Bob Pomógł: 11 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 596 Skąd: Op
Wysłany: Sro Lip 06, 2011 17:06
Le-chu napisał/a:
Super są te malunki,na silniku a masz jeszcze inne jakieś z zabawy aerografem? chętnie sam bym zamówił u ciebie jakiś rysunek na razie nie mam pomysłu,
hmm... jak będziesz jechał / leciał do Londynu żeby dać sobie coś do malowania, to przy okazji weź od grzegrzola ramę z BROSa, którą był gotowy oddać
Taki żarcik, chyba że jednak się wybierasz na wyspy
Bob ,kolega teraz szuka papierów na wsk 3 -ke bo sie nią wybiera do angli(rama może być nieco za duża żeby ją zabral)ale jak coś to mam tam kolegów któży niedługo przyjadą na urlop(chyba autem)to mogę się ich spytać,a jak coś większego ja mam znajomego co tirem jeździ i przywiuzł mi 2 motory za 500zł za motor,
[ Dodano: Czw Lip 07, 2011 09:35 ]
Zawozić bym raczej nie zawoził raczej podał rzez kogoś
Pomógł: 12 razy Wiek: 46 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 655 Skąd: Szewna
Wysłany: Czw Lip 07, 2011 10:11
Cześć
Czy ten przód od vfr wchodzi w oryginalne półki NTV?
Pozdrawiam
grzegrzol Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 396 Skąd: LONDON
Wysłany: Czw Lip 07, 2011 11:08
Przód od vfr możesz ładować prosto do ntv i devi i obu wersjii brosa. Nie trzeba nic przerabiać tylko wtedy nie będziesz miał napędu prędkościomierza bo w vfr idzie z zębatki. Pompa hamulcowa od ntv daje rade dwóm zaciskom. Przód pasuje od vfr rc 36 zarówno I jak i II (91-96) lub możesz zrobić ten sam myk z przodem od cebry albo od horneta.
P. s Rama jeszcze leży ale już zaczyna mnie denerwować
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Czw Lip 07, 2011 11:40
A jak w praktyce prowadzi się Bros w porównaniu do NTVa? Faktycznie jest żywszy? Czuć mniejszą masę? Lepiej się tym lata po winklach?
_________________ Pucuś
grzegrzol Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 396 Skąd: LONDON
Wysłany: Pią Lip 08, 2011 12:36
Nie jeździłem dużo Brosem więc trudno powiedzieć. Na pewno jest dużo mniejszy, ale całkiem wygodny (400 od 650 różni się tylko silnikiem - 1kg różnicy ) . W zakręty składa się całkiem fajnie bo jest niższy od ntvki. Co mnie denerwuje to mały zakres skrętu kierownicy ale to standard w Hondach - to samo mnie denerwuje w vfr i w cebrze. Jak złoże sprzęta do kupy to będę mógł powiedzieć czy 650 jest żywsza od ntv-ki bo 400 na pewno nie jest. Właśnie przyszedł zestaw napędowy więc śmigam do garażu.
[ Dodano: Nie Lip 17, 2011 23:58 ]
Moto pojechało do warsztatu mojego kumpla na spawanie wydechu. Międzyczasie udało mi się pomalować zbiornik:
Pomógł: 8 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 286 Skąd: Szkieletczyzna
Wysłany: Pon Sie 15, 2011 11:10
grzegrzol moto podobno skończone a fotek w temacie brak...
_________________ była ntv pancer-V-ka ...teraz Afryka dzika RD04...części do ntv posiadam... marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia!
grzegrzol Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 396 Skąd: LONDON
Wysłany: Wto Sie 16, 2011 00:43
Fotki na razie tylko na facebooku bo po woodstocku czasu brak. Muszę troszkę nadgonić z robotą i nie ma mnie w domu od 8:30 do 23;45. Tak przez najbliższe 2 tygodnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum