Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Potrzebuje opinii nt. NTV 650 Deauville
Autor Wiadomość
majkelpl
[Usunięty]

Wysłany: Pią Sty 11, 2008 19:24   Potrzebuje opinii nt. NTV 650 Deauville

Witam wszystkich uzytkownikow tego motocykla.

Potrzebuje Waszych opinii nt. tego motocykla.

Glownie jego wady i na co zwracac uwage, bo ze ma zalety to wiem

Jestem potencjalnym kupcem i chce wiedziec co kupuje :P

NTV 650 V-4 Deauville 2003 przebieg 19000 mil

Z gory dzieki za opinie
 
 
SzrotRider 
Pan European ST1300

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 491
Skąd: Olsztyn/Nadarzyn
Wysłany: Pią Sty 11, 2008 22:17   Re: Potrzebuje opinii nt. NTV 650 Deauville





19000 mil x 1,609 = po ludzkiemu 30571 km :)



Ja swoją pokochałem od pierwszego wejrzenia w styczniu 1999r. na rozkładówce w ?wiecie Motocykli :) , i tak to we mnie dojrzewało przez lata. Mam Devillkę z 2000r., ten sam kolor co wtedy widziałem na zdjęciach (czerwony) i sobie chwalę ją przede wszystkim za:

- zgrabną linię (robi wrażenie)

- długie przebiegi między serwisami

- silnik V (ładnie pracuje)

- jako taką ładowność i pakowność (kufer centralny robi ogromną różnicę, te małe boczne to lipa)

- ograniczoną konsumpcję paliwa

- wygodną kanapę (nawet plecak ma komfort jazdy),

- dobrą ochronę przed wiatrem i deszczem (szczególnie z wyższą szybą)

- wał kardana - wiadomo za co

- dobre heble (nawet bez oplotów)

- jest > lub = z dachami puszek (czuję wyższość :wink: )

- regulacja zawieszenia pokrętłem



a trochę mnie denerwuje:

- mała moc (szczególnie jej brak jadąc z plecakiem)

- długi pierwszy bieg

- zdejmowanie i zakładanie plastików to jakiś horror (klnę na skośnookich przy każdej okazji)

- stacyjka z patentem hondy z transponderem w kluczyku

- brak wskaźnika paliwa mimo 19l baku (to mnie nie denerwuje, to mnie wku...a)

- ciężko się manewruje na parkingu (konieczne długie nogi - mam 180 cm wzrostu i wiem, że jakbym miał mniej to by mi nogi fruwały w powietrzu - gleby parkingowe nieuniknione)





Na mojej widnieją właśnie ślady niemieckich parkingów. Jak ma się przewrócić, to się na pewno przewróci - ćwierć tony w końcu).

Radzę popatrzeć na inne objawy przebiegu, niż drobne rysy i wgniecenia - tarcze, stan tłumika, jak chodzi silnik, jak wygląda chłodnica, wycieki oleju, czy nie ma "patentów" itp.



Polecam w każdym razie do spokojnego rozkoszowania się jazdą. W końcu jest to kategoria motocykli szosowo-turystycznych.



Tyle póki co. Pozdrawiam
 
 
majkelpl
[Usunięty]

Wysłany: Sob Sty 12, 2008 12:58   

OK, dzieki bardzo :D

W koncu jakas odpowiedz.

A co wlasnie powiesz nt, ze podobno dlugonodzy jak my maja problem z nogami bo sa troche podgiete i przy dluzszej jezdzi troche bola ???

Ja przesiadam sie z armatury, ale tylko na jakis czas bo potrzebuje motocykla na KAZDA pogode !!!

Podalbym linka gdzie mozna ten motocykl zobaczyc, ale ........... regulamin nie pozwala bo za krotyko jestem na forum :oops:

Dzieki i czekam na inne opinie



ps. Aha .. a co oznacz V-4 ??? Bo wiem ze jest V-2

sinlik V ale cztery gary ??? :shock:
 
 
SzrotRider 
Pan European ST1300

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 491
Skąd: Olsztyn/Nadarzyn
Wysłany: Sob Sty 12, 2008 16:18   





Otóż jest to nazwa modelu w konkretnym roku jego produkcji:



NT650V-W - 1998

NT650V-X - 1999

NT650V-Y - 2000

NT650V-1 - 2001

NT650V-2 - 2002

NT650V-3 - 2003

NT650V-4 - 2004

NT650V-5 - 2005



Ja nie miałem problemów z bolącymi nogami podczas dłuższej jazdy. Bolał mnie prawy nadgarstek tylko.
 
 
majkelpl
[Usunięty]

Wysłany: Nie Sty 13, 2008 14:17   

OK, dzieki bardzo.

To juz pomalu wszystko wiem. :D

A ze ma 30 tysiecy, to jest malo bo wiadomo ze w UK sezon trwa caly rok i nie ma przerwy na zimowanie motocykla.

Mam juz jako taka pomrocznosc jasna i wiem ze ten motocykl chyba nie posiada wad.
 
 
SzrotRider 
Pan European ST1300

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 491
Skąd: Olsztyn/Nadarzyn
Wysłany: Nie Sty 13, 2008 20:45   

Każdy ma inne oczekiwania co do motocykla. Dla jednego coś może być wadą, a dla drugiego to samo zaletą.

Życzę udanego zakupu i zadowolenia z użytkowania.



Pozdrowienia
 
 
majkelpl
[Usunięty]

Wysłany: Wto Sty 15, 2008 20:18   

OK dzieki bardzo.

A teraz jeszcze jedno pytanko .......... czy sa jakies roznice w NTV z 2000 a 2003 roku ???

Poza, oczywiscie, rocznikiem ???

Moze te mlodsze maja 6 bieg ??? :shock:

Sorry za te pytanie, ale ..... zielony w tym temacie jestem :oops:

Czy jakies zmiany silnikowe, bo optycznie to tak samo wygladaja
 
 
kermadec 
Premium User


Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1757
Skąd: Betzdorf (DE)
Wysłany: Wto Sty 15, 2008 20:43   

Honda w 2000r już nie produkowała NTV. Była NT :wink: .
 
 
Marshall
[Usunięty]

Wysłany: Wto Sty 15, 2008 21:45   

Kolega rzeczywiście nie sprecyzował pytania, ale patrząc na tytuł tematu na pewno chodzi o Deauville.



Zmiany od roku 2002 - źródło "?wiat motocykli" nr 5 (151) / 2005:



- bardziej wydajny reflektor

- integralny układ hamulcowy

- katalizator

- układ dopalania spalin

- głębsze pokrywy kufrów bocznych, nie pasujące do modelu z przed 2002.

- emisja spalin zgodna z normą EURO 2



Skrzynia nadal 5 biegowa, moc wersji otwartej 41 kW.
 
 
SzrotRider 
Pan European ST1300

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 491
Skąd: Olsztyn/Nadarzyn
Wysłany: Wto Sty 15, 2008 23:28   

W wersjach 2000, 2001 i 2002 były również różnice w kolorach modeli.



W wersji 2002 należy dodać, że nastąpiły:

- modyfikacje rozmiaru i wagi w tłoku i wale korbowym (zmniejszenie szkodliwych drgań)

- drugi filtr powietrza.
 
 
Marshall
[Usunięty]

Wysłany: Sro Sty 16, 2008 01:20   





Można gdzieś odnaleźć w necie stronę, gdzie podane są kolory występujące w danym roku :?: Z góry dzięki za info :wink:
 
 
SzrotRider 
Pan European ST1300

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 491
Skąd: Olsztyn/Nadarzyn
Wysłany: Sro Sty 16, 2008 20:15   

O jakiejś konkretnej stronie nic mi nie wiadomo.



Kolory jakie występują w modelach:

NT650V-W - 1998 - malinowy metalik, beżowy metalik, brązowy metalik

NT650V-X - 1999 - czerwony metalik, beżowy metalik

NT650V-Y - 2000 - czerwony metalik, beżowy metalik, niebieski metalik

NT650V-1 - 2001 - czerwony metalik, beżowy metalik, zielony metalik

NT650V-2 - 2002 - czerwony metalik, zielony metalik, srebrny metalik, biały metalic

NT650V-3 - 2003 - niebieski metalik, czerwony metalik, srebrny metalik

NT650V-4 - 2004 - niebieski metalik, czerwony metalik, srebrny metalik

NT650V-5 - 2005 - niebieski metalik, srebrny metalik.
 
 
majkelpl
[Usunięty]

Wysłany: Sro Sty 16, 2008 21:02   





Byc moze, ale ludzie w ogloszeniu pisza NTV :shock:

W sumie to nie o takie szczegoly mi chodzilo
 
 
majkelpl
[Usunięty]

Wysłany: Sro Sty 16, 2008 21:04   





Czyli jak mam wybor to nawet sie nie zastanawiac nad ta z 2003 ?

Bo kwestje kolorow to .............. sorki bardzo, ale nie na kolorze sie jezdzi :twisted:
 
 
majkelpl
[Usunięty]

Wysłany: Sro Sty 16, 2008 21:05   







Oczywiscie ze Deauville :)

A ile koni to jest to 41 kW ? :shock:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12