Wysłany: Sob Kwi 30, 2011 11:36 Bebechy ciężarków kierownicy.
Siema. Jak w temacie problem z cyklu "zrób sobie koszty". Jak wyciągnąć wnętrzności tych ciężarków? Zaznaczam że nie chodzi mi od zwyczajne odkręcenie końcówek tylko wyciągnięcie tych bebechów ze środka kierownicy. Z jednej strony miałem tam wkręconą i urwaną śrubę, nie było tego jak chwycić to wziąłem się za rozwiercanie. Spory kawałem się wwierciłem do środka ale nadal nie przewierciłęm przez to ustrojstwo. Próbowałem palnikiem nagrzać końcówkę bo rozumiem że tam jest jakaś guma co to trzyma, zero efektu. moŻna zauważyć jakiś klej podobny do butaprenu. Może mi ktoś podpowiedzieć co dalej z tym robić jak to wyciągnąć? Bo już się zastanawiam nad kupnem używanej kiery.
Killu, rocznik 1994, kierownica rurkowa, oryginał. Jak do tej pory dowierciłem się do połowy długości manetki i się poddaje. Po ściągnięciu gumy/manetki od spodu widać dwie diurki w jedną wchodzi "Cycek" od przełączników żeby nie latał po kierze a drugi jest czymś zaślepiony, najprawdopodobniej są to bebechy ciężarka lub jak kto woli wypełnienie. W żaden sposób nie idzie tego ruszyć.
Raczej to jest na stałe wmontowane. Chyba bede musiał skołować inną kierownice. Tu pytanie do Ciebie bo ty masz crosową lub szeroką, są jakieś różnice w prowadzeniu?
Teraz znalazłem coś na angielskich forach varadero. Wychodzi na to, że te ciężarki są przyspawane do kierownicy i ponoć trzeba spawy rozwiercić żeby wyciągnąć wypełnienia. Tak jakby ktoś potrzebował takiej informacji. Ja kapituluje, kupie drugą kierę.
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Sob Kwi 30, 2011 18:40
Tak właśnie jest, jak piszą na angielskim forum Varadero. Oryginalne kierownice mają takie metalowe tuleje (nie gumowe, jak w zamiennikach), które są wspawane w kierownicę. Jeżeli masz z tym problem rozwierć ciężarek kierownicy, rozwierć tuleję i nagwintuj ją na większą śrubę. Będziesz mógł zostać przy starych cieżarkach. Nową kierownicę i tak będziesz musiał nawiercić, żeby wszedł w Nią ten cycek, bo te niestety nie są nawiercane fabrycznie. Wszystko trzeba sobie samemu ustawić, wyregulować, po zaznaczyć, rozłożyć nawiercić i złożyć raz jeszcze. Do tego zestawu będziesz musiał kupić jeszcze ciężarki z gumowymi tulejami.
Poszukaj dobrze na naszym forum. Ktoś już przerabiał sprawę na Revere z połówkowymi kierownicami. Były foty i wszystko ładnie było widać.
Myślałem raczej o kupnie używanej od revere oryginalnej od razu z ciężarkami bo mi jednego brakuje ( tak kupiłem ). Jakbym kupił używaną oryginalna to by nie było problemu z nawiercaniem, ustawianiem itd. tylko plug&play.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum