Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
R1100R zostało singlem
Autor Wiadomość
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Pią Sty 28, 2011 16:03   R1100R zostało singlem

Witam

Mam taki problem otóż po tym jak złożyłem motocykl po malowaniu zaczęły się problemy. Motocykl przestaje pod obciążeniem pracować na lewy gar. Odpala normalnie jak nigdy nic, jak mu się doda gwałtownie gazu to dostaje takie lekkiego muła i dopiero po chwili obroty wzrastają.

Gdy się jedzie ze stalą prędkością ok 60 km/h to jest mniej więcej dobrze, ale gdy chce sie przyspieszyć to czasem idzie normalnie, a czasem czuć że silnik raz pracuje na oba bo zaczyna ciągnać mocno i przestaje i tak kilka razy. Jego prędkość maksymalna to 120 km/h

Przepustnice są zsynchronizowane.
Wymieniłem świece. Efekt żaden.
Świece miały ładny rudawy kolor czyli wynika z tego że nie dostaje paliwa.

Gdy składałem motocykl po malowaniu to podłączyłem odwrotnie węże od pompy, nie skręciłem ich i sprawdziłem czy działa. Dwa razy przekręciłem stacyjkę żeby pompa napompowała, po drugim razie wąż wystrzelił. Później podpiąłem poprawnie i wszystko działało już normalnie.

Przeczytałem już wszystkie tematy, ale żaden nie jest powiązany z odwrotnym podłączeniem pompy. Dwie rzeczy które mogą być nie tak wg przeczytanych tematów to zapchany filtr paliwa, albo uszkodzona cewka zapłonowa.

Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł bardzo proszę o radę.
 
 
Killu 
Tyle go widzieli...


Pomógł: 50 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 5241
Skąd: Opole
Wysłany: Pią Sty 28, 2011 16:41   

A jak tam u Ciebie zawory śpiewają? Może tam tkwi problem, może coś przeoczyłeś. Poszukaj, czy nie masz jakichś wycieków paliwa, albo, czy nie podłączyłeś filtra paliwa osobno... Masz pewność, że o lewy gar chodzi?
_________________
Pucuś
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Pią Sty 28, 2011 17:06   

Zawory raczej ok. Mi to wygląda bardziej na brak paliwa i teraz zastanawiam się który element nawalił.
 
 
Killu 
Tyle go widzieli...


Pomógł: 50 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 5241
Skąd: Opole
Wysłany: Pią Sty 28, 2011 17:17   

Części mam już wpisane na listę do zamówienia. Ale ja i tak myślę, że to będzie jakiś pierdół.
_________________
Pucuś
 
 
sgtcop13 
Premium User


Pomógł: 15 razy
Wiek: 56
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1781
Skąd: Tarnów
Wysłany: Pią Sty 28, 2011 21:18   

Dawno, dawno temu.. jak jeździłem "kaszlakiem" /czytaj Fiat 126p/ to miałem przypadek, że zaczynał przerywać i szarpać przy większym obciążeniu. Mechanicy rwali włosy / ci co je jeszcze mieli/ , sprawdzono zawory, zapłon, gaźnik, instalację, pompę paliwa, filtry i co się dało,a tu dalej dupa :sad:
Okazało się że w zbiorniku paliwa było kupę syfu, który czasami zalepiał sitko /smoka/ w zbiorniku.

Morał; zonk może siedzieć wszędzie.
Życzę Ci, abyś go szybko znalazł i pogonił... :smile:
_________________
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
 
 
Fidel 
Premium User


Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 424
Skąd: Gniezno
Wysłany: Pią Sty 28, 2011 22:21   

Ja podobnie miałem w NTV jak mi jakiś paproch jakimś cudem dostał się do gaźnika. Przytykał dyszę i moto się muliło. Po wyczyszczeniu wszystko w porządku.
_________________
Honda NTV '93r. ---> Cagiva Raptor 650 '06 WLKP
-------------------------------------
Kto chce - znajdzie sposób.
Kto nie chce - znajdzie powód.
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Pią Sty 28, 2011 23:07   

Hmm no kurka, sam nie wiem, sprawdzę jutro ciśnienie na pompie paliwa, powinno biec 3 bary. W sumie to jakieś 3 tygodnie temu jak jechałem to maks miał 160. Czyli wygląda na to że problem się pogłębia co by wskazywało na tezę- sqtcop13. Jutro może z nim trochę powalczę, wleje mu denaturatu co by mieć pewność że to nie woda. Mój bak od środka był pomalowany jakąś farbą, aczkolwiek jak go zakładałem i przepłukałem go paliwem to całe płaty tej farby odpadały. Może szczelnie owineły smok i dlatego taka kaszana.
 
 
kudlaty 
Premium User


Pomógł: 22 razy
Wiek: 46
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 1720
Skąd: Offtock ;-)
Wysłany: Pią Sty 28, 2011 23:20   

tomeczek151, moze to straszna prowizorka,ale sprobuj ominac zbiornik podlaczajac jakas butelke z paliwem za filtrem paliwa i zobaczysz czy przy mocniejszym przygazowaniu nadal opoernie wchodzi na obroty. A jak dobrze butelke zamocujesz to mozesz tez sprawdzic to przy obciazeniu podczas jazdy.

Powodzenia
_________________
Były: Mińsk 125, 1989, NT 650V, 2000
Teraz: XL700V, 2008
http://www.dkms.pl/ - Fundacja Dawców Komórek Macierzystych

 
 
ARTURO 
Premium User


Pomógł: 16 razy
Wiek: 58
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 674
Skąd: Wilkowyja
Wysłany: Sob Sty 29, 2011 08:35   

Też bym obstawiał na syf w paliwie , tym bardziej , że sam zauważyłeś płaty w zbiorniku . Oby ten brud nie dostał się dalej.
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Sob Sty 29, 2011 14:39   

Patent z butelką nie ma racji bytu u mnie :) Pompa paliwa znajduje się wewnątrz baku, i pompa daje stałe ciśnienie 3 bar. Tak czy inaczej będę musiał zdjąć bak i zobaczyć co w nim siedzi. Jak przyjdzie nowy filtr paliwa to wszystko rozbiorę.

Mam już pewną hipotezę, otóż jak go składałem to zauważyłem łuszczącą się farbę wewnątrz baku, to co było luźne to wyjąłem, myślę że reszta farby mogła się odlepić i teraz zatyka smok pompy paliwa w baku.
 
 
Borys 
Premium User
mistrz OBI


Pomógł: 10 razy
Wiek: 46
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 2193
Skąd: spod Wrocławia
Wysłany: Sob Sty 29, 2011 21:56   

Tomek, bo nie słuchałeś mądrych ludzi, którzy Ci zakup BMW odradzali :) . Każdy przecież wie że awaryjne toto, odpadają kardany, cyce i abs-y a tak w ogóle to Będziesz Miał Wydatki :) . Nie słuchałeś to teraz masz. Nawet jeśli to zapchany zbiornik, to jest to syf bardziej zaawansowany, awaryjny i droższy bo w końcu bawarski :P .

Ech, cholera nadal Ci tego sprzęta zazdroszczę... :)
Powodzenia!
_________________
'20 T700 Tenere, '08 WR250R, '60 AWO Sport
ex '95 NTV 650 "Honoratka", '94 R1100GS "Balbinka-Motokura", '01 LC4 ADV "Bocian-Łamikat", '12 690 Enduro
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Sob Sty 29, 2011 22:16   

Ja tam nadal liczę że tylko wyczyszczę bak wymienię filtr i będzie ok.

Borys wiesz może gdzie we Wrocławiu jest salon motocykli bmw?
 
 
grzegrzol 

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 396
Skąd: LONDON
Wysłany: Nie Sty 30, 2011 01:00   

Zerknij w linki gazu, kiedyś mi się linka w Adventure zablokowała w jednym miejscu i jeden cylinder wariował. Stało się tak przy zakładaniu zbiornika.
 
 
luke1111 


Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 342
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie Sty 30, 2011 12:10   

inchape motors, przy karkonoskiej, wylot w kierunku bielan.
nie wiem jak z serwisem moto u nich. zadzwon najlepiej.

http://www.bmw-inchcape.pl/

mapka
_________________
czerwone- najszybsze!

www.topcarefizjo.pl
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Nie Sty 30, 2011 12:17   

Ja nie chce serwisu :) Serwis mam u siebie w garażu :D

Ja potrzebuje załatwić sprawy formalne że tak powiem, znaczy się wtórnik tabliczki znamionowej bo mojej się trochę wykruszyło. :) A to taka tylko nalepka była.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12