Pomógł: 8 razy Wiek: 46 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 928 Skąd: Opole ZWM
Wysłany: Pią Lut 17, 2012 14:22
Ale marek z NDR'owskich czy RFN'owskich i czy może ktoś to przeliczyć na liry i pesos?
Tylko nie wiem czy na liry Włosckie czy Tureckia a pesos to czy Kolumbijskie czy jakieś tam inne, zresztą najlepiej na wszystkie waluty od razu proszę przeliczyć
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 424 Skąd: Gniezno
Wysłany: Pią Lut 17, 2012 15:27
Pytanie ile wtedy wynosiła średnia pensja w złotówkach?
_________________ Honda NTV '93r. ---> Cagiva Raptor 650 '06 WLKP
-------------------------------------
Kto chce - znajdzie sposób.
Kto nie chce - znajdzie powód.
Pomógł: 8 razy Wiek: 46 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 928 Skąd: Opole ZWM
Wysłany: Pią Lut 17, 2012 18:40
Ja pamiętam, że za nowego Poloneza Caro 1.6 w 1993 w Polmozbycie rodzice zapłacili 60 000 000,- zł (ówczesnych) czyli nowa NTV'ka była porównywalna cenowo z nowym Polonezem Caro (najnowszym i ostatnim dzieckiem polskiej motoryzacji). Masakra
Pomógł: 6 razy Wiek: 45 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 829 Skąd: Opole
Wysłany: Pią Lut 17, 2012 19:50
andrut78 napisał/a:
Ja pamiętam, że za nowego Poloneza Caro 1.6 w 1993 w Polmozbycie rodzice zapłacili 60 000 000,- zł (ówczesnych) czyli nowa NTV'ka była porównywalna cenowo z nowym Polonezem Caro (najnowszym i ostatnim dzieckiem polskiej motoryzacji). Masakra
No to tak jak dziś. Auto średniej klasy jest chyba porównywalne cenowo z np. Pan Europa. Polonez wtedy to był wypas przecież. Nic sie nie zmieniło.
_________________ jeszcze wcześniej MZ ETZ 150
wcześniej: Honda NT 650 V Deauville 2004r
później: Honda NT 700 V Deauville 2009r
teraz Triumph Tiger Explorer 1200
Slawo
Dołączył: 31 Mar 2011 Posty: 40 Skąd: Lublin
Wysłany: Pią Lut 17, 2012 21:50
Tak, tylko wtedy, takich cacek nie kupiłeś oficjalnie w "Polmozbycie". PEWEX chyba też nie handlował motocyklami, a na giełdzie obracało się głównie maszynami z "demoludów"
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Sob Lut 18, 2012 14:17
Trochę brał bym poprawkę na dokładność tych danych, ale ogólny pogląd jest Ciekawe dane tam podają, których nigdzie indziej nie znalazłem, jak na przykład skuteczność hamowania, czas i prędkość przy wycieczce na 1/4 mili
Tabela dotyczy jednak Hondy NTV 600 z 1988r Nie wiedziałem o istnieniu tej stronki i podejrzewam, że u mnie w robocie także znajdzie się w zakładkach Dzięki
EDIT
Tak sobie analizuje 919 i NTV. Wychodzi, że żadna różnica
NTV CBR
647ccm................919ccm
56hp/7900rmp......130hp/10500rmp
57Nm/6050rmp.....92Nm/8500rmp
1 tarcza 316mm....2 tarcze 310mm
188kg na pusto.....180kg na pusto
19,5l zbiornik.......18l zbiornik
Teraz kwiatki:
Spalanie:
17,6km/1l...........17km/1l??? ABSTRAKCJA JAKAŚ
Skuteczność hamowania ze 100km/h:
13,6m................13m ???
Skuteczność hamowania z 160km/h:
36,9m................37m ???
Czas na 1/4 mili:
14,4s.................10,6s
Prędkość na 1/4 mili:
143km/h...........212km/h
Wniosek nasuwa mi się jeden - różnice są niewielkie, więc jeśli nie widać różnicy, to po co przepłacać!?
Prośba do kolegów: Możemy kiedyś zweryfikować takie dane na partyzanckiej? A może resztę jakoś sprawdzimy we własnym zakresie? Będzie fajne uzupełnienie na stronę, którą być może za X miesięcy wreszcie zrobimy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum