Forum użytkowników Hondy NTV/NT Deauville Strona Główna Forum użytkowników Hondy NTV/NT Deauville
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Co po NTV ?
Autor Wiadomość
Gość

Wysłany: Pią Gru 29, 2006 00:24   





Odjazdu w sensie niepowtarzalnego stylu, oczywiście? Bo nie sądzę żeby czterocylindrowym 600-tkom brakowało kopa? :)



Częściowo podzielam słabość Shadoka do oldskula... ale żeby technika była w miarę nowoczesna :) Czyli coś jak Kawa W650, czy niektóre modele Triumpha. A krzyżówka sokoła z indianinem - telewizyjni OCC oprócz jarmarcznych czoperów robią też takie rzeczy:

http://www.orangecountych.../oldschool.html

"orange bobber", "greeny", 'sunshine".
 
 
kermadec 
Premium User


Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1757
Skąd: Betzdorf (DE)
Wysłany: Pią Gru 29, 2006 01:10   

No jak na mój gust to wymienione przeze mnie 600 nie mają kopa.



Co do Triumpha ...... no Thruxton jest świetny ale ten łańcuch :( .
 
 
Easy-rider
[Usunięty]

Wysłany: Pią Gru 29, 2006 13:01   

Kiedyś miałem okazję przejechać się suzi gsx750f o stu konnym piecu i musze przyznać, że naprawdę ma to kopa! Wiadomo że nie ciągnie tak z dolu ale przy 6tys obr chce Cię wyrwac z siedzenia. Jestem miłośnikiem widlaków i tak pozostanie wiec zawsze z miłą chęcią zasiadam na NTV i jak dla mnie jest to najlepszy sprzęt.
 
 
Gość

Wysłany: Pią Gru 29, 2006 19:18   

łell, ja byłem właścicielem kawy ZX10 :) Wyobrażam sobie co się dzieje (a może nie wyobrażam) w nowoczesnych maszynach, które ważą ok lub poniżej 200 kg i mają po 170KM, bo stara-dobra ZX10 miała ze 130 kuni + sporą nadwagę, a kop (od samiutkiego dołu) był taki że się prostują ręce, przesuwają wnętrzności a tani kask przesuwa się na tył głowy :) Oczywiście jak się dobrze odkręci gaz.

Myślę Kermadec, że nie wykorzystałeś możliwości tych suzuków - w zakresie obrotów używanych w NTV może nic specjalnego się nie dziać, prawdziwa moc jest później. Nawet poczciwa XJ600, dobrze pogoniona, bez problemów zjada NTV...
 
 
kermadec 
Premium User


Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1757
Skąd: Betzdorf (DE)
Wysłany: Pią Gru 29, 2006 20:11   

Ale ja nie cierpię koni które trzeba gonić po obrotach by jeździły.Wiem,że Bandit i GSX-F 600 mają więcej koników od NTV ale co z tego jak dopiero od 8-9 tys. obr. ?Do 5-6 jeździ to jak Jawa 350.... Bleeee :/
 
 
Easy-rider
[Usunięty]

Wysłany: Sob Gru 30, 2006 21:25   

No właśnie bleee!! Najlepiej jak ciągnie od samego dolu.

pozdrawiam
 
 
Gość

Wysłany: Sob Gru 30, 2006 21:31   

No tak, ale tak właśnie używa się wielocylindrowych silników - zwykle tak działają, że prawdziwa moc jest w wysokich obrotach. Nie używając obrotów nie wykorzystuje się prawdziwych możliwości silnika... To jakby mieszkać w piętrowym domu i używać tylko parteru (czyli jak ja teraz :) ) albo mieć komplet sztućców a jeść obiad tylko widelcem :) albo mieć charta (psa) i wyprowadzać go tylko na smyczy :)

Jak nie chcesz kręcić silnika to faktycznie jesteś skazany na V-ki i single. Albo duże pojemności, tylko to nieekonomiczne (j.w.) - po przebiegu krzywej mocy widać że wielocylindrowce dopiero powyżej tych 7-8 tysięcy oddychają pełną piersią. Dla minimalizowania efektu kopa na wyższych obrotach wymyślają później producenci patenty typu dławienie spalin w kolektorach czy nie otwierające się na niskich obrotach zawory...
 
 
Rof
[Usunięty]

Wysłany: Sob Gru 30, 2006 23:47   

no w teorii to prawda, jednak jeździłem na litrowym triumphie i wcale nie trzeba było mu wysokich obrotów.



To samo z CBR F4, porządny ciąg zaczynał się od 6 co naprawdę nie jest dużo jak na silnik motocyklowy. Zwłaszcza porównując ten wynik z CBR F2, która "kopa" dostawała od ok. 10 tyś



najpiękniejsza sprawa to MT 01 :D 160 kmh przy 3500 obr :P ale odcinka już przy 5500 :(



ciekawi mnie tylko jak problem rozwiązali w Intruderze 1800, który kręci się do 8000 obr, a jak na taki silnik (nawet w porównaniu do MT) to baaaaaaaaaardzo dużo.
 
 
kermadec 
Premium User


Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1757
Skąd: Betzdorf (DE)
Wysłany: Nie Gru 31, 2006 00:53   

Haha - a Hayabysa ma przy 160km/h chyba 4000orb/min a odcinkę ma przy jakichś 12000 :P .

Takie silniki lubię ( i wcale nie potrzebuje do szczęścia by prędkościomierz przekraczał 200km/h - dla mnie bajką są właśnie te obroty przy tej prędkości i to,że w każdej chwili możesz odkręcić i odjechać).
 
 
Gość

Wysłany: Nie Gru 31, 2006 01:08   

W tym Intruderze 1800 zastosowali po prostu nieczoperowe średnicę/skok tłoka. Œrednica 112 / skok 90,5 mm i wyszedł silnik "szybkoobrotowy" :wink: Dla porównania Kawa VN2000 ma 100/123 a Yama XV1900 100/118 - czyli "normalne" długoskokowe silniki, jak z lokomotywy czy statku :) Maksymalną moc mają wtedy przy 4-cośtam tysiąca, a Intruz przy ponad 6.
 
 
NIKO
[Usunięty]

Wysłany: Czw Sty 04, 2007 00:06   

Czy ktoś wie jak umieścić zdjęcie na forum pokazał bym wam mój motocykl który miałem przed NTV i który złożyłem i sprzedałem do londynu pozdrawiam Bartek

p.s.

no i pochwalił bym sie swoją NTV :)
 
 
kermadec 
Premium User


Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1757
Skąd: Betzdorf (DE)
Wysłany: Czw Sty 04, 2007 00:41   

Wysyłasz na ten serwer : http://imageshack.us/ i podajesz nam ostatni na dole link który się pojawi.
 
 
kurakijczyk
[Usunięty]

Wysłany: Czw Sty 18, 2007 22:50   

Ja juz w sumie kupiłem nastepny motocykl mianowicie FZR 600 :) ale czuje, że to nie to co Vka i na nastepny sezon pewnie sprzedam i kupie deauvile a moim marzeniam jest TLR 1000 lub SV 1000 :)
 
 
Easy-rider
[Usunięty]

Wysłany: Pią Sty 19, 2007 10:21   

Mam wrażenie że jak już się pojeździ V`ka to na nic innego się nie przesiądzie, żadne rzędówki ani nic innego. Przynajmniej ja tak mam nie wiem jak u was?
 
 
kurakijczyk
[Usunięty]

Wysłany: Pią Sty 19, 2007 17:31   

To znaczy mi w NTV brakuje takiego kopa w tył, ale za to zberanie z wolnych to poezja :) . Doszedłem do wniosku że jednak wole V 'ki :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 12