nie proponuję swojej (mam 800fi) ale może ogólnie zainteresujesz się VFR-ką
modele V-tec (od 2002r) są dostępne z ABS-em i do 10kzł można "wyhaczyć" coś ciekawego
motocykl sporo mocniejszy od Twojej 700tki ale również sporo poręczniejszy niż st1100 (przez kilka sezonów latałem taką solo a teraz sajdkiem), chociaż w sumie na europę złego słowa powiedzieć nie mogę
Pomógł: 8 razy Dołączył: 05 Lip 2017 Posty: 470 Skąd: Polska
Wysłany: Pią Sty 04, 2019 07:36
A ja dla mnie ST1100, że nie wspomnę o ST1300 to straszne krowy są. Jak już się ruszą z miejsca to ok, o ile nie będziemy się przez korki przeciskać tylko sunąć po drodze (a najlepiej autostradzie) to spoko, fajnie jest. Manewrowanie po parkingu czy ogródku to jednak droga przez mękę. Co kto lubi i do czego mu to potrzebne, ale ja coraz bardziej skłaniam się ku konstrukcji szybszej, zrywniejszej, ale z z pewnością nie cięższej, a najlepiej lżejszej niż Deauville.
Pomógł: 14 razy Wiek: 61 Dołączył: 24 Mar 2018 Posty: 1723 Skąd: WPR Mazowsze
Wysłany: Pią Sty 04, 2019 10:08
Emhyrion napisał/a:
A ja dla mnie ST1100, że nie wspomnę o ST1300 to straszne krowy są. Jak już się ruszą z miejsca to ok, o ile nie będziemy się przez korki przeciskać tylko sunąć po drodze (a najlepiej autostradzie) to spoko, fajnie jest. Manewrowanie po parkingu czy ogródku to jednak droga przez mękę. Co kto lubi i do czego mu to potrzebne, ale ja coraz bardziej skłaniam się ku konstrukcji szybszej, zrywniejszej, ale z z pewnością nie cięższej, a najlepiej lżejszej niż Deauville.
Podoba mi się Tygrys.
_________________ Pozdrawiam Sławek Ciok
„poznaj swój kraj, ojczyźnie służ” - Mazowsze jest piękne, otwórz oczy. Karawanierzy Mazowieccy - sekcja moto
Dla mnie też za "duże" są i 1100 i 1300. Ale to raczej tylko przez jakąś blokadę w głowie,że sobie nie poradzę w miejskiej dżungli. Znajomy stary motórzysta 1300 poruszał się po Poznaniu jak skuterkiem. A że można to fajny filmik poniżej, że nie waga tylko umiejętności są najważniejsze 😀
Pomógł: 8 razy Dołączył: 05 Lip 2017 Posty: 470 Skąd: Polska
Wysłany: Pią Sty 04, 2019 11:59
EREB napisał/a:
https://youtu.be/pVoXGGXRl5k
Mnie też. 800. Coraz bardziej. Nawet nie wiesz, jak bardzo.
Tylko jego cena mi się nie podoba
[ Dodano: Pią Sty 04, 2019 12:15 ]
EREB napisał/a:
Dla mnie też za "duże" są i 1100 i 1300. Ale to raczej tylko przez jakąś blokadę w głowie,że sobie nie poradzę w miejskiej dżungli. Znajomy stary motórzysta 1300 poruszał się po Poznaniu jak skuterkiem. A że można to fajny filmik poniżej, że nie waga tylko umiejętności są najważniejsze 😀
Wszystko można. Nooo, prawie wszystko. Tylko po cholerę się męczyć?
Jeśli 800 będzie lżejsze i zwinniejsze niż 650, a do tego mniej palić niż 1100 czy 1300, to dla mnie wybór jest oczywisty. Bo pewnych rzeczy nie przeskoczysz. Nie neguję, że na trasie ST110 jest super. Ale tę fajność okupisz dużo większym spalaniem, a jak pojadę na działkę, to na nierównym trawniku będę się męczył z przetaczaniem motocykla podczas parkowania czy wykręcania. I po co?
[ Dodano: Pią Sty 04, 2019 12:16 ]
EREB napisał/a:
Dla mnie też za "duże" są i 1100 i 1300. Ale to raczej tylko przez jakąś blokadę w głowie,że sobie nie poradzę w miejskiej dżungli. Znajomy stary motórzysta 1300 poruszał się po Poznaniu jak skuterkiem. A że można to fajny filmik poniżej, że nie waga tylko umiejętności są najważniejsze 😀
Wszystko można. Nooo, prawie wszystko. Tylko po cholerę się męczyć?
Jeśli 800 będzie lżejsze i zwinniejsze niż 650, a do tego mniej palić niż 1100 czy 1300, to dla mnie wybór jest oczywisty. Bo pewnych rzeczy nie przeskoczysz. Nie neguję, że na trasie ST1x00 jest super. Ale tę fajność okupisz dużo większym spalaniem, a jak pojadę na działkę, to na nierównym trawniku będę się męczył z przetaczaniem motocykla podczas parkowania czy wykręcania. I po co?
Mnie też. 800. Coraz bardziej. Nawet nie wiesz, jak bardzo.
Tylko jego cena mi się nie podoba
[ Dodano: Pią Sty 04, 2019 12:15 ]
EREB napisał/a:
Dla mnie też za "duże" są i 1100 i 1300. Ale to raczej tylko przez jakąś blokadę w głowie,że sobie nie poradzę w miejskiej dżungli. Znajomy stary motórzysta 1300 poruszał się po Poznaniu jak skuterkiem. A że można to fajny filmik poniżej, że nie waga tylko umiejętności są najważniejsze 😀
Wszystko można. Nooo, prawie wszystko. Tylko po cholerę się męczyć?
Jeśli 800 będzie lżejsze i zwinniejsze niż 650, a do tego mniej palić niż 1100 czy 1300, to dla mnie wybór jest oczywisty. Bo pewnych rzeczy nie przeskoczysz. Nie neguję, że na trasie ST1x00 jest super. Ale tę fajność okupisz dużo większym spalaniem, a jak pojadę na działkę, to na nierównym trawniku będę się męczył z przetaczaniem motocykla podczas parkowania czy wykręcania. I po co?
subiektywnie vfr800fi jest dla mnie równie poręczna jak ntv650 (nie porównuję do deauville - takowej nie miałem)
natomiast st1100 niewiele bardziej nieporęczna niż ww
spalanie vfr800 i st1100 bardzo podobne - przy zamulaniu obiema da się zejść do wartości poniżej 6l/100km natomiast przy dynamicznej jeździe i tak koszty są na dalszym planie
co do "podobania ceny" swoją 800Fi '99r chcę pchnąć za 4400zł (99r) ale wizualnie daleko jej do ideału
Przymierzałem się po sprzedaży biga do fvr -ki kumpla. Jednak preferuję pozycję bardziej wyprostowaną. Przy szukaniu następnego moto to będzie podstawowe kryterium a potem cała reszta 😀Stary już jestem i trzeba oszczędzać kręgosłup 😂
i właściwie - ja mam zamontowaną "normalną" kierownicę (od MZ) i jest bajka
patent przetestowany już wcześniej w poprzedniej VFR, w CBR600F3 i do XX też sobie takową zamontuję
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum