ok. dzisiaj sprawdzę jeszcze na zimnym silniku jak odpala i czy bedzie równa praca. ale wydaje mi się że to jest to co chciałem osiągnąć. króćców nie kupowałem tylko swoje powiększyłem .
[ Dodano: Pią Lip 12, 2013 10:22 ]
Panowie mam pytanko, orientuje się może ktoś która dysza powinna być w przednim gaźniku a która na tyle ?? bo u mnie jest 128 na tylnym a 132 na przednim.. i nie wiem czy dobrze, a szukam po serwisówkach i nigdzie nie mogę znaleźć..
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 335 Skąd: Kamieńsk
Wysłany: Wto Sie 20, 2013 14:44
Ja podejrzewam że jeśli ustawianie i synchro nie pomogło to może gaźniki mają luzy. W mojej też falują obroty. Wymieniłem świece, filtr i pojechałem na regulację i synchronizację gaźników. Poczyszczeniu wydaje mi się że obroty falują jeszcze bardziej. Nie podobały mi się efekty i samemu zrobiłem sobie wakuometr i zabrałem się za synchronizację, a przy okazji zubożyłem sobie mieszankę bo mechanik chcąc ją zubożyć wykręcał dyszę od obrotów (z tego co doczytałem powinno być na odwrót). Wydaje mi się że gaźniki mają luzy na przepustnicach, wystarczy pchnąć lekko w dół oś przepustnic (śrubę od synchro) i płyn w rurkach wakuometra ustawia się inaczej. Oczywiście mogę się mylić.
_________________ Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum