Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Witam
Autor Wiadomość
Killu 
Tyle go widzieli...


Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 5241
Skąd: Opole
Wysłany: Sob Lis 23, 2013 07:49   

Myślę, że jest na to cała zima, ale do rzeczy.

- Musisz zabrać motocykl do warsztatu, gdzie załatwią Ci, założą i wyregulują motocykl na króćcach z kryzami w środku. Ten sam warsztat powinien Ci wystawić papier, że taka operacja miała miejsce.
- Spróbuj udać się od razu na stację diagnostyczną z prośbą o zmianę wpisu w dowodzie rejestracyjnym. Najlepiej najpierw znajdź stację która to zrobi, bo chociaż masz prawo, to ludzie w pl prawa nie znają (każdy wie, jak przegląd czasami potrafi wyglądać). Zasugeruj, że motocykl będzie oddany na warsztat i na podstawie zaświadczenia z warsztatu poproś o zmianę danych w dowodzie rejestracyjnym. Powinni to zrobić tak samo, jak każdą inną zmianę w dowodzie.
- Jeżeli to się nie uda, znajdź rzeczoznawcę który wystawi Ci kwit, że motocykl ma obniżoną moc. A następnie idź na stację diagnostyczną z zaświadczeniem z warsztatu.

Dobrze jest najpierw znaleźć diagnostę, który zmieni wpis, później rzeczoznawcę który ewentualnie potwierdzi zmianę króćców w motocyklu i zaświadczy o tym swoim podpisem i pieczątką. Jeżeli nie znajdziesz diagnosty, to nie ma sensu szukać rzeczoznawcy a już na pewno warsztatu.

Tak na prawdę diagnosta sam powinien posiadać hamownię dzięki której jednoznacznie stwierdzi że motocykl posiada taką i taką moc... Tak samo, jak powinien zmienić wpis na podstawie orzeczenia z warsztatu bez konieczności płacenia za rzeczoznawcę. Ale w pl jest jak jest i nic się na to nie poradzi.

PozdRR
_________________
Pucuś
 
 
Alan 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 739
Skąd: Białystok
Wysłany: Sob Lis 23, 2013 16:38   

Chłopak z klubu mx-5 zmieniał silnik na większy i wpisywał to w dowód i nie było z tym żadnego problemu.
_________________


GPZ500s '03 --> NTV650 Revere '89 --> na razie przerwa
 
 
Krwawa_Stefania 


Wiek: 44
Dołączyła: 20 Paź 2013
Posty: 397
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Lis 23, 2013 22:16   Witamy

Cześć!
Fajnie, że chcesz założyć kaganiec swojej niuni. Co prawda świeżo odebrałam prawko kat A, ale nie pamiętam jak długo trzeba mieć kat. A1 lub A2 żeby zrobić A przed 24 rokiem życia. Mam wrażenie, że już nie takie długie oczekiwanie przed Tobą :)

Tymczasem gratuluję rozsądku!
_________________
Według ostatnich sondaży CBOSu 25% polskich nastolatków optymistycznie patrzy w przyszłość. Pozostałe 75% nie ma pieniędzy na narkotyki.
 
 
PREDEK 

Wiek: 30
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 3
Skąd: Sochaczew
Wysłany: Nie Lis 24, 2013 17:44   

2 lata musze miec A2 lub A1 żeby móc zrobic pełne A przed 24rokiem życia w moim przypadku jest to lato 2015 w sumie niedługo i mała zmiana mocy zastanawiam się czy warto sie kręcic po tych urzędach...


jest opcja żeby z diagnostą załatwic to typowym Polskim sposobem? ;) )
pytanie czy on ma możliwośc tak z niczego wystawic kwit że moc niby jest zmniejszona czy musi miec pod to podkłądkę jakąś koniecznie z warsztatu?
jeżeli dało sie podbic artylerie rakietową to chyba ze zmianą mocy nie bedzie problemu?? :D


Nie tyle rozsądny co wolę unikac zbędnych problemów. Chciałbym jeździc na długie wycieczki no i jak mnie miśki trzepną 350km od domu i powiedzą że dalej nie pojade to nie będę ucieszony ;)
 
 
Alan 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 739
Skąd: Białystok
Wysłany: Nie Lis 24, 2013 18:39   

Pomyśl, że masz kolizję z samochodem za 200tys zł i będziesz musiał z własnej kieszeni pokryć koszty naprawy... Kumpel lekko uderzył w bok passata jadąc na rowerze :!: i musiał 2tys zł wyłożyć na naprawę. Plus mandat 200 czy 300zł. Ja bym nie ryzykował, bo potem przez lata możesz spłacać klienta jak coś się stanie. Albo rentę do końca życia. Jest zima, i tak nie jeździsz, więc możesz się zająć formalnościami.
_________________


GPZ500s '03 --> NTV650 Revere '89 --> na razie przerwa
 
 
markali 
markali


Pomógł: 4 razy
Wiek: 53
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 161
Skąd: Opole/Prószków
Wysłany: Nie Lis 24, 2013 21:44   

PREDEK napisał/a:
wolę unikac zbędnych problemów


A mi się zdaje że pomimo tego co piszą Tobie starsi i bardziej doświadczeni ludzie chcesz tych problemów (dużych problemów) mieć jak najwięcej!

Ja bym wymienił motor na mniejszy. Gdybym miał kasę dokupiłbym mniejszy. Zobacz w jakim wieku taki motocykl kupiła duża część forumowiczów. Trochę pokory i rozwagi!
_________________
DL650XAL7
 
 
PREDEK 

Wiek: 30
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 3
Skąd: Sochaczew
Wysłany: Pon Lis 25, 2013 15:02   

Myślałem że Devi bedzie rozważniejszym wyjściem niż odblokowana ninja 600 rocznik 98 papierami na 25kW... Na zakończeniu sezonu pyatłem paru osób i włąśnie Devi mi polecali, żebym sie nie chwytał za szlifiere na pierwsze moto bo sobie zrobie krzywdę


Dobra, mam czas do wiosny, pomyśle zobacze co z tego będzie
 
 
Alan 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 739
Skąd: Białystok
Wysłany: Pon Lis 25, 2013 15:23   

Z fabryczną mocą sobie poradzisz bez problemu. Chodzi o konsekwencje prawne.
_________________


GPZ500s '03 --> NTV650 Revere '89 --> na razie przerwa
 
 
inspiron1992 
KAZIMORKOWIEC :D


Wiek: 33
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 16
Skąd: Marzenin
Wysłany: Pon Lis 25, 2013 21:58   

Człowiek ogarnie wszystko (prawie wszystko bo kobiet to się nie ogarnie :twisted: ) ale to chodzi o to, żeby w razie czego sobie nie skomplikować życia przez konsekwencje prawne.
_________________
Bo chyba każdy za młodu wiedział, że będzie jeździć motocyklem.
 
 
radzieckii 
radzieckii


Pomógł: 23 razy
Wiek: 47
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 1437
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Lis 26, 2013 08:54   

Cześć. Króćce są dostępne w Larssonie za 53 zł. Resztę na PW. I przestańcie, że to złe moto na początek. Jak nie był zwolniony z WF i ma olej w głowie, to poradzi sobie z nim o wiele lepiej, niż 45 latek, który nagle odkrył, że istnieje coś takiego jak motocykl.
 
 
Killu 
Tyle go widzieli...


Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 5241
Skąd: Opole
Wysłany: Wto Lis 26, 2013 10:44   

radzieckii, nie o to chodzi, że z motocyklem sobie nie poradzi. Wielu z nas jakoś tam sobie radziło zaczynając od NTV, czy innej NT. Chodzi o nowe przepisy i komplikacje z tym związane.
_________________
Pucuś
 
 
krasus 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 286
Skąd: łdz
Wysłany: Wto Lis 26, 2013 14:37   

na poczatek dobry to jest jakis golas, np taka revera dużo lepsza. bije na głowę te wszystkie gs500 cb500 i inne budzetowe "pierwsze moto". wg mnie deuville - za duzo plastiku. przy bubie, bez sensu, bo bedzie po plastikach. a streeta sie z niej nie zrobi.
jak juz masz to wykastruj - widac ze koledzy wiedza jak procedura wyglada. inaczej to przygoda na drodze - rowna sie dla ciebie brak dokumentów, a2 nic nie zmienia. a jak nie mozesz zdlawic z jakichs powodów, to zmien na gsa. bedzie taniej, prosciej i bez komplikacji.
 
 
PREDEK 

Wiek: 30
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 3
Skąd: Sochaczew
Wysłany: Wto Lis 26, 2013 23:27   

dobra założę ten kaganiec na wiosnę żeby pojeździc bez zbednych obaw, w sumie chodzi o to żeby sie cieszyc z jazdy a nie sie zastanawiac czy coś sie nie przytrafi...
a te 6kW to nie bedzie aż tak wielka strata mocy chyba :)

z tym wf'em to trafiłeś, zwolnienie jest :oops: katowałem do oporu na drążku i sobie rozwaliłem bark w szpitalu mi powiedzieli przyjdź pan za 5 miesięcy i tak sobie chrupię juz drugi rok, nie zastojałem sie tylko dalej katuję w domu z zaciśnietymi zębami ale jak po treningu ból nie daje spac to jest lipa :evil:

chyba ze ktoś z Wawy ma sprawdzonego ortopedę to też bym prosił o jakiś namiar :razz:

mimo mojego "drobnego" defektu z hondą i jej masą sobie radzę :grin:
a te 500'tki mi sie zwyczajnie nie podobają, wiec już wolę kaganiec dla Devi ;)
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=KURMawzEf2s#t=60
 
 
RedGuy 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 48
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 335
Skąd: Kamieńsk
Wysłany: Sro Lis 27, 2013 00:45   

Nie chciałbym cię namawiać do złego ale zawsze po zmianie na króćce z kryzami i wpisie w dowodzie można króćce po cichu wymienić z powrotem. :twisted:
Ja bym tak zrobił :twisted:
_________________
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu
 
 
PREDEK 

Wiek: 30
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 3
Skąd: Sochaczew
Wysłany: Sro Lis 27, 2013 14:38   

no i całe sporowadzanie mnie na dobrą dobrą drogę legło w gruzach... :grin:

Tylko nie wiadomo czy jak kogoś bym przypadkiem trafił, to byłbym w stanie zmienic je z powrotem na blokowane przed wizytą rzeczoznawcy... :roll:
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=KURMawzEf2s#t=60
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 8