Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
ustawianie gaźników
Autor Wiadomość
manius 
manius

Pomógł: 2 razy
Wiek: 53
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 124
Skąd: Wieliczka
Wysłany: Nie Mar 13, 2011 08:35   ustawianie gaźników

Witam.Chciałbym się dowiedzieć jak się ustawia gaźniki w hondzie deauville 650 r.98.To znaczy ilość wykręconych obrotów śrubek regulacyjnych składu mieszanki paliwowej,a także synchronizacji.Wczoraj sciągnołem zbiornik paliwa i okazuje się że niema dostępu do synchronizacji przez airboxa ,brak otworu na wylot przez każdy element filtra.Czyli jak ją wykonać bez airboxa.A także co może być przyczyną po odpuszczeniu manetki gazu strzelanie w tłumniku.Pozdrawiam
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Nie Mar 13, 2011 08:52   

Ilość obrotów masz zapisaną w manualu, dla ntv 650 są to 2 obroty, dla deuville nie wiem. Ściągnij serwisówkę i tam będzie podane od ilu obrotów trzeba zacząć regulację. Synchronizację wykonuje się przy pomocy wakuometrów i przy ich pomocy reguluje się gaźniki tak aby w obu króćcach ssących było takie samo podciśnienie. Końcówki wakuometrów wkręca się w cylinder. Znajdziesz przy dolocie takie małe śrubki na imbus. właśnie tam się montuje końcówki od wakuometrów.

W deuville synchronizację robi się bez airboxu.

Tomek
 
 
bedur 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 453
Skąd: Nidderau DE
Wysłany: Nie Mar 13, 2011 18:56   

To i ja błysnę :cool: bo niedawno regulowałem gaźniki. Ja synchronizowałem "zegarami" i jak je podłączyłem bezpośrednio to wskazówki tak latały że masakra - należy wtedy przed zegarem do rurek podłączyć np. zaworki akwarystyczne i trochę je przykręcić żeby zmniejszyć przepływ powietrza do zegarów (przy regulacji u-rurką, do rurek można wsunąć końcówki igły do strzykawki odcinając samą igłę). pozdro i owocnej pracy :idea:
 
 
izywec 
Premium User
Nie pradziadek!


Pomógł: 24 razy
Wiek: 84
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 898
Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Nie Gru 29, 2013 20:46   

Zaworki dławiące należy umieścić możliwie blisko króćców wkręconych w przewody ssące przed głowicą. Dzięki temu uzyskamy dość dużą przestrzeń powietrzną przed wakumetrami co zaowocuje wyrównaniem impulsów podciśnienia na zegarach. Cykl ssania wypada przecież jeden raz na dwa obroty wału.
_________________
Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
 
 
RedGuy 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 335
Skąd: Kamieńsk
Wysłany: Nie Gru 29, 2013 23:26   

http://hondantv.pl/forum/...der=asc&start=0
Tak jakby ktoś szukał podpowiedzi :wink:

[ Dodano: Sob Paź 11, 2014 23:43 ]
Odnośnie ustawień fabrycznych śrub składu mieszanki:
[img][/img]
Albo coś pokiełbasiłem, albo Honda NT650V Deuville rocznik 1998 ma wykręconą śrubę 1 1/4 obrotu - :???:

[ Dodano: Nie Paź 12, 2014 00:00 ]
_________________
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu
 
 
Azbach 

Dołączył: 14 Sie 2019
Posty: 15
Skąd: Świebodzice
Wysłany: Sob Maj 16, 2020 18:54   

Z kad tą serwisowkę ściągnąć? Szukam i szukam i wszystkie linki już nie działają.
_________________
Pozdrawiam Bart
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12