Forum użytkowników Hondy NTV/NT Deauville Strona Główna Forum użytkowników Hondy NTV/NT Deauville
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Mulenie podczas przyspieszania i strzały z tłumika
Autor Wiadomość
Szwajcar 

Dołączył: 29 Cze 2019
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Wrz 03, 2019 15:26   Mulenie podczas przyspieszania i strzały z tłumika

Cześć

Pisze od razu, bo dziś jadąc do roboty pojawiła sie taka sytuacja

Wiem, że z fusów nikt nie wróży ;) , ale jakieś podpowiedzi co sie nasuwa? Wypadanie zapłonu, czy co? Motocykl mam Jeszce cały miesiąc na pełnej gwarancji wiec oddam w weekend pewnie, ale może coś sie dowiem i bede w teorii mądrzejszy :)


Piona!!
 
 
oldmotory 
Centrowanie kół


Pomógł: 36 razy
Wiek: 45
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 718
Skąd: Siedlec / Wolsztyn
Wysłany: Wto Wrz 03, 2019 16:38   

Stawiam na gaźniki. Przegląd, czyszczenie, regulacja? Może "lewe" powietrze?
Ciekawe kiedy kto i jak robił zawory? Przyczyną może być też elektryka?

Jeśli moto na gwarancji to pewnie od handlarza?
Zrobiony na sprzedaż i teraz wychodzą jakieś drobiazgi.

Ale pomogłem :mrgreen:
_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
RENOWACJA, CENTROWANIE KÓŁ (RÓWNIEŻ BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
 
 
Mac 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 201
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: Sro Wrz 04, 2019 00:42   

Też obstawiam gaźniki. Dobra synchronizacja, sprawdzenie lub wymiana dysz i czyszczenie.
_________________
Wcześniej: Honda NT650V Deauville 1999
 
 
Szwajcar 

Dołączył: 29 Cze 2019
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Wrz 04, 2019 05:07   

Dzięki za typy :) )

Moto nie od handlarza, tylko od właściciela pierwszego salonu/serwisu moto honda w Szwajcarii. Tu kupiony i w Alpach jezdzony ;) nie wiem jaki handlarz tak btw dałby 3miechy pełnej gwarancji na 18 letnie moto ;)

Oddam jak sie uda w sobote i zobaczymy, dzis jest normalnie jak do pracy jechałem....
 
 
oldmotory 
Centrowanie kół


Pomógł: 36 razy
Wiek: 45
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 718
Skąd: Siedlec / Wolsztyn
Wysłany: Sro Wrz 04, 2019 09:59   

[quote="Szwajcar"]Dzięki za typy :) )

Moto nie od handlarza, tylko od właściciela pierwszego salonu/serwisu moto honda w Szwajcarii. Tu kupiony i w Alpach jezdzony ;) nie wiem jaki handlarz tak btw dałby 3miechy pełnej gwarancji na 18 letnie moto ;)

W Polsce coraz częściej można spotkać używane pojazdy z gwarancją, a po haśle serwis firmowy, czy autoryzowany , natychmiast jestem pełen obaw :mrgreen:

Wracając do sedna, sądząc po objawach, będzie to jakiś drobiazg, ale pewnie pół motocykla trzeba rozebrać :mrgreen:
_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
RENOWACJA, CENTROWANIE KÓŁ (RÓWNIEŻ BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
 
 
Krzysztof_nowy 


Pomógł: 20 razy
Wiek: 29
Dołączył: 08 Cze 2015
Posty: 727
Skąd: Warszawa / Siedlce
Wysłany: Sro Wrz 04, 2019 14:07   

akumulator padnięty w jakimś zakresie daje podobne objawy. Serio :)
 
 
Qadrat 
Qadrat

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Cze 2019
Posty: 27
Skąd: Ozorków
Wysłany: Sro Wrz 04, 2019 23:25   

Nie tylko akumulator ale też problemy z ładowaniem dają takie objawy. Miernik w dłoń i przed dalszą robotą trzeba pomierzyć ładowanie. Następnie wypadało by zmierzyć kompresję na cylindrach. Potem weź jakiś psilkacz z czystą wodą w ciemnym garażu przy pracującym silniku psiknij na fajki i przewody czy nie ma przebicia. Jeśli będzie ok to wykręć świece i zobacz jaki mają kolor. To dużo powie o składzie mieszanki. Jeśli są koloru kawa z mlekiem to profilaktycznie je wymień, będzie spokój na przyszłość (jeśli masz NGK to wrzuć Denso, możesz się zdziwić). Potem plak w rękę (byle nie wd40 bo niszczy gumę) i psikasz na pracującym silniku w okolice gaźników, jak zwiększą się obroty to problem z krućcami lub szczelnością gaźników. Jak to nie pomoże to najpierw regulacja luzu zaworowego. Jeśli brak poprawy to gaźniki na stół. Tylko tu trzeba porządnego czyszczenia myjką ultradźwiękową i dokładnego przeglądu czy może nie trzeba użyć zestawów naprawczych bo zaworki iglicowe wyciśnięte itp. Po tych zabiegach już powinno być ok.
_________________
Honda Revere + BMW R1150 GS Adventure
 
 
Szwajcar 

Dołączył: 29 Cze 2019
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Wrz 05, 2019 11:04   

Dzieki wszystkim za odpowiedzi, podpowiedzi :smile: mechanik jeszcze na urlopie, moge od poniedziałku uderzać, byłem wczoraj po drodze w serwisie obok roboty, posłuchał, sie przejechał i powiedział, ze raczej nie chodzi o gaźnik, synchro itp, coś powiedział, że może być tak, ze nie chodzi na wszystkie gary . Czyli, ze co działać trzeba? :roll:
 
 
Krzysztof_nowy 


Pomógł: 20 razy
Wiek: 29
Dołączył: 08 Cze 2015
Posty: 727
Skąd: Warszawa / Siedlce
Wysłany: Czw Wrz 05, 2019 11:51   

Ej, na jakiej wysokości npm jeździsz?
 
 
Szwajcar 

Dołączył: 29 Cze 2019
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Wrz 05, 2019 12:58   

Nie dużo, ok 600m n.p.m. kawałek odjade to juz 1000m npm będzie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 11