Wysłany: Sob Gru 20, 2008 00:34 kupilem dzwignie hamulca za 16 zl na allegro i......
bo wygladala tak samo jak oryginal ktory mialem lecz po zalozeniu musialem wcisnac do konca ten hamulec zeby zadzialal a oryginalna dzwignia dziala od razu .w czym jest problem na okoo wygladaja tak samoo ??czy za 16 zl kupilem raczej nie oryginall.czy ktos moze polecic mi gdzie mam kupic oryginall ??? dziekuje i dozobaczenia .czekam na wiesci
axa Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 238 Skąd: Węgorzewo(Mazury)
Wysłany: Sob Gru 20, 2008 17:50
witam
może zapowietrzony lub za mało płynu hamulcowego.
tomala_x [Usunięty]
Wysłany: Sob Gru 20, 2008 19:26
no ale na jednej dzwigni jest oki a na drugiej dzwigni jest zlee
axa Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 238 Skąd: Węgorzewo(Mazury)
Wysłany: Sob Gru 20, 2008 21:32
jak na jednej jest ok przecież druga jest od sprzęgła a ntv-ka ma dwie pompy oddzielnie na przedni i oddzielnie na tylni hamulec.
Morgan
Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 57 Skąd: Mysłowice
Wysłany: Sob Gru 20, 2008 21:33
Witam
Dźwignie można kupić w co 2 sklepie motocyklowym jest to koszt rzędu do 25 zł
Wtedy możesz przymierzyć i zobaczysz pod sklepem czy wszystko jest jak trzeba
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 491 Skąd: Olsztyn/Nadarzyn
Wysłany: Sob Gru 20, 2008 21:48
Jeżeli masz dźwignię z pokrętłem regulacji to spróbuj ustawić np. na 3 stopień. Te nieoryginalne dźwignie mają milimetrowe, ale czasem bardzo znaczące różnice. Dźwignia od sprzęgła, którą kupiłem była na oko taka sama jak oryginał, a jednak okazała się nieco grubsza po zmierzeniu suwmiarką. Zmieściła się na mocowaniu, ale za to regulacja linki już inna i inny skok dźwigni.
tomala_x [Usunięty]
Wysłany: Pią Sty 02, 2009 00:11
jeszcze raz to jest dzwignia od Hamulca .jedna jest oki a druga jest niby duplikat wyglada idealnie i jest nowa i jak zaloze ta druga to hamulec dochodzi mi do konca a jak z powrotem zaloze pierwsza to nacisne dzwignie hamulca i normalnie juz w polowie prawie sie zatrzymujee
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 491 Skąd: Olsztyn/Nadarzyn
Wysłany: Nie Sty 04, 2009 17:20
Wiem że od hamulca. Mój wywód o dźwigni sprzęgła był jako przykład, że dźwignie fabryczne i akcesoryjne jednak się od siebie różnią. I nic na to nie poradzisz...
jawsim [Usunięty]
Wysłany: Sob Sty 17, 2009 15:20
Zmierz odległość od otworu na ośkę dźwigni a garbem ,który wywiera nacisk na tłok w pompie- kilka dziesiątych mm to duża różnica.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum