Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Po synchronizacji gaźników moto wariuje
Autor Wiadomość
sgtcop13 
Premium User


Pomógł: 15 razy
Wiek: 56
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1782
Skąd: Tarnów
Wysłany: Sob Mar 01, 2014 21:47   

romcio napisał/a:
Powodem falowania, takiego jak ty miałeś (pokazałeś na youtube) jest sutkowe spalanie.......


"sutkowe spalanie" :shock:

romcio albo napisałeś wypracowanie nie na temat, albo ja nie wiem co to "sutek" :twisted:

Zanim mnie zje...sz za upierdliwość, zauważ jak dokładnie przeczytałem Twój wykład :wink:

pozdrawiam
_________________
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
 
 
RedGuy 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 335
Skąd: Kamieńsk
Wysłany: Nie Mar 02, 2014 12:14   

romcio napisał/a:
sutkowe spalanie.
- ktoś tu ma gorącą panią (przepraszam ale nie mogłem się oprzeć :grin: ).
romcio napisał/a:
Jak ustawisz za duży poziom to paliwo wypłynie przez ten króciec pod gaźnikiem. Służy on do spuszczenia paliwa z gaźnika oraz do odprowadzenia nadmiaru z komory.
- Nie wiem czy dobrze łapię, jak spuszczałem paliwo z gaźników to musiałem odkręcić śrubki blokujące wylot paliwa z gaźników. Czy jak poziom paliwa w gaźniku jest zbyt duży to paliwo wyleje się mimo zakręconej śruby?
_________________
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu
 
 
mayor92 

Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 77
Skąd: Gliwice
Wysłany: Nie Mar 02, 2014 14:23   

Ludziska, pomocy...

Ostatnio ustawiłem mieszankę i obroty sie trzymały. Dziś byłem się przejechać i znowu obroty falują.... :(

[ Dodano: Nie Mar 02, 2014 19:16 ]
Już nie wiem co sprawdza, co robić? Ustawienia plywakow, iglic? Czy raczej to nie to? Rozjechane synchro? Czy nie pozostaje mi nic innego jak jakis warsztat? :(
_________________
Pal gumę, nie duszę! ;)
 
 
izywec 
Premium User
Nie pradziadek!


Pomógł: 24 razy
Wiek: 84
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 898
Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Nie Mar 02, 2014 22:52   

mayor92 napisał/a:
Ludziska, pomocy... Ostatnio ustawiłem mieszankę i obroty sie trzymały. Dziś byłem się przejechać i znowu obroty falują.... :(


W cuda to ja nie wierzę!
Pytanie: te falujące obroty /jak piszesz na początku ca 200 obr/min./ to słyszysz czy tylko obserwujesz na obrotomierzu?
Jeśli nie słyszysz to wymień obrotomierz! Jeśli nie obrotomierz to może zainteresuj się pompką do podawania paliwa.
_________________
Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
 
 
mayor92 

Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 77
Skąd: Gliwice
Wysłany: Nie Mar 02, 2014 23:21   

Slychac, ze silnik nie pracuje rowno. Nie ma problemu z.paliwem jak moto jedzie, nawet przy 140 nic nie przerywa ani nic takiego sie nie dzieje..
_________________
Pal gumę, nie duszę! ;)
 
 
Michał0775 
Michał


Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 315
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: Pon Mar 03, 2014 08:14   

A jak podkręcisz obroty na 1200-1300 też faluje? Skacze ci od 200 do powyżej 1300 obrotów na minutę? Czy od 200 do na przykład 600-700?
_________________
Michał
 
 
mayor92 

Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 77
Skąd: Gliwice
Wysłany: Pon Mar 03, 2014 09:24   

Jak podkręcę na 1200 to faluje powiedzmy do 1400 chociaż zdarza mu się, że zjedzie do 1100.

Jak próbowałem coś wczoraj poprawić, zmienić mieszankę to już nie udało mi się wyrównać w ogóle.. Obroty trzymają się w granicy 1100-1300 i nagle wjeżdża do 1600. Więc nie wiem co się stało...
Zauważyłem też, że jak dokręcę śrubę w lewym gaźniku do końca, to obroty z 1200 spadają na ok 800 i prawie stoją w miejscu. Natomiast w prawym z 1200 zjeżdża w dół i gaśnie.

Ktoś wie, o co chodzi?
_________________
Pal gumę, nie duszę! ;)
 
 
izywec 
Premium User
Nie pradziadek!


Pomógł: 24 razy
Wiek: 84
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 898
Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Pon Mar 03, 2014 17:18   

mayor92 napisał/a:
Zauważyłem też, że jak dokręcę śrubę w lewym gaźniku do końca, to obroty z 1200 spadają na ok 800 i prawie stoją w miejscu. Natomiast w prawym z 1200 zjeżdża w dół i gaśnie. Ktoś wie, o co chodzi?


Logicznie rzecz biorąc to lewy gaźnik podaje źle paliwo przy wolnych obrotach. Przecież jak wyłączysz podawanie paliwa układem wolnych obrotów w prawym gaźniku /wkręcona śruba składu mieszanki - iglica zamyka kanał czyli brak paliwa w kanale prawego gaźnika/ to silnik gaśnie a przy wyłączeniu lewego układu wolnych obrotów silnik chodzi.
Moim zdaniem trzeba rozebrać gaźnik przedmuchiwać wszystkie kanały sprężonym powietrzem sprawdzając czy wszędzie dmucha powietrzem. czyli przykładając wąż np. do otworu po wkręcie regulacyjnym składu mieszanki powietrze wylatuje przez otworki w gardzieli oraz przez otwóry z dyszami; piliwową i powietrzną.

[ Dodano: Pon Mar 03, 2014 17:23 ]
P.S. Czy ktokolwiek natrafił gdzieś na rozrysowany gaźnik do NTV /schemat ideowy/?
_________________
Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
 
 
romcio 
romcio

Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 56
Skąd: Śląskie
Wysłany: Pon Mar 03, 2014 18:30   

sprawdź kolego czy masz dobrze założone membrany.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11