Nie chcę już pożyczać modułu, mam ogromną prośbę o rzucenie okiem na wtyczkę modułu użytkowników Deauville z roku 98, są tu tacy? Czy ktoś mógłby mi pomóc w znalezieniu problemu czy nie ma chętnych? Chcę sprawdzić kolory kabelków we wtyczce, jej kształt i ilość pinów oraz ważną sprawę: z prawego dekla silnika wychodzi wiązka, zależy mi na sprawdzeniu, czy w tej wiązce są dwa kabelki czy cztery? One muszą iść do złączki prędzej czy później więc można to sprawdzić.
Pomógł: 18 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1336 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Mar 22, 2009 03:19
Hej,
moja jest z 98. Napisz dokładnie co potrzebujesz sprawdzić bo jakoś z treści twojego posta tego wywnioskować nie mogę
Pozdro
Diobeu [Usunięty]
Wysłany: Nie Mar 22, 2009 11:38
Chodzi o układ zapłonowy. Moduł zapłonowy jest pod zadupkiem, przed lampą tylną. Chodzi o sprawdzenie rodzaju wtyczki i kolorów kabli dochodzących do wtyczki. Druga rzecz, to wiązka, która wychodzi spod prawego dekla silnika, tam gdzie jest sprzęgło. Z przodu tego dekla jest czarna guma i przez nią przechodzi wiązka, która idzie do złączki, nie jestem pewien gdzie ta złączka będzie u ciebie, u mnie jest po przeciwnej stronie silnika, tj. po lewej, u nasady przedniego cylindra. Tam, przy tej złączce da się sprawdzić, ile kabli ma ta wiązka - dwa czy cztery.
Dokładnie chodzi o to, że rozpracowuję układ zapłonowy, i serwisówka Haynesa, do której mam dostęp wyraźnie pokazuje na schemacie elektrycznym dwie cewki generatora impulsów, czyli urządzenia, które jest po deklem, który daje informacje modułowi, jaka jest prędkość wału korbowego, na tej podstawie moduł ustala kąt wyprzedzenia zapłonu, u mnie są dwa kabelki, co jest równoznaczne z tym, że mam tylko jedną cewkę, nie wiem czy to możliwe dlatego chcę porównać z innym rocznikiem 98.
Ja mam model NT650VW, a serwisówka jest do modeli J, K, M, P, S, T. Niewykluczone, że zmieniono schemat. Jeśli ktoś z was ma schemat instalacji do modelu NT650VW to oddam królestwo za to, nadmieniam, że to nie jest ten schemat, który jest w ogólnie dostępnych w necie serwisówkach Haynesa do naszych motocykli. Zanim zacznę grzebać w instalacji muszę mieć pewność, że wiem co robię.
To jest kontynuacja szukania przyczyny problemu, który opisuję tu:
Owszem, zmieniono instalację, mam już schemat do mojego modelu, mam tylko jedną cewkę. Sladek, nie szukaj już tej wiązki wychodzącej z silnika, na pewno masz dwa kabelki. Pozostaje prośba o rzucenie okiem na wtyczkę modułu i opisanie kabelków, albo zrobienie zdjęcia.
Tak w ogóle to jak przelecę instalację elektryczną i wyjdzie mi, że jest ok, to aktualna staje się prośba o przekładkę modułu zapłonowego na dosłownie 10 minut. Sęk w tym, że musi to być Deauville/Revere z roku 98 albo nowsza, warunek: bez immobilisera, wiem, że w roku 99 był już immobiliser, który działa na moduł zapłonowy, w związku z czym nie odpalę raczej motoru na takim module, który będzie czekał na sygnał z immobilisera i go nie dostanie.
I kolejna prośba:
Czy ma ktoś gaźniki na wierzchu? Potrzebuję sprawdzić jedną rzecz: od góry gaźników są pokrywy membran, pod spodem są sprężyny różnych długości, muszę się dowiedzieć w którym gaźniku jest dłuższa, a w którym krótsza. Czy jest ktoś w stanie to sprawdzić?
lordnemo [Usunięty]
Wysłany: Pią Maj 08, 2009 15:19
W niedziele bede wymienial swiece w Deauvillce (98r.) wiec jezeli temat nadal aktualny to moge porobic zdjecia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum