Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 526 Skąd: Mielec
Wysłany: Pon Sie 13, 2007 20:25
Gratuluje!
Piękny motocykl. Szczególnie przypada mi do gustu świetnie wyeksponowana rama. Już seryjny wydech ładnie gada, a ten który Ty masz - bajka. Szkoda że nie zrobiłeś ujęcia z profilu. Może zaproponujesz nam fotki nabytku?
Osobiście do zmian się nie szykuję. Marze o budowie klasycznego bobbera i jeżeli już to w tym kierunku zaczne iść (marzenia...)
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 526 Skąd: Mielec
Wysłany: Pią Sie 17, 2007 17:34
Fakt faktem - to jest faul
Rof [Usunięty]
Wysłany: Pią Sie 17, 2007 20:36
no z tym jest ból, zwłaszcza że wysoki moment będzie dawał się we znaki łańcuchowi
ale zaoszczędze na klockach hamulcowych
punio [Usunięty]
Wysłany: Nie Sie 19, 2007 23:58
No... zaoszczedzisz.. gdzies do momentu, kiedy przyjdzie ci wymienic 4
Napisz kiedy troche wiency - jak sie to ma moca i momentem do ntvki. Bo juz od jakiegos czasu zastanawiam sie na co ewentualnie zmienic kiedys. I nie wiem.
Rozsadek podpowiada xj900 diversion. Ale tylko rozsadek.
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1757 Skąd: Betzdorf (DE)
Wysłany: Sro Sie 22, 2007 11:04
Rof - konto na http://www.sv650.fora.pl masz już aktywowane. Miło, że tam się będziemy widywać .
Po wyjeździe do Rumunii stwierdziłem, że z 3 kuframi w NTV brakuje mocy. Aż strach pomyśleć co by było z pasażerem.....
P.S. Ale ja już od dawna myślę na co zbierać .
Rof [Usunięty]
Wysłany: Sro Sie 22, 2007 13:05
ok, dzieki
co do wrażeń z jazdy to jeszcze nie mam, bo dopiero dzisiaj zmieniłem lagi (motorek był puknięty od przodu)
jutro mam zamiar śmigac cały dzień więc napewno coś naskrobie wieczorem
no więc po pierwszych kilometrach przejechanych na SV mogę powiedzieć że jest duuuuuuuuuuuuuuużo mocniejszy od NTV elastyczny w każdym zakresie obrotów, dużo szybciej wkręca się na obroty i tak jak w NTV nie było problemów zmieniać biegi przy 5 tyś to tutaj łatwo się zapomina i ciągnie się do 7- 8.
jest dużo lżejszy w manewrowaniu, krótszy, hamulce ma jak brzytwa, 2 palce na klamce to max, w innym przypadku można zrobić niekontrolowane stoppie lub minimum mocno przycisnąc "klejnoty" do baku przy ostrej przegazówce nie stawia na gume, aczkolwiek czuć że jesli się tylko zapragnie pojeździć niekoniecznie na dwóch kołach to dla SV nie będzie to problemem i ochoczo wykona to polecenie
pomimo, że nakręciłem już sporo km na różnych motocyklach i o różnych mocach, to nie mogę polecić SV na pierwszy motocykl. Chociażby dlatego, że na niskich biegach błyskawicznie reaguje na gaz, co może wprowadzić w "zakłopotanie" niedoświadczonego jeźdźca.
ps
teraz jadę w traskę z plecaczkiem, więc jak wrócę to napisze jak się sprawuje z pasażerem
Wojtek [Usunięty]
Wysłany: Wto Sie 28, 2007 10:15
No a jednoramienny wahacz gdzie?
Z tym duuuuuużo to nie przesadzaj. Chyba, że Twoja jakaś dychawiczna była.
Gratulacje!
Rof [Usunięty]
Wysłany: Wto Sie 28, 2007 15:14
zrobiłem sobie porównanie prędkości na odcinku ze startu: na takim samym odcinku NTV miała ok 130 kmh, kiedy SV leciała już pod 170 więc różnica spora
co do jazdy we dwie osoby, to trzeba sie uzbroić w cierpliwość - przy puszczeniu gazu efekt hamowania silnikiem jest cholernie mocny więc odczujemy mocny nacisk na podbrzusze i ręce.
Uważać też trzeba na mocniejsze odkrecenie, bo strasznie chce stanąć dęba na 1 biegu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum