Muszę sprawdzić jak będzie wyglądało z szelkami Mam chyba z miliard różnych uchwytów i uchwycików ale na ls2 metro evo nic nie pasuje....
Ja mam kamerkę mocowaną na klacie na szelkach ( 4 pasowe a nie 3 pasowe) i kamerka na prawdę jest zamocowana stabilnie. Dodatkowo z tej pozycji wida i drogę i zegary moto . Poza tym w razie deszczu jak ktoś ma wysoką szybę to ona osłania również kamerkę. Jedyny minus to że żeby pokaza cokolwiek z boku musisz obrócic się cały. Kiedyś miałem kamerkę mocowaną do kasku , ale przy jeździe łeb chce ukręcic więc szybko zrezygnowałem. Także szelki mogę polecic.
_________________ SHL M11 z 62r. , WSK Garbuska z 68r. , skuterek Motobi z Hondowskim silniczkiem, Transalp 600 PD10, Dominator NX125 z 98r. , NTV-ka Reverka RC33.
Gmole do RC33 zrobię , jeśli ktoś potrzebuje
Jeśli chodzi o mocowanie kamery na kasku - przy mocowaniu z boku/na górze - owszem występuje taki efekt. Przy mocowaniu na brodzie trzeba się mocno postarać nawet przy mocnym odchyleniu głowy w bok (spojrzenie za ramię) by poczuć jakikolwiek wpływ.
U mnie jedyny problem jest taki, że mój Nolan ma bardzo długą szybę praktycznie zachodzącą na całą dolną część kasku. I mocowanie kamery minimalnie (przy niektórych pozycjach kamery) utrudnia jego otwieranie/zamykanie. Ale przyczyny tego są dwie - pierwsza, że to była wersja prototypowa, a dwa - że było to robione pod inny kask, ale tak już u mnie zostało
_________________ Rover, wanderer
Nomad, vagabond
Call me what you will
Pomógł: 8 razy Dołączył: 05 Lip 2017 Posty: 477 Skąd: Polska
Wysłany: Sob Lip 28, 2018 11:54
No niby tak, ale też bez przesady z tym wykręcaniem głowy, ostatecznie Devi nie pędzi z takimi prędkościami, żeby nam kark skręciło.
Ale tak czy inaczej polecam mocowanie do ramy kierownicy. Kiedy się ją trzyma dwiema rękami jest to chyba najmniej wibrujący element NT650V. Owszem, będą szarpnięcia od nierówności na drodze, ale to tyle.
Ja zamontowałem jeden uchwyt do boku kasku(na klej) a drugi na "płetwie" osłonie gmola z lewej strony. Całkiem stabilnie to działa na osłonie gmola a i dżwięk silnika słychać na nagraniu pomimo że kamera w wodoszczelnej obudowie.
W piątek definitywnie pożegnałem się ze swoją NTV, brat zabrał ją do Warszawy i tam już ją użytkuje. Gdyby ktoś widział w okolicach Białołęki revere brązową to właśnie ona... Wreszcie został jeden moto w garażu. W związku z tym mam pytanie, kto mógłby polecić w Warszawie lub okolicy mechanika na przegląd moto, na pewno olej w lagach trzeba wymienić a dobre oko to znajdzie dużo więcej.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 05 Lip 2017 Posty: 477 Skąd: Polska
Wysłany: Wto Lip 31, 2018 00:48
Ja jeżdżę do człowieka, który ma mały zakład na tyłach policji przy Myśliborskiej. Dojeżdżą się tam od strony Świderskiej, zaraz za wyjazdem spod mostu skręca w prawo i do końca drogą po płytach. Dziupla jest w garażach, to nie jest żadna ulica, ale koleś zna się na rzeczy i skóry nie zdziera z człowieka. Jeden minus - ma kłopoty z kolanem i czasem odmawia przyjęcia oboty, bo akurat się leczy. Poza tym zawsze ma w garażu dwie-trzy naprawiane maszyny. Ale idzie się umówić na późniejszy termin, więc jeśli to nie są roboty "na wczoraj" to spokojnie można się z nim ustawić.
Ja klasycznie powiem Motor gar w Legionowie. -> ul. Warszawska 87A
05-120 Legionowo tel: 664-261-818
tam robię wszystkie moto i im ufam; minus jest jeden: aktualnie terminy na 2-3 tygodnie do przodu... a szef jedzie na urlop w przyszłym tygodniu, ale jak się nie spieszy to polecam, bo chłopaki mają fach w ręku
Dziś zrobiłem hani bagażnik na kufer i uchwyt do navi. W zime planuje zrobic gmol - cos na wzór hb więc od razu kupiłem materiał.
Koszt materiału 60zł: (nie licze śrub, drutu i gazu do spawarki, podkładu i lakieru)
4m preta stalowego gładkiego 10mm - spokojnie wystarczy 3m
4m rury stalowej czarnej bezszwowej 21,3mm śr zew (na gmole w przyszłości)
4szt kolan hamburskich
Kupione w metalzbycie.
Bagażnik zrobiłem na wzór jakiegoś bagażnika z netu (wybrałem z trzech) pręt wyginałem podgrzewaczem punktowym indukcyjnym. Bagażnik narazie niezamontowany bo lakier schnie, jak zamontuje zrobie foto. Gdyby ktoś chciał sobie zrobić taki moge podać wymiary.
Wspornik do uchwytu nawigacji z rurki tej samej z której bedzie zrobiony gmol i dwóch kątowników. Potrzebne są też 2 zaślepki kierownicy rowerowej
Długość rurki 195mm, 2 kątowniki. Zamocowane do górnych śrub mocujących szybę (śruby M6 trzeba dać dłuższe)......
link:
https://photos.app.goo.gl/ksyzHnJZJoCGc1bPA
Bagażnik wygląda pięknie, tylko ile on waży? Myślę że ze 3 kilogramy jak nie więcej? Miałem taki do TA to pogoniłem bo ciężki był okrutnie. Nauczony doświadczeniem wolę jednak ameliniową płytę wycinaną wewnątrz. Lekkie toto, i 4mm grubości zapewnia dużą sztywność. Acha no i myślę że za bardzo pionowo zrobiłeś tą podporę bagażu (ten taki pałąk) , jak włożysz tam coś okrągłego (karimatę , namiot) będziesz miał bagaż za bardzo cofnięty do tyłu (heh jakby można było cofnąć do przodu ) i trochę szkoda będzie miejsca. Jak zrobisz gmole pochwal się koniecznie. A jaka grubość ścianki rury na gmole?
_________________ SHL M11 z 62r. , WSK Garbuska z 68r. , skuterek Motobi z Hondowskim silniczkiem, Transalp 600 PD10, Dominator NX125 z 98r. , NTV-ka Reverka RC33.
Gmole do RC33 zrobię , jeśli ktoś potrzebuje
Bagażnik wygląda pięknie, tylko ile on waży? Myślę że ze 3 kilogramy jak nie więcej? Miałem taki do TA to pogoniłem bo ciężki był okrutnie. Nauczony doświadczeniem wolę jednak ameliniową płytę wycinaną wewnątrz. Lekkie toto, i 4mm grubości zapewnia dużą sztywność. Acha no i myślę że za bardzo pionowo zrobiłeś tą podporę bagażu (ten taki pałąk) , jak włożysz tam coś okrągłego (karimatę , namiot) będziesz miał bagaż za bardzo cofnięty do tyłu (heh jakby można było cofnąć do przodu ) i trochę szkoda będzie miejsca. Jak zrobisz gmole pochwal się koniecznie. A jaka grubość ścianki rury na gmole?
bagażnik nie jest ciężki waży ok 1-1,5kg (zważe jak bede pamiętał )grubość pręta 10mm. Musiałem zrobić stalowy bo nie mam opcji spawania amelinium. Z tym pałąkiem to masz rację. Zobacze jak bedzie pasował namiot i ewentualnie go przesunę. Wydaje mi sie też, że jest troche za wysoko. Zobaczę jeszcze w czasie jazdy
P.S. dodałem zdjęcia bagażnika już na moto.
Grubość ścianki rury to 1.5mm jak dobrze pamiętam.
Gmole będę robił pod koniec września - wtedy przyjeżdża teściu i będzie wyginał rure , ma facet o tym pojęcie bo pracuje w ciepłownictwie. Ja sie boję , że złamię tą rure przy wyginanie zwłaszcza pod reflektorem. Też bede musiał je zważyć żeby mi deauvilka nie ważyła tyle co goldwing:)
Rozmawiałem z właścicielem ntv z gmolami, którego zaczepiłem na profilu Honda Deauville Owners na fejsie. Ma porobić fotki i filmy i mi wysłać
Grubość ścianki rury to 1.5mm jak dobrze pamiętam.
A tu z kolei wydaje mi się że ścianka rury lekko za cienka. Na gmole dobrze by było ze 2 - 2,5 mm. Chyba że to zamierzone i gmole mają być ze strefą kontrolowanego zgniotu. W sumie nie pogną się gmole to pognie się rama. Muszę zobaczyć jaką ja mam bo ten mój wymiar to podałem na oko.
_________________ SHL M11 z 62r. , WSK Garbuska z 68r. , skuterek Motobi z Hondowskim silniczkiem, Transalp 600 PD10, Dominator NX125 z 98r. , NTV-ka Reverka RC33.
Gmole do RC33 zrobię , jeśli ktoś potrzebuje
Pomógł: 15 razy Wiek: 56 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1776 Skąd: Tarnów
Wysłany: Wto Lis 13, 2018 11:42
Jak już w innym temacie sie pochwaliłem, to moto dostało nowy olej i filtr. Ale ja nie o tym chciałem tylko o czymś trochę innym. Informacja dla użytkowników spalinowych kosiarek do trawy. Te maszyny najlepiej służą zalewane olejem do motocykli 4T, najlepiej syntetykiem. Skąd to wiem?. Ano kupując prawie 20 lat temu kosiarkę Hondę, tak dokładnie pisało w fabrycznej instrukcji. Tak też robię i pomimo wieku i ciężkiego żywota kosiarka ma się świetnie. Zawsze po wymianie oleju w motocyklu zostaje trochę w bańce. Teraz już wiecie co można z tą resztą zrobić.
Oczywiście można olać moją sugestię i kupować specjalny olej do kosiarek, który polecają serwisy. Raz serwisant przekonywał mnie usilnie do jego oleju / oczywiście nie taniego/. Dopiero odpuścił sobie na moje pytanie czy wie, że oleje motocyklowe pracują w skrajnych warunkach gdzie często są przegrzane lub smarują silnik w którym "odcinka" jest dopiero przy kilkunastu tys. obr./min
p.s. Oczywiście w kosiarce też przy okazji wymieniłem olej
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum