Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Devilka Dławi się powyżej 5000 obr/min
Autor Wiadomość
Małża 

Wiek: 42
Dołączył: 12 Cze 2013
Posty: 24
Skąd: Katowice
  Wysłany: Pon Cze 24, 2013 17:03   Devilka Dławi się powyżej 5000 obr/min

Witam!
Mam problem, wczoraj jechałem do Rajczy na wycieczkę po ok 15 min jazdy motocykl zaczął tracić moc i przerywać przy dodawaniu gazu co pare chwil zaskoczył na chwile i znow bez mocy. Gdy zjechałem na pobocze sprawdzić o co chodzi na oko wszystko bylo ok, chwila przerwy i znow jechał ale gdy tylko przekroczyłem 5000 obrotow znow to samo aż zgasł samoczynnie.
Nie wiem o co chodzi pewnie może być dużo powodów ale jak ktoś miał podobne problemy bardzo proszę o pomoc ewentualnie jakieś pomysły.
_________________
malza
 
 
romcio 
romcio

Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 56
Skąd: Śląskie
Wysłany: Pon Cze 24, 2013 17:39   

Prawdopodobnie pękła membrama w gażniku w skutek czego nie podnosi się tuleja i moto nie ma mocy jak dodajesz gazu. Jest to typowe. Ale na 100% nie dam gwarancji, ze to jest własnie przyczyna. Lepiej żeby nie, bo membrany są bardzo drogie. Może coś z pompą. Ale jeżeli jedziesz i przy dodawania gazu np. 50-60% i moto bardzo słabnie przerywa nie ma ciągu to obstawiam gażnik i którąś z membran.
 
 
Małża 

Wiek: 42
Dołączył: 12 Cze 2013
Posty: 24
Skąd: Katowice
Wysłany: Pon Cze 24, 2013 19:04   

ok jest pierwsza diagnoza, a powiedz mi czy będę w stanie sam coś z tym zrobić ??
_________________
malza
 
 
romcio 
romcio

Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 56
Skąd: Śląskie
Wysłany: Pon Cze 24, 2013 20:02   

trzeba sciagnać zbiornik i odkrecic dekle gaznika wyciagnać membrany i je poogladać, jeżeli jest pęknieta to klops. Trzeba szukac nowej lub używanej. Zawsze mozna zrobić łatką powinno wytrzymać sezon a moze i dwa. Rozbiórka plastików, baku dekli gaźnika to trezba ze 2 godzinki
 
 
Kamil20d 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 01 Wrz 2011
Posty: 160
Skąd: Szczucin
Wysłany: Pon Cze 24, 2013 20:05   

Kolego sprawdz jeszcze jeśli posiadasz filtr paliwa może jest mocno zabrudzony i paliwo nie daje rady się przedostać.
 
 
Małża 

Wiek: 42
Dołączył: 12 Cze 2013
Posty: 24
Skąd: Katowice
Wysłany: Wto Cze 25, 2013 09:27   

motocykl kupiłem ok 2 miesiące temu poprzedni właściciel powiedział że filtry wymieniał ale na ile mogę być pewny ??!! sprawdzę filtr, a później gaźniki. Ale według was problem związany będzie z niedoborem paliwa tak??

[ Dodano: Wto Cze 25, 2013 10:28 ]
A jeszcze jedno: czy ewentualne pęknięte membrany będą sprawe pogarszać z czasem ??
_________________
malza
 
 
SzrotRider 
Pan European ST1300

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 491
Skąd: Olsztyn/Nadarzyn
Wysłany: Wto Cze 25, 2013 14:38   

Małża napisał/a:
motocykl kupiłem ok 2 miesiące temu poprzedni właściciel powiedział że filtry wymieniał ale na ile mogę być pewny ??!! sprawdzę filtr, a później gaźniki. Ale według was problem związany będzie z niedoborem paliwa tak??

Tak. Zobacz czy masz w pełni otwarty kranik paliwa.
Wymień filtr paliwa. Wraz ze wzrostem obrotów wzrasta zapotrzebowanie na paliwo i filtr nie przepuszcza tyle ile potrzeba na czas. Stąd przerywanie i gaśnięcie. Po chwili trochę spłynie i znowu załapuje bez problemu. Miałem tak samo w Devi.

Małża napisał/a:

[ Dodano: Wto Cze 25, 2013 10:28 ]
A jeszcze jedno: czy ewentualne pęknięte membrany będą sprawe pogarszać z czasem ??

No polepszać nie będą. Jak wymiana filtra nie pomoże to trzeba będzie zajrzeć do gaźników. Jednak przy dziurawych membranach objawem byłby drastyczny spadek mocy, a nie przerywanie.
 
 
andrut78 
Premium User
MOTOROWIEC


Pomógł: 8 razy
Wiek: 46
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 928
Skąd: Opole ZWM
Wysłany: Wto Cze 25, 2013 15:28   

Zrób tak:

Zatankuj pod korek i podłącz wąż z baku do gaźników z ominięciem pompy paliwowej.

Jeżeli pomogło to wymień filtr paliwa - kup jakiś uniwersalny za 7,- PLN, jeżeli objawy nie ustąpią to winna jest najprawdopodobniej pompa paliwowa, możesz ją reanimować lub wymienić na akcesoryjną QAP - pisałem o tym na forum.

Jeżeli nie pomogło to wyczyść filtr powietrza - przy okazji go sobie obejrzysz, w razie jakiś podejrzeń od razu wymień.

Jeżeli nadal nie pomogło to stawiam na membrany w gaziorach - można kupić zestaw naprawczy, pisałem już o tym na forum - poszukaj (ktoś od Nas chyba nawet jeździ na tym).

A swoją drogą jak tam regulacja zaworków oraz synchro gaziorków?
_________________
Honda CBR 929 RR '01
Junak M10 '64
 
 
Małża 

Wiek: 42
Dołączył: 12 Cze 2013
Posty: 24
Skąd: Katowice
Wysłany: Wto Cze 25, 2013 16:46   

poprzedni właściciel gadał że regulował, wymieniał w pełni przygotowana do sezonu wiec...
uwierzyłem a prawda okaże się na dniach
_________________
malza
 
 
andrut78 
Premium User
MOTOROWIEC


Pomógł: 8 razy
Wiek: 46
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 928
Skąd: Opole ZWM
Wysłany: Sro Cze 26, 2013 10:23   

Pogadaj z naszym forumowym kolegom Haidi, z tego co kojarzę to mieszkacie w pobliżu. Może znajdzie chwilę i Ci obada moto.

A swoją drogą to zawsze lepiej samemu sprawdzić, sprzedający różne rzeczy gadają. Jak kupiłem swój moto to miałem go tak do sezonu przygotowanego, że w jednej ladze nie miałem wogóle oleju :) a moto jechało maksymalnie 140 km/h bo zawory i synchro nie było robione.
Jak Cię sprzedający oszukał na takiej pierdółce, którą jesteś w stanie łatwo sprawdzić to załóż, że na wszystkim innym też w kulki poleciał i zrób to sobie sam - przynajmniej będziesz wiedział na czym jeździsz.

PS. Swoją drogą NTV'ki to bardzo odporne konstrukcje i łatwo wracają do pełni sił :)
_________________
Honda CBR 929 RR '01
Junak M10 '64
 
 
Huhers 


Wiek: 31
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 103
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Czw Cze 27, 2013 11:13   

ja bym wymienil filtr paliwa i powietrza a potem bral sie za sprawdzenie gaznikow bo nie wiadomo czy byly kiedykolwiek czyszczone i sprawdzane:)
 
 
Małża 

Wiek: 42
Dołączył: 12 Cze 2013
Posty: 24
Skąd: Katowice
Wysłany: Pon Lip 01, 2013 21:03   

"Nie taki diabeł straszny jak go malują" wymieniłem filtr paliwa ( dodam tyle że ze środka wysypały się prawie że fusy z kawy) i wszystko jest ok. Rada dla innych jak ktoś gada że motor w pełni przygotowany do sezonu nie wierz mu!!! Dzieki wszystkim którzy pomagali !

[ Dodano: Pon Lip 01, 2013 22:06 ]
ale mam nowy problem :/ bębenek od wlewu paliwa kluczyk mi się w koło obraca bez żadnego oporu,
ma ktoś na to jakiś patent ??
_________________
malza
 
 
Kamil20d 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 01 Wrz 2011
Posty: 160
Skąd: Szczucin
Wysłany: Wto Lip 02, 2013 16:44   

Kolego niestety w tym problemie nie pomogę jedyne co przychodzi mi do głowy to wymiana całego "korka" wlewu.
 
 
Małża 

Wiek: 42
Dołączył: 12 Cze 2013
Posty: 24
Skąd: Katowice
Wysłany: Wto Lip 02, 2013 19:34   

tak będzie niestety na dniach zrobić :/
_________________
malza
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12