Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 306 Skąd: piotrków
Wysłany: Pią Sie 13, 2010 23:25 Witajcie bracia motórzyści.
Witam,
chyba jak wszyscy najpierw sporo sie naczytalem, a teraz sam chcialbym zaczac sie udzielac.
Otoz nazywam sie Krystian, do tej pory jezdzilem na ETZ 250, ktora nadal stoi w moim garazu i mam nadzieje, ze nigdy sie to nie zmieni.
Jednakze, niedawno kupilem dla siebie devila z 2003 roku z przebiegiem 30 tys. km, oraz w pakiecie drugiego, mocno poprutego z tego samego rocznika, jednak bez papierkow z przeznaczeniem na czesci z przebiegiem niespelna 19 tys. km, co faktycznie po sprzecie bylo widac.
Devila z mniejszym przebiegiem juz porozkrecalem i wrzucilem na strych
Byc moze, jak cos bedziecie potrzebowali, to pofatyguje sie aby cos wam wyslac. Chociaz ja troche jak ta sroka, zbieram wszystko co mi w rece wpadnie.
Co jeszcze ? ano, moja Devillka jest po malym szlifie na prawej stronie. Do wymiany mam czache z reflektorem, teoretycznie jedna lage, ale juz zamowilem obie, i prawa owiewke. Aha, jeszcze szyba poszla.
Wiece jezeli ktos z was, bedzie mial wyzej wymienione czesci na odsprzedaz, prosze szepnac slowko na pw. Zalezy mi, aby kupic to od was, a nie od handlarzy z allegro.
Tyle o sprzetach. Dodam jeszcze tylko, ze mieszkam pod Piotrkowem Trybunalskim, a studiuje w Lodzi.
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 306 Skąd: piotrków
Wysłany: Sob Sie 14, 2010 01:57
Killu- Devilki jeszcze nie poskladalem, wiec na zdjecia trzeba bedzie poczekac. Musze skompletowac czesci, ale ceny z serwisu mnie zabijaja, a na allegro same polamane reflektory i klejone czasze, wiec poki co, czekam cierpliwie. Jak sprzet bedzie gotow, to na pewno nie omieszkam wrzucic picsów.
A Etki, wrzuce najpewniej w niedziele. Jak rozumiem, do galerii ?
Radzio81 Witam Cie. Dosiadasz Devilke, czy Reverke ? W przyszly łikend bede w lodzi, Etka, wiec moze bym podjechal, obadac Twojego sprzeta i zawrzec nowa znajomosc ?
Pomógł: 10 razy Wiek: 46 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 2193 Skąd: spod Wrocławia
Wysłany: Sob Sie 14, 2010 11:14
Siema grzybol! Witaj w naszych skromnych progach!
Jesli masz trafiony przod, to przy okazji wymiany lag moze zajsc potrzeba wymiany półek, bo lubia sie one zwichrowac przy walnieciu w kolo z boku, a takze wichruje sie mocowanie kierownicy przy konkretnym przywaleniu w nią...
W tej devilce-dawcy nie masz przypadkiem dobrego silnika, ktory będzie Ci zawadzał w miejscu składowania? Upominam się w imieniu Killa
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 306 Skąd: piotrków
Wysłany: Sob Sie 14, 2010 14:03
Killu, powiem CI, ze nigdy mi sie nie chcialo bawic w PJ i Bikepics... Jakos tak moze dlatego, ze wlasnie wszyscy tak robia. A ja jezdze po prostu dla siebie
Powiem wam tylko jeszcze, moze troche juz sie chwalac, ze w zeszlym roku na swojej ETZ-cie, z plecaczkiem, w grupie ludzi z MZ-klub Polska, objechalismy praktycznie całą Rumunia i zawitalismy na jeden dzien do Varny w Bulgarii. Wyszlo mi 4850 km w rownych 14 dni
W tym roku chcialem skoczyc na Krym, ale kupilem moto, wiec plany przenosze na przyszly rok, mam nadzieje, ze juz Devilka.
Mam nadzieje, ze moja ex nie bedzie wiedziala, ze umieszczam te zdjecia tutaj, oraz, ze sie nie bedzie czepiala :]
No i najsmutniejsze, mialem glebe na rumunskim asfalcie, na szczescie etka z porluczonymi zegarami, reflektorem, dziura w baku zaklejona na poxiline oraz z rozklekotanymi kolkami, dojechala do domku http://img337.imageshack....unskiejdrod.jpg
I to na tyle.
Borys, polki obadalem organoleptycznie i wydaja sie byc cale. Czytalem na forum, ze ktos z was wysylal swoje do pomiarow i ew. prostowania. Bede tez musial o tym pomyslec. W dawcy sztyca polki jest pokrzywiona. Silniczek... hmm.. no niby mam, na chodzie, pyrka ladnie. Ale sam sie zastanawiam, ktory wrzucic. Kusi mnie przebieg 19 tys. Z drugiej strony, sporo roboty, no i nie wiem jak modul to odbierze ? nie bedzie jakichs konfliktow ? Sprawa kolejna, ten z mniejszym przebiegiem dostal kolem i posiada dwa pekniecia w miejscu skrecania srub z przodu ramy (takie wystajace uszy pod chlodnica). Sa do pospawania, ale sa, wiec od razu informuje.
Poza tym, stan naprawde optycznie wyglada na rewelacyjny i cyka jak zegarek.
Ile mozesz mi za niego zaproponowac ? Nie ukrywam, ze na lagi juz sie zaporzyczam, a do tego czacha i reflektor, wiec kaska sie przyda
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 306 Skąd: piotrków
Wysłany: Sob Sie 14, 2010 15:12
Borys, a czym ta kupa bedzie sie charakteryzowala ? Kolko bedzie krzywo stalo, motor bedzie sciagal itp. ? Mysle, ze w poniedzialek bede mial juz lagi, wiec poskladam wszystko do calosci i zobaczymy co z tego wyjdzie. Dzieki za rady !
Killu, jakbys byl zainteresowany, to mysle, ze sie dogadamy Wyslesz mi swoją czache z reflektorem i masz moj silniczek
Pomógł: 10 razy Wiek: 46 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 2193 Skąd: spod Wrocławia
Wysłany: Sob Sie 14, 2010 21:35
Grzybol, przod od NTV ma mocowanie na jeden zacisk hamulcowy, a devi ma dwie tarcze. Nie ma sensu w ta strone isc bo to cofanie sie w rozwoju.
Kupa na polkach charakteryzuje sie z grubsza tym, ze ciezko jest wsadzic druga lage, a po zrobieniu tego na sile przednie kolo nie bedzie prosto kiedy kierownica bedzie prosto...
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Sob Sie 14, 2010 22:02
Tak po prawdzie, to nie chcę silnika z deauville, bo jego przełożenia mi nie leżą. Najchętniej wpakowałbym najlepszą jednostkę z 88 lub 89 roku... Ale nie chcę pakować się w aż takie koszta jak kolejny silnik. Przynajmniej nie na dzień dzisiejszy.
Jeżeli chciałbyś się zamienić zdrowym silnikiem za reflektor z mocowaniem, to... Uhh - bardzo niesprawiedliwa oferta. le bym się czuł, bo sprawa jest kompletnie nieproporcjonalna.
Jeżeli masz Deauville i chcesz ją robić na nakeda, to nie ma problemu i z chęcią pomogę Ci w zdobyciu nowych części z w miarę rozsądne pieniądze. Nie potrzebujesz przecież ca całego stelaża pod mocowanie reflektora itp... Wystarczy Ci sam reflektor i obejmy, a to spokojnie można załatwić. Reflektor z GSa albo innej cebuli w uzywce będzie kosztował około stówki. Nowy zamiennik jakieś 250zł, a mocowania znajdę Ci jakieś uniwersalne za niewielkie pieniądze Co do reflektora, to mowa oczywiście o okrągłej lampie... Bo jeżeli w grę wchodzi coś innego, to spokojnie można załatwić taniej. Myślę, że taki układ będzie znacznie bardziej uczciwy.
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 306 Skąd: piotrków
Wysłany: Sob Sie 14, 2010 23:57
Borys, no pewnie, ze nie bedzie to mialo sensu, jezeli tak sytuacja wyglada... A same lagi pasuja? bez golenii ?
Co do moich polek, to okaze sie, jak poskladam moto. Zamowilem lagi z bielska bialej poprzez jakies sprzedawce z allegro. Cena taka sama jak u nich na stronie. No i mial do mnie oddzwonic i poki co, cisza w eterze. Moze jutro go pomecze.
Killu, niesprawiedliwa oferta z mojej strony, czy z Twojej, bo juz nie rozumiem
Ile w ogole za taki silnik mozna wytargac ? Z jednej strony szkoda mi go, naprawde... Ale z drugiej, slubu z motocyklem nie biore, a znajac zycie i tak z tego silniczka bym nie skorzystal.
A co do zrobienia nakeda ? To musialbym kupic jeszcze jakies zegary, tak ? I co z owiewkami bocznymi, zbiornikiem i tylnymi kuframi ? To chyba niepotrzebne pakowanie sie w koszta. Owszem, chcialbym juz nia pojezdzic, a podjarany jestem jak pies na zupe, ale poki co mam w garazu zdrową Etke, do ktorej reki nie dokladam, wiec nie ma cisnienia. Jest czym jezdzic.
Dzieki za propozycje.
No i jeszcze jedno, ile mozna dac za uzywana czache i reflektor ? Jakis gosc z allegro powiedzial mi za komplet 1200 zł, ale mam do niego ze 400 km w jedna str. :/ No i przez telefon stan idealny, a jak przy nastp. dzwonieniu poprosilem o zdjecia, to juz sie Panu przypomnialo, ze czacha to jednak byla klejona i cos tam, cos tam.. Nie chce takich polamanych gratow wsadzac do sprzeta, a reflektora pewnie z anglii- i bedzie mi pozniej swiecil na lewo.
Z drugiej strony ceny z ASO zabijaja. 1080 netto za ref. i 1450 za czache (juz lakierowana wg. VIN)- ceny pisze z pamieci, wiec moge sie o pare zl. pomylic.
Pomógł: 10 razy Wiek: 46 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 2193 Skąd: spod Wrocławia
Wysłany: Nie Sie 15, 2010 00:41
Grzybol, ja na Twoim miejscu mialbym jednak cisnienie... Po odkreceniu manetki na Devi usmiech rozszerza sie znacznie bardziej niz na Etce, przy calym szacunku dla tej drugiej .
A tak powaznie.. Szukaj z rozbitkow na Allegro. Zbiornik do Devi znacznie latwiej tam trafic niz do NTV i to w nizszej cenie. Z reflektorem tez nie robilbym paniki - wypytaj goscia dokladnie przez telefon, pozniej to samo potwierdz mailem zebys mial podkladke i smialo kupuj. To nie sa jakies straszne kwoty, a nikt powazny nie bedzie Ci wciskal przedniej świeczki z angola jako europejczyka...
O ASO zapomnij, chyba ze potrzebny Ci markowy breloczyk z literka H w tytule
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum