pikonrad Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 410 Skąd: Toruń
Wysłany: Sro Sty 30, 2013 10:26
Po przejściu przez prostowniek prąd z alternatora nie jest przemienny, bo inaczej nie mógłby ładować AKU.
Na siłę można wepchnąć miernik w obwód wspólny, można i w każdy osobno. Jak miernik będzie w obwodzie wspólnym, to przy ładowaniu pokaże wartość ujemną.
Gdy kierowca puści starter obwód rozrusznika jest przerwany i prąd na nim jest 0.
Wpychanie amperowmierza w obwód startera wydaje mi się bezsensu. Natomiast mierzenie prądu ładowania ma sens o tyle, że aku nie lubią zbyt dużego prądu ładowania. Zazwyczaj zbyt duży prąd ładowania oznacza uszkodzenie prostownika i kończy się szybkim zniszczeniem aku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum