Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
po regulacji gazników
Autor Wiadomość
yok1 
yok@


Wiek: 42
Dołączył: 03 Mar 2014
Posty: 49
Skąd: Bełchatów
Wysłany: Sro Maj 28, 2014 13:47   po regulacji gazników

Witam i o pomoc pytam po regulacji gazników moto gdy scchodzi z obrotów strzela co zle zrobilem na waku wszystko ustawiłem ok skrecilem i cos nie tak.Moto pali na dotyk wczesniej miało problemy zadnej dziury w gazie nie mam .tylko to strzelanie ?pomocy
_________________
yok@
 
 
ARTURO 
Premium User


Pomógł: 16 razy
Wiek: 58
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 674
Skąd: Wilkowyja
Wysłany: Sro Maj 28, 2014 15:18   

Pytanie moje : po jakiej masz regulacji ? Po wakumetrach tylko czy co ? Jeśli tak to spróbuj wykręcić trochę więcej dyszę składu mieszanki w obu gaźnikach . Ja po próbach różnych mam wykręcone na ok 4 obroty co nie jest książkowo ale strzały zniknęły . Wydech mam bez kilera. Uważam , że wykręcając mieszanka zuboż-ewa . Nie może być za bardzo wykręcone , gdyż praca staje sie nie równa . Ja robię to na słuch i zapach spalin :mrgreen:
 
 
yok1 
yok@


Wiek: 42
Dołączył: 03 Mar 2014
Posty: 49
Skąd: Bełchatów
Wysłany: Sro Maj 28, 2014 18:59   

tzn synchronizacji gazników przy pomocy wakuometrów.kurde to musze przykrecic czy odkrecic jak jest ksiazkowo ale jak wakuometr pokazuje ze ok to juz nie wiem.pomocy
_________________
yok@
 
 
ARTURO 
Premium User


Pomógł: 16 razy
Wiek: 58
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 674
Skąd: Wilkowyja
Wysłany: Sro Maj 28, 2014 20:15   

Synchronizacja nie ma wpływu na dyszę składu mieszanki . Dysze te musisz wkręcić do oporu i wykręcając licz obroty . Książkowo to ok. 1 i 3/4 obrotu wykręcone. U mnie przy takim ustawieniu były strzały przy hamowaniu silnikiem . Nie wiem może brak kilera ma na to wpływ , ale kiedy wykręciłem sporo więcej strzały zniknęły , jest piękny bulgot . Silnik na wolnych obrotach pracuje równo , zero kichnięcia , czy falowania . Strzały są fajne ale to zwyczajne lanie paliwa we wydech. Poziom paliwa też jest ważny i nie ma wpływu na synchro . Poziom paliwa powinien wynosić 9,2mm , pomiar jest opisany na innym niedawno poście .
 
 
kresek 
Premium User
VFR800FI


Pomógł: 4 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 546
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Maj 28, 2014 20:32   

Przy regulacji składu mieszanki warto (trzeba) kontrolować kolor świec. Po przejechanie 30-40 km świece powinny mieć kolor kawy z mlekiem jak są ciemniejsze należy zubożyć mieszankę a jak zbyt jasna to wzbogacić
_________________
Pozdrawiam
Zawsze na zakręcie....
KRESEK
 
 
RedGuy 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 335
Skąd: Kamieńsk
Wysłany: Sro Maj 28, 2014 20:43   

http://hondantv.pl/forum/...der=asc&start=0
Musisz poszukać po forum, było tu kilka tematów na temat strzelania. Ja miałem za bardzo powykręcane śruby od składu mieszanki. O ile dobrze pamiętam katalogowo w Deauville powinny być wykręcone 2 i 1/4 obrotu (wiadomo że po zużywaniu się silnika może się to zmienić), a wykręcając wzbogacasz mieszankę.
Wydech musi być szczelny.
_________________
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu
 
 
ARTURO 
Premium User


Pomógł: 16 razy
Wiek: 58
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 674
Skąd: Wilkowyja
Wysłany: Czw Maj 29, 2014 14:03   

To moja 25 letnia Reverka chyba ma do góry nogami ustawione gaźniki bo było zupełnie odwrotnie :mrgreen: Jedno jest pewne śrubki są po to by nimi kręcić w prawo czy w lewo i należy tak ustawić by nie strzelało , jak się oczywiście chce by nie strzelało :wink:
 
 
yok1 
yok@


Wiek: 42
Dołączył: 03 Mar 2014
Posty: 49
Skąd: Bełchatów
Wysłany: Czw Maj 29, 2014 16:26   

ale gdy strzela to wiecej pali ???tak
_________________
yok@
 
 
ARTURO 
Premium User


Pomógł: 16 razy
Wiek: 58
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 674
Skąd: Wilkowyja
Wysłany: Pon Cze 02, 2014 07:35   

Powiedział bym raczej na biegu jałowym więcej pali czyli na puszczonej manetce .
Zrobiłem taki eksperyment , wczoraj jadąc puściłem nagle manetkę , czyli całkowicie zamknąłem przepustnicę i nie było żadnego strzału , ale kiedy puściłem gaz nie tak całkiem do końca pierdyknęło sobie trochę . Zaznaczam nie mam db-kilera i mam śrubki dość mocno wykręcone ok. 4 a może więcej . Tak jest u mnie , mnie tak odpowiada , motocykl nie ma żadnej dziury , równo przyspiesza , pali od 4 do 5 litrów itd. Być może w Devi macie wydechy ciche i wymaga to innych ustawień . Na pewno db-kiler ma wpływ na to , ja rozwiązałem to śrubką składu mieszanki.
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Pon Cze 02, 2014 14:14   

Majster jak nie masz pojęcia co robisz, to po co ruszasz w ogóle? Masz szczelny wydech? Jak wyglądają świece?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13