Wysłany: Sro Kwi 10, 2019 09:56 motocykl szarpie mały v max
Witam posiadam od miesiąca Honda NTV Deauville 650 2002 r . Motocykl max 120km/h przy 5 tys obrotow przerywa szarpie gaźnik po czyszczeniu u mechanika i dalej ten sam problem co może go boleć ?
Pomógł: 14 razy Wiek: 61 Dołączył: 24 Mar 2018 Posty: 1723 Skąd: WPR Mazowsze
Wysłany: Sro Kwi 10, 2019 10:33 Re: motocykl szarpie mały v max
matuszak199494 napisał/a:
Witam posiadam od miesiąca Honda NTV Deauville 650 2002 r . Motocykl max 120km/h przy 5 tys obrotow przerywa szarpie gaźnik po czyszczeniu u mechanika i dalej ten sam problem co może go boleć ?
Cholera zmień mechanika. Za co mu płacisz?
_________________ Pozdrawiam Sławek Ciok
„poznaj swój kraj, ojczyźnie służ” - Mazowsze jest piękne, otwórz oczy. Karawanierzy Mazowieccy - sekcja moto
Pomógł: 20 razy Wiek: 34 Dołączył: 08 Cze 2015 Posty: 773 Skąd: Warszawa / Siedlce
Wysłany: Wto Kwi 16, 2019 09:54
Rozjechane synchro gaźników dawało taki objaw: membrany całe, max 120. Ale nie szarpał.
Jak pęknięta membrana, jak pisze Bob, to nawet nie ma co dalej szukać.
Ja miałem takie objawy jak padło mi ładowanie i przy 5-6 tyś.obrotów zaczynało szarpać i traciłem moc,właśnie walczę z tym problemem bo jak poczyściłem styki od kostki przekaźnika od rozrusznika to teraz mam za duże 15-19v lecz motor ma pełną moc i nie szarpie.
Pomógł: 16 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 412 Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Pon Kwi 22, 2019 23:35
U mnie też się coś dzieje, będę szukał przyczyny - z tym że przy prędkości ok. 140-160 km/h po przejechaniu kawałka drogi. Zaczyna tracić moc, ujęcie gazu i zmniejszenie prędkości do ok. 100 km/h pomaga - jakby po napełnieniu gaźników paliwem problem ustawał. W sumie nie zaglądałem do gaźników od 9 lat Przyczyn niestety może być bardzo wiele:
1. Pompa paliwa o zbyt niskiej wydajności (akurat u mnie styki są na pewno OK bo wymieniałem i jest przekaźnik, zostaje ew. problem mechanicznej niewydolności pompy)
2. Problemy z gaźnikiem - zbyt niskie poziomy paliwa, nie pracująca w pełnym zakresie iglica, złe dawkowanie powietrza/paliwa, pęknięte membrany
3. Za mały dopływ paliwa do pompy (zapchany kranik, filtr paliwa, podciśnienie w zbiorniku z powodu braku odpowietrzenia)
4. Wadliwy aparat zapłonowy, niesprawne świece, uszkodzone przewody i fajki świec, być może brak ładowania jak ktoś wyżej opisał (raczej wątpliwe)
5. Za mały dopływ powietrza do gaźnika
i pewnie jeszcze kilka innych...
U siebie obstawiam problem z paliwem niezwiązany z pompą/filtrem, tj. coś źle ustawione w gaźniku. Odpala na dotyk, pracuje równo, nie strzela, wkręca się bez problemu na obroty, z prędkością do 140 km/h można jechać bez przerwy pół dnia. Chyba, że tradycyjnie okaże się, że problemem była jakaś drobnostka która nikomu nawet nie przyszła na początku do głowy ;] W zasadzie nie przeszkadza mi to w "normalnej" jeździe, problem może być przy szybszym przelocie gdy w trakcie wyprzedzania zbraknie nagle mocy - dlatego będę musiał temat w końcu wybadać.
PS. pytanie do bezpompowców - jakie są osiągi i dynamika Deauvilki po pominięciu pompy? Czy wkręca się normalnie na obroty i wyciąga V-max?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum