Haha:D jak bedzie pogoda to pewnie i do twojego szwagra zajade. Na serwis juz sie umawialem z Opolem ale dzieki za propozycje, zawsze mozemy sie wszyscy razem umowic, zrobić co trzeba i jeszcze gdzies skoczyc.. albo schlać sie
Pomógł: 8 razy Wiek: 46 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 928 Skąd: Opole ZWM
Wysłany: Pon Lut 21, 2011 08:01
haidi napisał/a:
tomeczek151, jak juz zrobi się ładna pogoda to odwiedzę Opole albo Opole odwiedzi mnie w celu wymiany oleju i filtrów, bo nie chce się sam za to zabierać po raz pierwszy, narazie temat zostal narzucony andrutowi i killowi i spotkał się z pozytywnym odbiorem. Fajnie by było sie wspolnie spotkac w jakis weekend na początku sezonu czy to u mnie czy u was
Myślę, ze jak ładnie poprosimy Tomka to też się u Ciebie pojawi. Tomek jest dla mnie niekwestionowanym autorytetem w sprawach związanych z NTV'ką Myślę, że Killu też potwierdzi moje słowa.
Żyć nie umierać z takimi ludźmi- wszyscy chcą pomóc!
Tomka jeszcze też poproszę ładnie i odwdzięczę się powszechnie znanym zwyczajem Tylko z tego co gdzieś wyczytałem to Killu będzie musiał być potraktowany osobno.
Padre, miło wiedzieć, że zawsze jest ktoś blisko z NTV'ką pogoda nie nastraja pozytywnie ale podobno już nie długo więc będę się do Ciebie odzywał.
btw. kilka dni temu udało mi się skompletować całe ubranie- tekstylny zestaw, buty i rękawice. Wszystko w Olek Motocykle w Bielsku, salon w miarę duży więc nie ma problemu z rozmiarami ubrań i chyba jak narazie najbardziej kompetentni ludzie jakich udało mi się w sklepie motocyklowym spotkać.
Stuki wyraźne jak na filmiku są przy wbitym biegu. Kiedy wciskam sprzęgło to stuki znikają, koło wytraca prędkość, a po naciśnięciu hamulca koło się zatrzymuje i stuków nie ma. Puszczam sprzęgło, koło się kręci, stuki wracają.
W weekend akurat u siebie zmienialem olej w kardanie i podziele sie swoimi doswiadczeniami, moze Ci sie przyda cos.
Na starym oleju i zapietym biegu rowniez mi slyszalem ze cos niby stuka/puka w wale. Na wcisnietym sprzegle wszystko ok. Poziom oleju - podobnie jak u Ciebie 2-3 mm ponizej gwintu sruby wlewowej (moto oczywiscie na centralce). Zeby wszystkie wygladalu bardzo dobrze, bez ubytkow, ukruszen itp. Po zalaniu nowego oleju (rowno z gwintem) skreceniem wszystkiego chcialem sprawdzic czy nadal bedzie cos stukac i musze powiedziec ze na dwojce i wolnych obrotach nic niepokojacego nie bylo slychac, wiec moze i u Ciebie bedzie tak samo.
Pozdro,
_________________ Były: Mińsk 125, 1989, NT 650V, 2000
Teraz: XL700V, 2008
http://www.dkms.pl/ - Fundacja Dawców Komórek Macierzystych
Zwracam się głównie do andruta78, Killa i tomeczka151, bo znacie już temat.
Chciałem wysłać do waszej trójki na PW ale nie wiem jak zrobić konferencję i czy w ogóle da się tak zrobić, więc piszę tutaj.
Zbliża się sezon, dzisiaj nawinalem pierwsze kilometry, a zima już chyba sobie poszła, pogoda się poprawia i taka tendencja już powinna zostać.
Myśle, że zbliża się czas kiedy musiałbym zrobić serwis i prośba do was zebyśmy konkretniej porozmawiali na ten temat Napiszcie co myślicie i jak byśmy się mogli umówić. Mi najbardziej odpowiada weekend, sobota albo niedziela. Jeśli cięzko wam będzie się umowić i dograć to ja moge was odwiedzić.
Nie wiem tylko czy moge jezdzic na starym oleju (przy kupnie, na początku grudnia olej wyglądał dobrze i nie było syfu, podobno wymieniany jakoś w maju zeszłego roku)?
Pomógł: 8 razy Wiek: 46 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 928 Skąd: Opole ZWM
Wysłany: Pią Mar 04, 2011 18:44
Ogólnie to 100 km na starym oleju motocyklowi nie zaszkodzi, więc śmiało możesz jechać.
Najlepiej będzie jak się umówimy tak np. żebyś miał moto zrobione przed niedzielą 20-03-2011, ja chyba skorzystam z uprzejmości Tomka gdyż będę montował stelaż do NTV'ki tak żeby na 20 było wszystko gotowe.
Napisz co już zrobiłeś przy swoim moto. Tomek określi ile czasu potrzeba i co i jak robimy, Killu określi jakie graty są potrzebne i na kiedy i za ile je może mieć dla Ciebie. Potem ustalimy plan działania.
Co zrobiłem? Nic nie zrobiłem wsiadłem odpaliłem i jeździłem także trzeba zrobić wszystko co potrzebne. Przejrzałem forum i zrobiłem taką listę rzeczy które wywnioskowałem, ze powinno się zrobić co roku:
-olej
-filtr oleju
-filtr paliwa
-filtr powierza
-subfilterek do airboxa
-świece
-płyn do chłodnicy
Do tego trzeba by rzucić okiem na płyn hamulcowy i klocki ale myśle, ze jeszcze starczą. Fachowe oko musi spojrzeć i się wypowiedzieć.
Chciałbym też zmienic olej w kardanie ale tego nie liczę bo andrut się zaoferował, ze dostane jego nadwyżke w spadku.
Pytania:
Czy o czymś nie zapomniałem?
Czy o rodzaj oleju jaki jest teraz wlany musze dowiadywać się u poprzedniego właściciela czy lejemy jakiś konkretny, który wiadomo z góry, ze trzeba wlać?
andrut78, to juz pytanie troche nie do rzeczy czy data 20.03 jest jakaś szczególna? może czegoś nie kojarzę:P
Oj, coś Haidi za dużo masła i skleroza dopadła 20.03 otwarcie sezonu w Opolu
Taaaaadaaaa , a ja mam za daleko Wy chopy macie ponad 100 i to autobanką , a ja to se sezon pod garażem otworzę
_________________ Honda Gold Wing GL 1800A
Pomagam w uzyskaniu odszkodowania dla osób poszkodowanych w wypadkach komunikacyjnych !!!
Wy chopy macie ponad 100 i to autobanką , a ja to se sezon pod garażem otworzę
NIe troskaj sie, jak bede sprowadzal swoja Devilke po zimie do Otwocka to w Lublinie tez bede, wiec juz sie zapowiadam ze Cie nawiedze (tylko jeszce nie wiem dokladnie kiedy to bedzie). Bedzie milo odwiedzic moje studenckie miasto
_________________ Były: Mińsk 125, 1989, NT 650V, 2000
Teraz: XL700V, 2008
http://www.dkms.pl/ - Fundacja Dawców Komórek Macierzystych
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Pią Mar 04, 2011 23:09
-olej - od ręki (tylko określ się, jaki chcesz i ile)
-filtr oleju - od ręki
-filtr paliwa - na dzień dzisiejszy 4szt na przewód 10mm
-filtr powierza - na zamówienie (tutaj też musiała by paść jakaś ogólna decyzja co do firmy, lub kosztów)
-subfilterek do airboxa - na zamówienie i warto zamawiać z wyprzedzeniem, bo już zaczął się dobry kocioł.
-świece - dzisiaj sprzedałem ostatnie 4szt, ale spokojnie są do załatwienia w ciągu jednego dnia.
-płyn do chłodnicy - na chwilę obecną powinno być jakieś 30l
- klocki hamulcowe - i przód i tył powinny być w ostatniej dostawie, ale jest za duża, żeby ją ogarnąć w czasie nie przekraczającym tygodnia
Z terminem nie jestem w stanie niczego zaplanować, bo nie jestem w stanie wybiegać z planami na dwa dni do przodu. Wszystko się zmienia w błyskawicznym tempie i planowanie czegokolwiek z tak dużym wyprzedzeniem to tylko luźne prorokowanie.
andrut78, jeszcze nic nie kupiłem. Jeśli nic nie stanie na przeszkodzie to w myslę, ze na takim otwarciu sezonu się zjawię
Killu, dogadamy konkrety na PW
tomeczek151, przyszły weekend też mi pasuje Zawory i gaźniki też bym zrobił, chociaz koleś który sprzedał mi NTV (przyp. mechanik) powiedzial mi nie muszę się z tym spieszyć bo narazie nie bede nawet potrafil odczuc złego synchro i regulacji. Podobno byo robione z zeszłym roku, ale zróbmy to. odezwe sie też na PW odnośnie konkretów.
Dzisiaj chyba zobacze się z Padre to ocenimy klocki.
Pomógł: 8 razy Wiek: 46 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 928 Skąd: Opole ZWM
Wysłany: Sob Mar 05, 2011 16:00
haidi, Czyli widzimy się za tydzień, tj. 12-03-2011 w Opolu Dogadaj się co do olejów i filtrów z Killem, a takie bzdury, że synchro i zawory nie odczujesz to włóż między bajki. Tego nie robi sie po to aby odczuwać różnicę tylko włąsnie po to aby wszystko było w jak najlepszym porządku- tj. abyś tej różnicy nie odczuwał. To tak jak byś kloców hamulcowych nie wymieniał bo nawet zużyte hamują i nie czuje się różnicy jak się wymieni na nowe.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum