Pomógł: 15 razy Wiek: 57 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1797 Skąd: Tarnów
Wysłany: Pią Paź 17, 2025 18:33
Z własnego doświadczenia napiszę to o czym pisali wyżej koledzy. Po jakimś czasie okazuje się, że to zbędny gadżet. Też sądziłem, że w 6-biegowym Fazerze to będzie potrzebne. Myliłem się. Kilka stówek psu w d... Ale to jest moje prywatne zdanie. Pozdrawiam.
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
Mam u siebie wskaźnik prosto z AliExpress, co prawda w TDM 900, ale nie było większych problemów z podłączeniem i przyuczeniem. Działa już dobre 5 lat.
Chyba nie pozostaje nic innego, albowiem nie będzie kupował kolejnego wyświetlacza Jednak jest to niezmiernie nurtujący przypadek problemu tego ustrojstwa.
Proponowałbym podpięcie do wtyczki serwisowej innego motocykla, NTV 650. Może to jednak problem w instalacji motocykla, nie w wyświetlaczu.
_________________ Virago; GSX 750; Triumph Sprint ST 955i; Suzuki UX 150 ciągle, Dauville NT700V obecnie
Kolega ma siedemsetkę ale to może być problem z kabelkami. Ja bym podsumował wypowiedzi poprzedników tak: jak nie poszło to odłóż na lepszy czas - np. spotkanie z innymi posiadaczami NTV przy piwku
............ Ja bym podsumował wypowiedzi poprzedników tak: jak nie poszło to odłóż na lepszy czas - np. spotkanie z innymi posiadaczami NTV przy piwku
To jest chyba najlepsza propozycja
_________________ Virago; GSX 750; Triumph Sprint ST 955i; Suzuki UX 150 ciągle, Dauville NT700V obecnie
Pomógł: 15 razy Wiek: 57 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1797 Skąd: Tarnów
Wysłany: Pią Paź 31, 2025 19:13
Jeszcze raz się odezwę, bo kolega dalej walczy i może pomogę. Z tego co się orientuję, to kolega nabył wyświetlacz który bezpośrednio wpina się do wtyczki serwisowej i ma działać. Ja uprzejmie informuję, że gdy działałem z wyświetlaczem w Yamaha Fazer, to kupiłem wyświetlacz nie z wtyczką tylko z kolorowymi kabelkami. W instrukcji montażu było podane które kabelki / kolory/ wpiąć do czujnika prędkości, czujnika obrotów i chyba napięcia po zapłonie. Chyba jakiś tak. Odpowiednie kabelki łatwo znalazłem wg. instrukcji motocykla. Potem 15 minut i zrobione. Zaprogramowało sie od strzała i działało bez problemu. Problem, że ni ch... nie pamiętam marki tego wyświetlacza. Wiem, że cena nie była z dupy, chyba około 200-300 zł.
Nie wiem, czy pomogłem, ale na prawdę chciałem
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
..........., to kupiłem wyświetlacz nie z wtyczką tylko z kolorowymi kabelkami. W instrukcji montażu było podane które kabelki / kolory/ wpiąć do czujnika prędkości, czujnika obrotów i chyba napięcia po zapłonie. Chyba jakoś tak. Odpowiednie kabelki łatwo znalazłem wg. instrukcji motocykla. Potem 15 minut i zrobione. Zaprogramowało sie od strzała i działało bez problemu. Problem, że ni ch... nie pamiętam marki tego wyświetlacza. Wiem, że cena nie była z dupy, chyba około 200-300 zł.
Nie wiem, czy pomogłem, ale na prawdę chciałem
Dokładnie tak samo podpinałem swój pierwszy wyświetlacz (kabelkami kolorowymi), lecz on był dedykowany do Triumpha ST 955i (mojego poprzedniego motocykla).
Obecnie mam wyświetlacz dedykowany do NT700V i on ma już dostosowany wtyk do gniazda diagnostycznego. Też nie było problemów, z żadnym z tych wyświetlaczy.
_________________ Virago; GSX 750; Triumph Sprint ST 955i; Suzuki UX 150 ciągle, Dauville NT700V obecnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum