Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
z trampka na reverke
Autor Wiadomość
arthec 
z trampka na revere


Wiek: 43
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 5
Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Wrz 28, 2013 10:15   z trampka na reverke

Witam! Podczytuje forum od paru tygodni, jesli nie miesiecy wiec pora się przedstawić.

Jestem Artur. Mieszkam w Krakowie. Do tej pory jezdzilem Trampkiem 600 jeszcze tzw. kwadraciakiem bo z 1991. Moto bardzo zacne, ale jednak offowiec czy nawet szutrowiec ze mnie zaden. Chodziło po głowie coś równie poczciwego w eksploatacji, a przy tym o podobnej charakterystyce silnika. Gdy więc pewnego dnia od zaprzyjaźnionego handlarza dostałem info, że miałby dla mnie reverke rocznik 1992 sprowadzoną ze Szwajcarii to potrzebowałem tylko dnia do namysłu. Aby nie przedłużać. Reverka jest moja. Zobacze ją za dwa tygodnie po powrocie do Polski, a wtedy pewnie będę szukał u was porad, które pomogą mi ją dopasować pod siebie i dopieścić.

pozdrawiam, Artek

 
 
luke1111 


Pomógł: 6 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 342
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob Wrz 28, 2013 12:06   

Śliczna. Po przesiadce z trampka będzie Ci pewno twardo :)
Ciekawi mnie też jak brzmi ten wydech, bo coś on nieseryjny.
_________________
czerwone- najszybsze!

www.topcarefizjo.pl
 
 
kudlaty 
Premium User


Pomógł: 22 razy
Wiek: 47
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 1721
Skąd: Offtock ;-)
Wysłany: Sob Wrz 28, 2013 13:33   

Witaj, Bardzo ładna ta Reverka, gratulacje. A wydech to wydaje mi sie na oryginalny, tylko ta dodatkowa rura go odrobinę szpeci.
_________________
Były: Mińsk 125, 1989, NT 650V, 2000
Teraz: XL700V, 2008
http://www.dkms.pl/ - Fundacja Dawców Komórek Macierzystych

 
 
arthec 
z trampka na revere


Wiek: 43
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 5
Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Wrz 28, 2013 17:29   

Dzięki!

Wydech chyba wygląda jak wygląda ze względu na to, że to Szwajcarska zdławiona do niemożliwie niskiej liczby koników wersja. Jak ją dostanę w swoje ręcę to zacznę sprawdzać czy już ją ktoś odblokował. A już teraz profilaktycznie już się zacząłem zapoznawać z odpowiednimi tematami na forum.

A co do twardości. to trampek rzeczywiście był bardzo wygodny, ale chciałbym spróbować czegoś innego. Jestem ciekaw twardszego moto no i kardana oczywiście.
 
 
walus 
Premium User


Pomógł: 2 razy
Wiek: 54
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 588
Skąd: CIELCZA
Wysłany: Sob Wrz 28, 2013 18:47   

Witam na forum . :smile:
_________________
WFM 1963 ... HONDA NTV 650 .93.
 
 
Killu 
Tyle go widzieli...


Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 5241
Skąd: Opole
Wysłany: Pon Wrz 30, 2013 09:57   

Witam na pokładzie!

Wydech właśnie z wersji na Szwajcarię. Jak chcesz, żeby NTV oddychała pełna piersią, to przez zimę ogarnij temat wywalenia recyrkulatora i zaślepienia otworów po nim, oraz wytnij a najlepiej kup nowe króćce ssące. Z wydechem nie ma sensu robić czegokolwiek, chyba, że drażni Cię ta rura :P

PozdRR
_________________
Pucuś
 
 
arthec 
z trampka na revere


Wiek: 43
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 5
Skąd: Kraków
  Wysłany: Pon Wrz 30, 2013 18:50   

Killu,

Z mojego rozeznania w temacie wynikało, żeby zająć się kroćcami i posprawdzać dysze. Wydawało mi się, że solidnie odrobiłem zadanie domowe, a teraz zabiłeś mnie tym recylkulatorem :) Źe czym? Że gdzie? I gdzie mam coś zaślepić? :)

z gory dzięki!
 
 
andrut78 
Premium User
MOTOROWIEC


Pomógł: 8 razy
Wiek: 47
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 928
Skąd: Opole ZWM
Wysłany: Pon Wrz 30, 2013 18:56   

W celu obniżenia mocy do silnika powietrze miesza się ze spalinami.

W samochodach też jest taki patent, odpowiada za to zawór EGR.

Chodzi o czystość spalin i zwiększenie trwałości silnika (poprzez obniżenie temperatury spalania).



http://pl.wikipedia.org/w...rkulacji_spalin
_________________
Honda CBR 929 RR '01
Junak M10 '64
 
 
arthec 
z trampka na revere


Wiek: 43
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 5
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Wrz 30, 2013 18:59   

Dzięki!

W międzyczasie znalazłem też inny nawet bardziej łopatoligczny rysunek.

http://imageshack.us/f/156/jl162fmjegr9tt.gif/
 
 
andrut78 
Premium User
MOTOROWIEC


Pomógł: 8 razy
Wiek: 47
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 928
Skąd: Opole ZWM
Wysłany: Pon Wrz 30, 2013 19:01   

Mój rysunek odnosi się bardziej do samochodów - w NTV'ce nie ma sondy lambda oraz wtrysku paliwa :)
_________________
Honda CBR 929 RR '01
Junak M10 '64
 
 
Killu 
Tyle go widzieli...


Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 5241
Skąd: Opole
Wysłany: Wto Paź 01, 2013 12:38   

arthec, recyrkulator jest o ile pamiętam po lewej stronie silnika "pomiędzy" cylindrami.
_________________
Pucuś
 
 
mrok31337 
mrok31337


Pomógł: 26 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 1864
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw Paź 24, 2013 14:22   

Powitać, powitać ;]
_________________
http://instagram.com/mrok31337
Honda NTV 650 Revere -> Suzuki V-Strom 650 Triumph Bonneville SE
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 7