Każdy z nas wie najlepiej do czego potrzebuje swój motocykl i czego od niego chce. Więc jeśli uważasz, że jeszcze nie pora na zmianę to nie
Ja zmieniłem wiadomo dlaczego, problemy ogarnięte. Miałem kryzys gdzie napisałem nawet i mówiłem, że chce go sprzedać. Ale jak tylko wsiadłem to mi wszystko przeszło. Tak ten motur na mnie działa.
Każdy znajduje sobie "swój" motocykl, na widok którego będzie dostawał spazmów, albo będzie to typowy osiołek do jazdy. Tak czy tak od właściciela zależy czego oczekuje i z czego będzie zadowolony.
Co do tegi tygrysa z ogłoszenia, to takiej wersji kolorystycznej nie było. Bak prawdopodobnie jest malowany, wersja włoska to niewiadomo co to i z koniami ma źle wpisane.
Toma311, Kobrzak, na was zawsze można liczyć. Wygląd, dla mnie spoko czacha od sporta wciśnięte w coś co miało być enduro z małym kółkiem na przedzie do szosowej jazdy z zawiasem nie bojącym się dziur i silnikiem z speedtripla. Mniej więcej o coś takiego mi chodzi. Że nie było takiego fabrycznego malowania... trudno, bo by był bestseller. Oczywiście wersja po lifcie z mono-wahaczem jest ciut fajniejsza:
https://www.otomoto.pl/of...=olx#xtor=SEC-8 , a może się przejadę na Puławską? Zobaczy się .
_________________ Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Przerwa w jeździe na moto to dobra sprawa, jest czas by zatęsknić... Oby nie za długo...
Co kierownik to inne wrażenia i oczekiwania.
Ja na DL-a patrzeć nie mogę jakie to nudne i ślamazarne - nawet 1000.
A jakbyś tak się przymierzył do Tracera 900?
Crossplane ma taką charakterystykę - szczególnie w MT-09/Tracer jak byk - wyrywa ręce lepiej niż litrowe ścigacze.
Pomógł: 16 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 412 Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Pią Lip 20, 2018 16:54
Lepsze odejście mają duże single, nawet pomimo mniejszej mocy (w odniesieniu do przeliczania KM/kg). Akuart zostały mi w domu Deauville 650 i BMW F650 (oba były ostatnio na zlocie), w BMW do jazdy po mieście kiedyś zmniłlem tylną zębatkę na większą o 1 lub 2 zęby i pod względem przyspieszenia BMW kompletnie masakruje Deauville 650. Nawet na fabrycznej zębatce lepiej się zbierała, dodatkowo BMW wydaje się lekka i zwrotna jak rower górski, lepiej kładzie się w zakręty, lepiej wchodzi w ostre winkle itp. itd. Problem w tym, że to singiel i trzeba trzymać silnik na obrotach żeby nie klepał łańcuchem. Nie zawsze stosunek mocy do masy będzie jedynym słusznym wwyznacznikiem dynamiki. Moment obrotowy i charakterystyka silnika też ma znaczenie. Moim zdaniem (popartym jazdą na Trampkach 600 i 650) Deauville 700 będzie odczuwalnie dynamiczniejsza od Transalpa 600, ale Deauville 650 raczej nie w "uzytkowych" przedziałach prędkości (poza V-max, Trampek ma chyba większą redukcję na skrzyni/zębatkach, Deauville ma dosyć długie przełożenia).
Sim, dobrze kombinujesz, trzeba będzie odwiedzić, chociaż z ciekawości... ale nie na targach, w salonie na Połczyńskiej jest dużo spokojniejsza atmosfera i nikomu się nie śpieszy... z Tracerem 900 jest jeden problem... nie ma jeszcze dużo używek. Muszę jeszcze poczekać np na coś takiego . Też silnik 3 cylindrowy konstrukcja po japońsku, może być miło. Bił bym się z myślami czy Tracer czy starsza SuperTenere
_________________ Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Przerwa w jeździe na moto to dobra sprawa, jest czas by zatęsknić... Oby nie za długo...
Bo Yamaszka kombinowała z różnymi nazwami.
Ze starszych roczników są oczywiście jako MT09 Tracer.
Tracer i SuperTenere są bardzo różne - musisz koniecznie spróbować.
Tenere jest ciężka, z bardzo spokojną charakterystyką, czyli przyspiesza delikatnie, a na liczniku już 200.
Tracer tak samo jak MT07 i MT09 ma charakterystykę ultramocnego dołu, czyli rwie od dołu znacznie lepiej od mocniejszych maszyn, a później słabnie. No i sama w sobie jest bardziej poręczna, mimo tego, że zarówno Tracer, jak i Tenere mają tą samą kierownicę, zegary i jeszcze kilka rzeczy.
Sumując, Tracer bardziej taki wariat, dynamiczny do jazdy mieszanej. SuperTenere - raczej poza miasto, do obładowania i wygodnych dalekich podróży.
Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, żeby do Tracera założyć kufry (Tracer GT ma seryjne) i śmigać po Europie.
Skorpionwr Pomógł: 7 razy Wiek: 63 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1928 Skąd: Przasnysz
Wysłany: Wto Lip 24, 2018 09:54
Arturo77 ja bym poczekał i dozbierał kasy. Jak sam stwierdziłeś, różnica pomiędzy 650 a 700 nie wystarczy na długo. Wszystkie przez Ciebie wymienione maszyny to o klasę wyżej a więc i waga zdecydowanie wyższa. Do jazdy na ciężkim motocyklu trzeba nabrać pewnych nawyków i tyle. Waga znika jak ruszysz. ST1300 prowadzi się lepiej niż NTV.
_________________ ST 1300 2011
ST 1300 2006
Devcia 2002
Jeśli nie uda Ci się zniszczyć NT700 przez te 2-3 lata to generalnie jest szansa na bardzo małą stratę przy odsprzedaży. Cały czas jest to dość świeży sprzęt za relatywnie dobre pieniądze.
Ja po prawie 2 sezonach (jeżdżę praktycznie 50km dziennie do pracy i za temperaturę komfortu jazdy uważam 10*C więc trochę tych kilosów natrzaskałem ) zacząłem się rozglądać za następcą devi . Założenia :
-większa moc (prędkość, przyspieszenie)
-turystyk (osłony przed warunkami pogodowymi)
- max 20kzł , a najlepiej 15 by mieć zakiś zapas na dopieszczenie
-spalanie wiadomo trochę wyższe (patrz punkt 1) ale bez szaleństw, bo trochę tego przepalam
Wychodzi:
-FJR
-BMW 1200RT
-St1300
Po głębokiej analizie for (dział naprawy) i przestudiowaniu cen części na allegro BMW odpadło , bo musiałbym zapłacić za niego najdrożej i jak coś padnie udawać się do Bociana z RRSO 1700%
Zostały więc 2 modele o zbliżonych cenach i bezawaryjności . Jednak jak pomyślę że na dalekie trasy nie mam czasu więc latam w skrócie po aglomeracji Sląskiej , jeżdżę praktycznie sam (żonie kask koliduje z koncepcją fryzury ) , trasa codziennego przejazdu naszpikowana "miśkami" , to jakoś odechciewa mi się zmian Dopieściłem sobie 700 pod siebie , moto jest bezawaryjne , mało pali , jest poręczna, a że czasem chciałbym przekroczyć 2 paki i odejść ze świateł w 3s do setki ... czy opłaca mi się dokładać 5 tysiaków do tych "czasem" ? Oto jest pytanie ! No może jak będę miał urlop w sierpniu, to podjadę do kilku sprzedawców by pomacać np, jakąś FuJaRę by mi się zachciało zmian . Na razie kilka ofert obserwuję ...tak kontrolnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum