Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
w drogę
Autor Wiadomość
yok1 
yok@


Wiek: 42
Dołączył: 03 Mar 2014
Posty: 49
Skąd: Bełchatów
Wysłany: Pią Kwi 25, 2014 21:30   

wsumie tak dzieki kazda rada sie przyda;d a co sadzisz o takich oponach czy lepiej nie ryzykowac http://allegro.pl/tempoma...4155081969.html
_________________
yok@
 
 
mrok31337 
mrok31337


Pomógł: 26 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 1864
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią Kwi 25, 2014 21:35   

Od opon specjallistą jest Killu, ale nie łudziłbym się, żeby ktoś sprzedawał sprawną, w miarę świerzą oponę za takie pieniądze. Lepiej kupić nowego Maxxisa albo coś od Killa
_________________
http://instagram.com/mrok31337
Honda NTV 650 Revere -> Suzuki V-Strom 650 Triumph Bonneville SE
 
 
buu-84 

Pomógł: 8 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 311
Skąd: warmia
Wysłany: Pią Kwi 25, 2014 21:35   

Co do opon z tej aukcji wcześniej to lipa wielka. Tak naprawdę to nie wiadomo co kupujesz. Ja bym nie ryzykował. Ja kupując opony dla siebie postawiłem na nowe MAXXISY PROMAXX i jestem zadowolony.

Zobacz w tym temacie i napisz może będzie miał coś sensownego http://hondantv.pl/forum/viewtopic.php?t=5493
 
 
Alan 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 739
Skąd: Białystok
Wysłany: Pią Kwi 25, 2014 22:55   

Daj spokój z takimi oponami... Kupisz oponę za 39zł kiedy sama jej wymiana kosztuje 50zł? Poza tym rocznik od 1999, głębokość bieżnika 2mm- takie coś to prosto na śmietnik. Miałem lepsze lacze i też wywaliłem, bo do niczego się to nie nadawało. Kupowanie takich opon to podwójny koszt bo za chwilę znowu byś je wymieniał.
_________________


GPZ500s '03 --> NTV650 Revere '89 --> na razie przerwa
 
 
Dario 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 104
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Sob Kwi 26, 2014 11:45   

Nie bądź takim pesymistą
Przed wyjazdem przejrzyj dokładnie swój motocykl ( sprawdź płyn , oleje, klocki itd )
Jeżeli tego nie potrafisz oddaj moto w ręce mechanika.
Według moich doświadczeń najbardziej potrzebne rzeczy w drogę ( wszystko zależy na jak długo i po jakich drogach będziesz się poruszał oraz od noclegów ).
W Twoim przypadku, jeżeli będziesz się poruszał po drogach asfaltowych większości autostradami oraz spał pod dachem
- kombinezon przeciw deszczowy oraz ochraniacze na buty
- zestaw naprawczy do opon lub pianka
- zestaw zaworków do opon
- pajączki
- taśma samoprzylepna szara
- opaski zaciskowe np. plastikowe
- zapasowy komplet żarówek
- bezpieczniki
- podstawowe klucze , śrubokręty oraz imbusy, szczypce ( tylko nie bierz całej skrzynki, nie nastawiaj się, że będziesz robił remont silnika :mrgreen: )
- kamizelkę odblaskową
- 2 pary rękawic motocyklowych
- worki foliowe ( zapakować ubranie tak aby nie przemokło w czasie deszczu )
- apteczkę motocyklową
- gniazdo do zapalniczki np : zwykłe lub USB do wyboru. Zamontuj przed wyjazdem
- telefon i ładowarka
- aparat lub kamerka do wyboru jak kto lubi.
- 150 - 200 ml oleju silnikowego ( tak na wszelki wypadek - na dolewkę :roll: )
- chusteczki nawilżane
- papier toaletowy
- niezbędnik
- ręcznik turystyczny XL
- suchy prowiant
- woda mineralna


To tak w skrócie. Nie wiem na jak długo jedziesz, gdzie będziesz spał i jaki masz plan co do wyżywienia. Poczytaj kilka blogów z wypraw motocyklowych
Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania do napisz, postaram się odpowiedzieć i podpowiedzieć.
Pozdrawiam
Dario
 
 
kudlaty 
Premium User


Pomógł: 22 razy
Wiek: 47
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 1720
Skąd: Offtock ;-)
Wysłany: Sob Kwi 26, 2014 12:17   

yok1 napisał/a:
jesli cos sie stanie to nie bede miał czasu naprawiać na trasie nawet nie wiem jak hehehe


Czasu będziesz miał dużo, a jak to sie robi?? Tutaj masz przykład kołkowania na ostatnim szkoleniu u Radka:
http://youtu.be/dCf4jBd_qVU

Łatwość odnalezienie miejsca w tym przypadku była duża bo wkręt siedział w oponie. W innym przypadku lejesz wodę i szukasz bąbelków. Ważne by kołkować napompowaną oponę.
_________________
Były: Mińsk 125, 1989, NT 650V, 2000
Teraz: XL700V, 2008
http://www.dkms.pl/ - Fundacja Dawców Komórek Macierzystych

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 7