O właścicielu to nic nie wiem bo się jeszcze nie dowiadywałem .
Z tego co wiem to policja wydaje papier pokwitowanie, że zabrała dowód rejestracyjny i to jest od tej pory dowodem własności. Dowód rejestracyjny wędruje do wydziału komunikacji(?). A sprzętem naprawionym jedzie sie do badania technicznego, a potem powrót do wydziału komunikacji po właściwy dowód. Sprzedaż powinna się odbyć na normalnych zasadach tylko dostajesz pokwitowanie zamiast dowodu rejestracyjnego. Dodatkowym kosztem byłby ten przegląd.
To tylko moje przypuszczenia, właśnie zbiera mi się lista pytań do wydziału komunikacji, jak sie zbierze to "zadzwonię do pani pana w bardzo nietypowej sprawie"
akielek [Usunięty]
Wysłany: Czw Cze 05, 2008 10:14
Uwaga, uwaga. Policja za sam "szlif" dowodu nie zabiera. Wiem coś na ten temat. Cena wyjątkowo okazyjna ( ok. połowy wartości) co świadczy, że warto dwa razy się zastanowić. Pozdrawiam i życzę szczęścia, na pewno się przyda.
Rof [Usunięty]
Wysłany: Czw Cze 05, 2008 16:02
ale jeśli jest zbita lampa, kierunkowskaz i cokolwiek za co moto nie przeszłoby przeglądu (nawet głupia kierownica) to dowód jest zabierany i do odbioru w wydziale komunikacji po okazaniu aktualnego badania technicznego (oczywiście po wypadku)
Co do NTV, to najbardziej podoba mi się pierwsza, ta niebieska. Aczkolwiek wybadaj dobrze tą sprawę z gaśnięciem, oby to nie były gaźniki zepsute.
Wg. mnie to własnie jak moto jest "tylko" do regulacji to jest to sprawa podejrzana, skoro tylko rewgulacja to czemu jej nie zrobił i dodał do ceny sprzęta??
ja kiedyś chciałem kupić VFR która też była tylko do regulacji, a dobrze że mam kolege w serwisie bo powiedział mi że robili ją dzień wcześniej i przez 4h nie mogli ustawić gaźników (zużycie)
pozdrawam
Skuciok [Usunięty]
Wysłany: Czw Cze 05, 2008 16:21
No tak pisałem, że do regulacji bo silnik nie chodził mi tak jakbym sobie tego życzył...
Po przemyśleniu stwierdzam że 5 tyś za to niebieskie moto co oglądałem na początku to nie jest jakaś szczególnie atrakcyjna cena, za bardzo dobrą ntvkę byłbym w stanie dać te 5-6 tyś ale.. musi być naprawdę dobra bo chcąc wydać 6 dorzuci sie tysiąca i można sie pokusić o vfr, który byłby dla mnie już motorkiem "na lata" a nie na 2-3 sezony bo na tyle planuję zakup ntvki... z drugiej strony rozsądek podpowiada kupienie ntv....
Eh, jak ja nie lubię kupowania sprzętów jeżdżących i bardzo przepraszam że was tu tak zamęczam
EDIT:
Dziękuję wszystkim za dorady i sugestie. Szczególnie dziękuję koledze Packmanowi za zaangażowanie, pokazanie jego maszyny i możliwość przejażdżki.
Temat można zamknąć. Zakup dokonany. Wybrałem jednak NTVke . Teraz zobaczymy jak będzie się śmigać, na razie w drodze powrotnej nawinięte zostało przeze mnie pierwsze 100 km
Na forum postaram się udzielać w miarę jak będę poznawał sprzęt i dzielić się nabytym doświadczeniem. Na razie muszę zająć się rejestracją .
Jeszcze raz wszystkim którzy pomogli mi w wyborze i zakupie dziękuję, do zobaczenia w trasie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum