Pomógł: 15 razy Wiek: 34 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 810 Skąd: opole
Wysłany: Pon Mar 16, 2009 22:09
Fotka coś nie działa, tylko jakaś miła Pani się do mnie uśmiecha
Tomek
rock_out [Usunięty]
Wysłany: Pon Mar 16, 2009 22:11
A do tego rocznika 95 jakie rury wydechowe byly? Krotkie czy juz te dluzsze? Interesuje mnie tez przednia lampa bym sobie mogl slicznym nakedem po miescie jezdzic a w trase do uposazyc
Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 172 Skąd: Cz-wa, Nuneaton GB
Wysłany: Pon Mar 16, 2009 22:22
Rocznik '95 w oryginale powinien być z długą rurą. Co do wydechu to może wcale nie być łatwo go znaleźć. Pamiętam jak sam szukałem to Revery brata, albo wszystkie pognite/połamane albo cena kosmos.
Z lampą może być już łatwiej. Na niemieckim eBay-u nowa chyba za 35euro ale w PL używkę pewnie taniej.
rock_out [Usunięty]
Wysłany: Pon Mar 16, 2009 22:32
Z tych fotek ktore zaprezentowalem jedynie powinienem sie przejmowac tym kolektorem? A to miejsce ktore zaznaczylem na czerwono przy cylindrze?
Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 172 Skąd: Cz-wa, Nuneaton GB
Wysłany: Pon Mar 16, 2009 22:40
To normalne łączenie (odlew) jest więc wszystko z tym w porządku. Jeżeli chodzi o kolektor to miałem na myśli te od przedniego cylindra. No ale jak są owiewki i woda i cały syf wpada to nie ma się co dziwić. Dla motocykla z tego roku to norma. Będzie cię czekało duże czyszczenie drobnoziarnistym papierem i polerowanko Ale raczej to nie jest powód do skreślania tego moto.
rock_out [Usunięty]
Wysłany: Pon Mar 16, 2009 23:21
Jak sprawdzic czy znajduje sie tam rdza i jak z nią walczyc? Motor na rezerwie stoi wiec boje sie ze mogl tak przez cala zime tez stac.
Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 172 Skąd: Cz-wa, Nuneaton GB
Wysłany: Pon Mar 16, 2009 23:26
Bierzesz zapalniczkę i patrzysz żartuje oczywiście.
Ewentualnie latarka. Jeżeli przez zimę stał na rezerwie to dużej tragedii bym się nie spodziewał. W baku nie panuję zbyt sprzyjające korozji środowisko.
Pomógł: 15 razy Wiek: 34 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 810 Skąd: opole
Wysłany: Pon Mar 16, 2009 23:29
Zajrzyj do niego jeżeli nic nie będzie widać to polecam poświecić sobie zapalniczką A tak na serio to zerknij po prostu przy świetle słonecznym czy nie widać tam zalążków rdzy, wsadź palucha przez wlew i obmacaj od środka czy przy wlewie nie ma ognisk rdzy, Wiem że to się wydaje błahe i prawie nie wpływa na zakup motocykla ale uprzedzam że to potrafi bardzo uprzykrzyć życie. Ciągłe zapychanie się filterka, kranika, czyszczenie baku które i tak jest skuteczne tylko na tydzień...
Tomek
damikss [Usunięty]
Wysłany: Pią Mar 20, 2009 06:59
problem z rdza w baku mialem w kawasaki z 95 , niezle sie potem nameczylem bo zaczely sie robic dziurki , jedynym wyjsciem bylo polutowanie baku i pokrycie go od srodka farba okretowa do malowanie zbiornikow paliwa (czerwona).
Jędrek
Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 44 Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią Mar 20, 2009 11:14
cześć Łukasz,na allegro jest NTV - ka za 6900, - z 3 kuframi i jest wystawiona w Rzeszowie. Mam identyczną, z ts obudową, też ze Szwajcarii. Myslę że warto ja zobaczyć. Juz troche stoi, można sie wiec potargować.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum