Forum użytkowników Hondy NTV/NT Deauville Strona Główna Forum użytkowników Hondy NTV/NT Deauville
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Co dziś zrobiłem/zrobiłam dla mojej NTVki?
Autor Wiadomość
Nomad_FH 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 430
Skąd: Jaworzno
Wysłany: Czw Maj 23, 2019 16:24   

Nie tyle co ja zrobiłem - co co Piotrek @GhoustDragon zrobił dla mojej Devilki :) :)

- wymiana sprzęgła
- wymiana tarcz hamulcowych przód/tył
- wymiana wszystkich płynów i filtrów (olej, paliwo, powietrza)
- zmiana przewodów hamulcowych na stalowy oplot
- uszczelniacze w lagach
- zdemontowany i przepłukany cały układ chłodzenia
- nowe gniazdko zapalniczki w schowku + zmiana starego w drugim schowku na inny układ i ogarnięcie nowych przewodów (poprzednie były wlutowane na stałe i były "prowizorką na lata")
To chyba wszystko, ew. niech Piotr jeszcze coś doda :)
_________________
Rover, wanderer
Nomad, vagabond
Call me what you will
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 42 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 821
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Pią Maj 24, 2019 18:41   

Nomad_FH napisał/a:
Nie tyle co ja zrobiłem - co co Piotrek @GhoustDragon zrobił dla mojej Devilki :) :)

- wymiana sprzęgła
- wymiana tarcz hamulcowych przód/tył
- wymiana wszystkich płynów i filtrów (olej, paliwo, powietrza)
- zmiana przewodów hamulcowych na stalowy oplot
- uszczelniacze w lagach
- zdemontowany i przepłukany cały układ chłodzenia
- nowe gniazdko zapalniczki w schowku + zmiana starego w drugim schowku na inny układ i ogarnięcie nowych przewodów (poprzednie były wlutowane na stałe i były "prowizorką na lata")
To chyba wszystko, ew. niech Piotr jeszcze coś doda :)


Świece... Zapomniałeś o świecach 😂😂😂
Aaaa... W latach olej też😉
_________________
Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.

Spawam plastiki.



Pokud jsem pomohl, stiskněte tlačítko ↑
 
 
Nomad_FH 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 430
Skąd: Jaworzno
Wysłany: Sro Maj 29, 2019 02:45   

^^^ ha widzisz, o świecach pisałem na FB, a zapomniałem tutaj :D
Olej w lagach dałem jako uszczelnienia lag - ale masz rację :)
_________________
Rover, wanderer
Nomad, vagabond
Call me what you will
 
 
Krzysztof_nowy 


Pomógł: 20 razy
Wiek: 29
Dołączył: 08 Cze 2015
Posty: 689
Skąd: Warszawa / Siedlce
Wysłany: Sro Cze 12, 2019 09:30   

Odebrałem wczoraj z późnego "wiosennego" serwisu.

Olej + filtr. Dałem mechanikowi wolną rękę, wlał mi Agip Eni 10W40.
Uszczelka pokrywy pompy wody + płyn.
Luzy zaworowe. Wszystkie wymagały niedużej, równej na każdym zaworze korekty. To ciekawe, że na każdym było praktycznie tyle samo do skorygowania. Rok temu i ca 10 000 km robiłem sam. Czyżbym się pomylił? Nie było słychać zaworów na ciepłym silniku. Tego się nie dowiem, zakładam że jest teraz dobrze i cześć.
Kontrola świec, bez wymiany.
Kontrola łożysk przedniego koła.
Kontrola łożyska główki ramy. Nadal nie zdradza oznak zużycia, tym samym nie wymaga wymiany. To druga ciekawostka, bo kupiłem ten motocykl już z tym łożyskiem, które przecież nie było nowe. Zrobiłem ok 30 000 km.
Olej + uszczelniacze w lagach. Jak to ujął mechanik, z wnętrza wylał "gnój". Robiłem dwa lata temu, max 20 000 km temu. Wg ksiażki to właściwy interwał. Tuż przed wymianą czułem już istotne pogorszenie zachowania zawieszenia. Trzeba będzie rozważyć robienie co sezon.
Dodatkowo zaordynowałem założenie kapturków przeciwpyłowych. Przekonuje mnie, że uszczelniacze są niszczone przez zaschnięte na ladze owady (i w mniejszym stopniu błoto, bo jeżdzę 99% czasu po asfalcie)
Czyszczenie zacisków, wymiana płynu.
Synchronizacja gaźników, skręcenie śruby składu mieszanki na "fabryka + 1". Chcę w końcu zobaczyć to spalanie w granicach 4.5L/100km, bo z trudem schodziłem poniżej 5L :-)

Do tego jakieś bzdety jak naprawa gwintu śruby trzymającej dźwignię zmiany biegów, bo w zeszłym roku go przekręciłem, przyspawanie uchwytu rozkładania kosy, bo w końcu się oderwał po podpieraniu na miękkim o cegłę czy kamienie. Muszę ogarnąć jakieś poszerzenie :grin:
 
 
grad74 
Grzegorz


Wiek: 45
Dołączył: 18 Paź 2016
Posty: 270
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro Cze 12, 2019 19:15   

Krzysztof , te 4,5 to nie jest jakiś szczególny rekord. Moja żona zeszła kiedyś ...... nie nie, nie że całkiem zeszła, ale ze spalaniem zeszła do 3,8l.
No a ja w końcu zamontowałem sobie spacerówki doReverki. Teraz będę w końcu mógł w trasie porządnie wyciągnąć kopyta :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

https://photos.app.goo.gl/yVoVqR5tDMe8fjgb6

Za to widzę że czeka mnie zmiana łożysk przedniego koła i jedna laga mi się poci.
_________________
SHL M11 z 62r. , WSK Garbuska z 68r. , skuterek Motobi z Hondowskim silniczkiem, Transalp 600 PD10, Dominator NX125 z 98r. , NTV-ka Reverka RC33.
Gmole do RC33 zrobię , jeśli ktoś potrzebuje :)
  
 
 
Ciok 
Orzeszek


Pomógł: 4 razy
Wiek: 55
Dołączył: 24 Mar 2018
Posty: 552
Skąd: Piastów
Wysłany: Sro Cze 12, 2019 20:23   

grad74 napisał/a:
Krzysztof , te 4,5 to nie jest jakiś szczególny rekord. Moja żona zeszła kiedyś ...... nie nie, nie że całkiem zeszła, ale ze spalaniem zeszła do 3,8l.
No a ja w końcu zamontowałem sobie spacerówki doReverki. Teraz będę w końcu mógł w trasie porządnie wyciągnąć kopyta :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

https://photos.app.goo.gl/yVoVqR5tDMe8fjgb6

Za to widzę że czeka mnie zmiana łożysk przedniego koła i jedna laga mi się poci.


Bardzo ładnie to wygląda. Ciekawe czy dobrze się z tym jedzie. :shock:
_________________


Pozdrawiam Ciok
 
 
grad74 
Grzegorz


Wiek: 45
Dołączył: 18 Paź 2016
Posty: 270
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro Cze 12, 2019 21:45   

Dorzuciłem 2 fotki z ułożeniem nóg. Dziś już z tym jechałem, daje to nogom odpocząć.
_________________
SHL M11 z 62r. , WSK Garbuska z 68r. , skuterek Motobi z Hondowskim silniczkiem, Transalp 600 PD10, Dominator NX125 z 98r. , NTV-ka Reverka RC33.
Gmole do RC33 zrobię , jeśli ktoś potrzebuje :)
 
 
Ciok 
Orzeszek


Pomógł: 4 razy
Wiek: 55
Dołączył: 24 Mar 2018
Posty: 552
Skąd: Piastów
Wysłany: Czw Cze 13, 2019 08:17   

Obejrzałem jeszcze raz i faktycznie nieźle to wygląda. Na dłuższe trasy albo autostradę "jak znalazł."
Masz zacięcie
_________________


Pozdrawiam Ciok
  
 
 
mrok31337 


Pomógł: 20 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 1566
Skąd: Gdańsk

Wysłany: Czw Cze 13, 2019 08:39   

Moja Reverka w pierwszym sezonie paliła 3,8l potem już tylko więcej :)
_________________
http://instagram.com/mrok31337
Honda NTV 650 Revere -> Suzuki V-Strom 650 Triumph Bonneville SE
 
 
Krzysztof_nowy 


Pomógł: 20 razy
Wiek: 29
Dołączył: 08 Cze 2015
Posty: 689
Skąd: Warszawa / Siedlce
Wysłany: Czw Cze 13, 2019 12:14   

grad74, no właśnie, wszyscy piszą o spalaniu poniżej 4.5, a ja się do takiej wartości nawet nie zbliżam. A ciężki przecież nie jestem :smile:
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 48 razy
Wiek: 28
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2178
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Czw Cze 13, 2019 13:32   

Ale Ty po Wawie śmigasz, a Wawa z każdego pojazdu wyciska chore ilości paliwa :D
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Tiger 955i 2004 Diabeł
 
 
Emhyrion 
Emhyrion

Pomógł: 5 razy
Wiek: 47
Dołączył: 05 Lip 2017
Posty: 324
Skąd: Warszawa - Tarchomin
Wysłany: Czw Cze 13, 2019 14:11   

Ja też jeździłem po Wawie i jak się człowiek sprężył yo można się było zamknąć w 4.5 litra. Wymagało to wielu wyrzeczeń, głownie jeśli chodzi o szybki start spod świateł, ale dało się.

Faktem jednak jest, że bez problemu i litr wiecej można było spalić
_________________
Suzuki Burgman 150 (2006) -> Suzuki Burgman 400 (2003) -> Honda NT650V (2003) -> BMW R1100RT

 
 
daryjusz 
Wielka psuja

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 287
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Czw Cze 13, 2019 14:51   

Przy spokojnej jeździe to i Devilka można osiągnąć te 4,5 litra bez większego problemu. Problemy pojawiają się, gdy się jedzie dynamiczniej i wychodzi duża masa, duże opory powietrza, słaby silnik, 5 biegowa skrzynia, gaźnik... Co nie zmienia faktu, że nawet wtedy ciężko wyjść poza 7 litrów. Duże motory z mocnymi silnikami na wtrysku w trasie schodzą poniżej 5 litrów. Co by nie mówić w NTV z ekonomika i tak nie jest źle.
 
 
Emhyrion 
Emhyrion

Pomógł: 5 razy
Wiek: 47
Dołączył: 05 Lip 2017
Posty: 324
Skąd: Warszawa - Tarchomin
Wysłany: Czw Cze 13, 2019 15:48   

w poprzednim poście pisałem właśnie o Deauville. BMW dopiero ogarniam, więc spalanie wychodzi mi znacznie większe.
_________________
Suzuki Burgman 150 (2006) -> Suzuki Burgman 400 (2003) -> Honda NT650V (2003) -> BMW R1100RT

 
 
Leszek692 
Leszek692

Wiek: 50
Dołączył: 28 Lut 2019
Posty: 55
Skąd: EKU
Wysłany: Sob Cze 15, 2019 01:24   

Taakie tam zabawy :
https://www.facebook.com/...&type=3&theater
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 11