Witam.Potrzebuje wymienić żarówkę podświetlenia zegarów i nie wiem jak zdjąć osłonę zegarów.Honda z 2010 r.Wykręciłem śruby z dołu i góry osłony, ale nie schodzi,tak jakby jeszcze coś ją trzymało nad zegarami.
schemat licznika masz tutaj:
https://www.bike-parts-ho.../F__0200/2/6775
Sam licznik do ramy pomocniczej przykręcony jest od tyłu na 4 wkręty. Żeby dobrać się do licznika i położyć go na stole musisz odkręcić: schowki, bo te same śruby trzymają osłonę zegarów, odkręcasz szybę z uchwytami, śruby są pod tymi gumami, później osłona pod lampą (kilka śrubek i zatrzasków, wszystko na wierzchu), teraz 4 śrubki i można zdjąć czarną osłonę nad lampą, powinieneś się dostać do śrubek od licznika, a jak nie (już nie pamiętam dobrze) to trzeba odkręcać całe boczne plastiki.
Schemat szeroko pojętej obudowy licznika:
https://www.bike-parts-ho.../F__3501/2/6775
Powodzenia!
stator napisał/a:
Ale w 700, nie ma żarówek.... wwszystko na LEDach SMD.
Może kolega kolor będzie zmieniał???
_________________ Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Przerwa w jeździe na moto to dobra sprawa, jest czas by zatęsknić... Oby nie za długo...
Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Sie 2016 Posty: 331 Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sro Gru 05, 2018 12:36
Na.pewno warto zmienić. Wstawiłem białe i jest Ok, bo ten bursztynowy jakoś mi nie leżał. Córce zmieniłem na czerwone, bo kupiła sobie biało czerwone tarcze. Też fajnie wygląda.
Nie pamiętam dokładnie, ale dolne śrubki od czarnej osłony nad lampą raczej są schowane pod dużymi bocznymi owiewkami. Roboty masz nie mało, ale rozbierzesz kilka razy i się nauczysz. Teraz z devi robię naked'a w mniej niż godzinę.
_________________ Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Przerwa w jeździe na moto to dobra sprawa, jest czas by zatęsknić... Oby nie za długo...
Rozumiem ze , gdybym chciał wymienić tarczki licznika na np w km to muszę to (ooo zgrozo) całe rozebrać ??
Zasadniczo to pytanie powinno brzmieć : Czy Ktoś to wymieniał i czy to bardzo skomplikowane?? Czyli proszę o kopa we właściwym kierunku
Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Sie 2016 Posty: 331 Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią Kwi 12, 2019 17:31
Niestety, musisz rozebrać zegary " do naga"....
Na ośki wskazówek trzeba szczególnie uważać. Mi się to nie przytrafiło, ale słyszałem, że potrafią się wyrwać ze swojego ustroju elektromagnetycznego.
Tak zrobiłem ... kopę... rozbierania było ale spoko , zrobione , co prawda przekłamuje o trzy km ale jakoś przeżyje, jednak na upartego , jest możliwość zrobienia tego bez rozbebeszania wszystkich owiewek , mowie tak dlatego ze jak tarcze z km zmieniłem , to poskładałem do kupy a ze mnie trochę przytrzymało (znaczy chciałem iść po najmniejszej Lini oporu i nie zmieniłem tarczki obrotomierza ) to nie sprawdziłem sobie podświetlenia w originale jest dość intensywne a tu troszku zgaszone ( ale lepiej jak dla mnie lepiej ) wiec tarczkę obrotomierz wymieniłem na motocyklu
Jednakże wielkie Dzięki !!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum