Forum użytkowników Hondy NTV/NT Deauville Strona Główna Forum użytkowników Hondy NTV/NT Deauville
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Co dziś zrobiłem/zrobiłam dla mojej NTVki?
Autor Wiadomość
mrok31337 
mrok31337


Pomógł: 20 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 1660
Skąd: Gdańsk

Wysłany: Wto Sie 27, 2019 14:36   

No, naladowany juz dzis smigam swoim :)
_________________
http://instagram.com/mrok31337
Honda NTV 650 Revere -> Suzuki V-Strom 650 Triumph Bonneville SE
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 48 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2248
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Wto Sie 27, 2019 15:16   

Ej no ja za kare moim nie jeżdżę :D

[ Dodano: Wto Sie 27, 2019 15:17 ]
Żeby nie było, że offtop:
Umyłem dziada po Bałkanach:
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
Qadrat 
Qadrat

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Cze 2019
Posty: 27
Skąd: Ozorków
Wysłany: Wto Wrz 03, 2019 21:37   

Tydzień urlopu miałem więc Reverka zaznała u mnie trochę luksusu:

- na przód wleciał nowy Bridgestone BT45, wcześniej siedział 7 letni Dunlop, zużyty do połowy ale guma nie była gumą i mało co nie wywinąłem orzełka jak złapałem uślizg przodu na łuku
- jak koło było zdjęte to i wleciały nowe łożyska NSK i simeringi bo siedział jeszcze oryginalne z 1991 roku
- nowe świece, przewody oraz fajki (prócz świec wszystko było od nowości)
- olej silnikowy wraz z filtrem
- olej w przekładni
- płyn chłodniczy
- płyn hamulcowy
- klocki z tyłu (były jeszcze fabryczne :shock: )
- filtr paliwa z wężykami paliwowymi
- rozpinałem każdą kostkę elektryczną, czyściłem i konserwowałem

Po sezonie będzie gruntowny serwis gaźników, regulacja zaworów, na tył wleci taka sama oponka jak na przód i jeszcze czeka mnie wymiana łożysk główki ramy. Trochę rozpieszczam ten sprzęt ale uważam, że warto. Mimo swoich lat ma w 100% oryginalne malowanie, zero wycieków, nie zużywa oleju i ogólnie świetny stan, warto w niego co nieco zainwestować.
_________________
Honda Revere + BMW R1150 GS Adventure
 
 
Ciok 
Orzeszek


Pomógł: 7 razy
Wiek: 56
Dołączył: 24 Mar 2018
Posty: 770
Skąd: Piastów
Wysłany: Sro Wrz 04, 2019 08:38   

W ząbek to ja chyba zboczony jestem, bo nic przy swojej nie robię, tylko ją ujeżdżam jak znajdę wolną chwilkę :razz: :oops:
Przykryłem na noc aby nie zmarzła.
_________________


Pozdrawiam Ciok
 
 
Szwajcar 

Dołączył: 29 Cze 2019
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Wrz 12, 2019 10:00   

Wczoraj devilka dostala oryginalny tankpad :)

Wyśle fotke, bo jeszcze sie trzyma na taśmach zeby lepiej zaszlo
 
 
PeeK 

Dołączył: 25 Kwi 2018
Posty: 15
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie Paź 06, 2019 21:00   

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy moja dwudziestoośmioletnia Poczciwinka dostała:
-nowe gumowe manetki (wyrobiły się i rolgaz wracał z oporem- po wymianie jest git) i gumy podnóżków kierowcy
-cięgno sprzęgła
-filtr paliwa
-klocki na przód EBC, przy okazji zacisk wyczyściłem naftą i ostatecznie trafił do myjki ultradźwiękowej. Dostał zestaw uszczelek. Tłoczki były w bardzo dobrym stanie. Oczywiście poszedł nowy płyn.

Jak już zdjąłem bak posprawdzałem wszystko co było pod nim i całe szczęście bo śruby mocujące cewkę zapłonową tylnego cylindra były dość mocno poluzowane, pomimo że w zeszłym roku dokręcałem je na klej do gwintów. Może za mało dałem? Warto sprawdzać!
Poza tym delikatnie poci się uszczelka od pokrywy zaworów tylnego cylindra, ale myślę że w zimę dam do mechanika na sprawdzenie luzu zaworowego (już prawie 99 tys. na liczniku) to przy okazji wymienię. W sumie to zapocenie jest odkąd kupiłem NTVke. Jak u was to wygląda???
Wszystkie części zamawiałem w Larssonie i pasują:)
W oryginalnych podnóżkach jest jeszcze taka "gumowa kieszonka?"na blaszkę do której przykręca się śrubki - w tej z Larssona nie było i kilka Qr poleciało zanim je przekręciłem. "Kieszonka" dobrze pomyślana.
Filtr paliwa jest minimalnie krótszy, ale w niczym to nie przeszkadza. Przewodów paliwowych starczyło :) .
Cięgno sprzęgła jest za to ciut dłuższe od OEM (jak by ktoś miał podwyższaną kierownicę).
Sezon trwa wiec trzeba korzystać, a na resztę posezonowych rzeczy przyjdzie czas :> LWG
 
 
Krzysztof_nowy 


Pomógł: 20 razy
Wiek: 29
Dołączył: 08 Cze 2015
Posty: 727
Skąd: Warszawa / Siedlce
Wysłany: Czw Paź 10, 2019 17:01   

PeeK, uszczelki pod pokrywy zaworów kup w Hondzie. Jak chcesz wiedzieć dlaczego to poszukaj wątku o trudnym dopasowywaniu zamienników. Są "tylko" dwa razy droższe. Pocenie się uszczelki świadczy raczej o jej zużyciu.
Razem z uszczelkami wymieniasz gumowe poduszki pod śruby w pokrywie zaworów. Po dychu w Hondzie (potrzeba 2 na pokrywę)
 
 
PeeK 

Dołączył: 25 Kwi 2018
Posty: 15
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw Paź 10, 2019 22:05   

Krzysztof_nowy, Dzięki za poradę. Tematu uszczelki jeszcze nie zgłębiałem (zostawiłem na posezonowe prace), ale na pewno zastosuję się do twojej rady. Koszt 69 zł (jak mniemam za sztukę) plus 40 za poduszki przełknę, a będę miał pewność, że wszystko będzie pasowało. Jak jutro będę miał chwilę to wrzucę zdjęcie tego zapocenia. Myślę, że październik jeszcze przejeżdżę. Na listopad oddam do mechanika i dam znać co było zrobione.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 11