Wysłany: Czw Sie 24, 2006 01:41 Pokrętło regulacji tylnego zawieszenia
Dzisiaj coś zorientowałem się ze niewygodnie mi się jeździ (zsuwam się na bak... ) więc postanowiłem trochę obniżyć zawieszenie, a tam zaskoczka, kręcę w lewo (żeby znaleźć ile mogę pokręcić) a tam końca nie widać w utwardzaniu znalazłem koniec.
Chciałem zapytac ile macie stopni regulacjim, bo z tego co pamiętam to chyba miałem 5 i nie wiem gdzie się one podziały, albo coś źle pamiętam.
może pytanie wydaje się głupie ale wole się zapytać i już się nie martwić bo chodzi mi to po głowie
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1757 Skąd: Betzdorf (DE)
Wysłany: Czw Sie 24, 2006 11:06
No to mały zonk.Patrzyłem w serwisówke ale jakoś nie moge dojść do tego o co im chodzi.Wydaje mi sie,że na tym pokrętle nie ma zapadek natomiast na amorku są kreski z opisami.Kręcąc pokrętłem patrzysz na amor.No ale to moja dedukcja.Nawet nie miałem czasu zajść do garażu i przyjrzeć sie w swojej jak to wygląda.
Dobrze,że poruszyłeś temat bo jutro będe jechał pierwszy raz z plasażerem i sie zastanawiałem jakie nastawy zrobić.Może ktoś coś doradzi ?
Rof [Usunięty]
Wysłany: Czw Sie 24, 2006 12:09
ja jak jeździłem z pasażerem to skręcałem -1 od maksymalnego, dzisiaj jeszcze pójdę tam popatrzeć
a zapadki są bo słychać wyraźne kliknięcia i pokrętło blokuje się trochę
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 526 Skąd: Mielec
Wysłany: Czw Sie 24, 2006 20:05
z tego co pamietam to z plecaczkiem jezdze majac ok. 2 kreski na twardosc od pozycji "neutralnej". pamietaj zeby dopompowac opony do 2.8, taka informacje zreszta masz podana na kardanie (mala tabliczka).
pozdro
Maciek
Marcin-NTV [Usunięty]
Wysłany: Nie Sie 27, 2006 13:04
Witam. W mojej NTV-ce jest 7 stopni regulacji i są tam zapadki więc nie da się okręcić amortyzatora dookoła i dalej. Coś u Ciebie jest nie tak. Z siedzenia to ja też się zsuwam na bak i regulacja amortyzatora Ci w tym nie pomoże. Pewnie masz wybite siedzisko juz tak jak u mnie i będzie nas czekał chyba tapicer żeby dołożył nam roszke gąbki. Pozatym jeśli masz oryginalne siedzeni to przyjżyj się z boku że schodzi sie ono trochę z klina w kierunku baku, więc się zsuwamy. Taki jest urok tego moto.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum