Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Różna długość sprężyn membran - gaźniki
Autor Wiadomość
miguś 


Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 210
Skąd: SW / TLW
  Wysłany: Pon Kwi 03, 2017 12:02   Różna długość sprężyn membran - gaźniki

Czyszczenie gaźników ciąg dalszy.
Sprawdzam membranki i pojawiły się takie oto sprężyny:



Podejrzewam, że do prawidłowej pracy powinny być one jednakowej długości.
Czy może tak ma być?

Mogłoby to wyjaśniać problemy z mocą, jednak nikt tam wcześniej nie grzebał, prócz czyszczenia, ale sprężyna nie była naciągnięta.
_________________
Odmierzam asfaltem godziny, a asfalt godzinami mierzę.
 
 
oldmotory 
Centrowanie kół


Pomógł: 49 razy
Wiek: 50
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 818
Skąd: Siedlec / Wolsztyn
Wysłany: Pon Kwi 03, 2017 12:51   

Z tego co pamiętam z innych wątków sprężyny są różne.
http://hondantv.pl/forum/...light=ga%BCniki
_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
Ostatnio zmieniony przez oldmotory Pon Kwi 03, 2017 12:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 42 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 823
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Pon Kwi 03, 2017 12:52   

Sprężyny mają być różnej długości - krótsza na przedni cylinder(prawy gaźnik) dłuższa na tylny cylinder(lewy gaźnik). Jak już pisałem w poprzednim temacie - zamień je miejscami i moto powinno skrzydła odzyskać.
_________________
Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.

Spawam plastiki.



Pokud jsem pomohl, stiskn?te tla?ítko ↑
 
 
miguś 


Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 210
Skąd: SW / TLW
Wysłany: Pon Kwi 03, 2017 13:50   

GhoustDragon napisał/a:
Sprężyny mają być różnej długości - krótsza na przedni cylinder(prawy gaźnik) dłuższa na tylny cylinder(lewy gaźnik). Jak już pisałem w poprzednim temacie - zamień je miejscami i moto powinno skrzydła odzyskać.


dzięki, właśnie poskładałem gaźniki z ponownego czyszczenia i oględzin.
Sprężyny właśnie tak umieściłem, poskładam do kupy i zobaczymy zaraz.

[ Dodano: Pon Kwi 03, 2017 18:21 ]
No i nie odzyskało, przy tym paskudnym zadławieniu lekko przyspiesza i zwalnia... po teście i sprawdzeniu świece przy 2,5 obrotu śruby mieszanki zbliżają kolor do prawidłowego.
Moto dalej strzela w wydech i dalej zamula.

Skończyły mi się pomysły.
_________________
Odmierzam asfaltem godziny, a asfalt godzinami mierzę.
 
 
Tomas19892 
Tomas19892

Dołączył: 29 Cze 2018
Posty: 3
Skąd: Jaszczurowa
Wysłany: Sob Cze 30, 2018 06:56   

Sprobuj wykrecic srube od mieszanki na 3 obroty lub nawet na 4 i zibacz jak sie bedzie zachowywal.
 
 
oldmotory 
Centrowanie kół


Pomógł: 49 razy
Wiek: 50
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 818
Skąd: Siedlec / Wolsztyn
Wysłany: Sob Cze 30, 2018 08:54   

Cytat:
Sprobuj wykrecic srube od mieszanki na 3 obroty lub nawet na 4 i zibacz jak sie bedzie zachowywal.

Przepraszam, ale nie mogłem się oprzeć. :mrgreen: Tez dostałem kiedyś taki prezent.
_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 12