Wiek: 53 Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 11 Skąd: Włocławek
Wysłany: Pon Wrz 26, 2011 13:32
Ok dzięki za porady.Trochę to potrwa zanim się zabiorę (niestety ciągle w pracy)niemniej będę opisywał co i jak ,no i oczywiście ewentualnie prosił o poradę.pozdro dla wszystkich
[ Dodano: Nie Paź 02, 2011 10:07 ]
Witam wszystkich.Zaglądałem do filtr powietrza i wygląda na wymieniany.Jest suchy i patrząc pod światło "przepuszczalny".wiem że to nie metoda i kupić trzeba nowy.W samym airbix-e grama oleju nie zobaczysz.Tu może pytanie go grzybola.Piszesz o wymianie uszczelniaczy i podpieraniu zaworów drutem przez otwory na świece.Facio robił to takh ttp://www.youtube.com/watch?v=RIGjkj67Ljg czy zawory zarówno wylotowe jak i dolotowe w górnym położeniu wału nie oprą się o tłok tak aby nie uciekły ? A i jeszcze pytanie.Pewno było już na forum.Jaki olej stosujecie?Pewno co maszyna to każdy inny,ale zapytać warto.
[ Dodano: Wto Lis 15, 2011 08:41 ]
Witam !
Badania ciśnienia to 10,5 więc jest dobrze.Więc niebieski dymek musi pochodzić z ? albo gumki na zaworach,albo kanały olejowe w uszczelce pod głowicą bo i taka opcja istnieje.Niestety sam nie dysponuję warsztatem"ciepłym i czystym"więc zleciłem dalszą naprawę specowi od moto w moim mieście.pozdrawiam wszystkich ciepło
[ Dodano: Wto Gru 06, 2011 09:04 ]
Witam!
Niebieski dymek to uszczelniacze zaworowe i wszystko może byłoby nieźle gdyby nie prowadnice zaworów wydechowych które były zniszczone.Nawet nie było do czego zamocować uszczelniaczy.Prowadnice ni istniały od góry.Tak było w 2 głowicach.Prowadnice dorobione silnik się składa i może będzie ok.Koszt jakieś 800 zł.
pozdrawiam wszystkich
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum