 --> NTV650 Revere '89 --> na razie przerwa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum