Pomógł: 2 razy Wiek: 53 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 124 Skąd: Wieliczka
Wysłany: Nie Mar 13, 2011 08:35 ustawianie gaźników
Witam.Chciałbym się dowiedzieć jak się ustawia gaźniki w hondzie deauville 650 r.98.To znaczy ilość wykręconych obrotów śrubek regulacyjnych składu mieszanki paliwowej,a także synchronizacji.Wczoraj sciągnołem zbiornik paliwa i okazuje się że niema dostępu do synchronizacji przez airboxa ,brak otworu na wylot przez każdy element filtra.Czyli jak ją wykonać bez airboxa.A także co może być przyczyną po odpuszczeniu manetki gazu strzelanie w tłumniku.Pozdrawiam
Pomógł: 15 razy Wiek: 34 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 810 Skąd: opole
Wysłany: Nie Mar 13, 2011 08:52
Ilość obrotów masz zapisaną w manualu, dla ntv 650 są to 2 obroty, dla deuville nie wiem. Ściągnij serwisówkę i tam będzie podane od ilu obrotów trzeba zacząć regulację. Synchronizację wykonuje się przy pomocy wakuometrów i przy ich pomocy reguluje się gaźniki tak aby w obu króćcach ssących było takie samo podciśnienie. Końcówki wakuometrów wkręca się w cylinder. Znajdziesz przy dolocie takie małe śrubki na imbus. właśnie tam się montuje końcówki od wakuometrów.
W deuville synchronizację robi się bez airboxu.
Tomek
bedur Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 453 Skąd: Nidderau DE
Wysłany: Nie Mar 13, 2011 18:56
To i ja błysnę bo niedawno regulowałem gaźniki. Ja synchronizowałem "zegarami" i jak je podłączyłem bezpośrednio to wskazówki tak latały że masakra - należy wtedy przed zegarem do rurek podłączyć np. zaworki akwarystyczne i trochę je przykręcić żeby zmniejszyć przepływ powietrza do zegarów (przy regulacji u-rurką, do rurek można wsunąć końcówki igły do strzykawki odcinając samą igłę). pozdro i owocnej pracy
Pomógł: 24 razy Wiek: 84 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 898 Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Nie Gru 29, 2013 20:46
Zaworki dławiące należy umieścić możliwie blisko króćców wkręconych w przewody ssące przed głowicą. Dzięki temu uzyskamy dość dużą przestrzeń powietrzną przed wakumetrami co zaowocuje wyrównaniem impulsów podciśnienia na zegarach. Cykl ssania wypada przecież jeden raz na dwa obroty wału.
_________________ Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum